Kategorija: IT

Geras straipsnių katalogas – koks jis? Ar verta?..

No Comments
straipsniai

straipsniai

Turite pranešimą spaudai, kurio niekas nepublikavo? Nereiktų nusiminti. Publikuoti jį galima už pinigus tam tikroje regioninėje spaudoje. Publikavimo kaina – 50-80 eurų. Gana brangu, tenka sutikti, o ir poveikis abejotinas. Gal geriau publikuoti nemokamai ar vos už kokius 5-10 eurų į straipsnių katalogą? Bet kita bėda – kuris straipsnių katalogas yra geras?

Kaip atpažinti gerą straipsnių katalogą nuo visiško šlamšto?

Pateiksime keltą konkrečių patarimų. Esame šioje srityje kompetentingi, nes straipsnių katalogus kuriame dar nuo 2010 metų.

Blogas straipsnių katalogas yra tas, kuris vadinasi straipsnių katalogu

Straipsnių katalogai yra pagaminti WordPress turinio valdymo sistema. Tai reiškia, kad prie jų retai kada prisiliečia profesionalių interneto puslapių kūrėjų ranka. Tai gana mėgėjiškai ir šabloniškai sukurti puslapiai, turintys tam tikrus atributus. Pavadinimas, šūkis, meniu, kategorijos, archyvas, Google Ads reklamos ir t.t. Jei šūkis sako, kad tai straipsnių katalogas, venkite tokių.

Visai kas kita, jei šį puslapį esant straipsnių katalogu išduoda atskiras Apie mus puslapis, arba tai paaiškėja tik kontaktų puslapyje. Taip yra dėl to, kad WordPress puslapio pagrindinę informaciją paima į H1 ir H2 atributus ir jie automatiškai atsiranda svarbiausiose vietose, į kurias dėmesį kreipia Google robotai. Jei pirmiausia jie sužino, kad tai straipsnių katalogas, o tada tik perskaito straipsnį, turbūt nesunku suprasti, kad visas šis puslapis yra skirtas nuorodų rinkimui, o ne pramogai ar informavimui.

Nėra https? Prastai…

Google jau prieš keletą metų pasakė: puslapiai turi būti saugūs. Tai padaryti galima tik SSL sertifikatu užtikrinant duomenų perdavimo saugumą. Kas tokio SSL sertifikato neturi ir savo saugumu nesirūpina, tam neverta būti aukštai paieškos rezultatuose. Kitaip tariant – puslapiai su https yra vertinami geriau, nei puslapiai su http.

Jei katalogas neturi https, reiškia jame išeinančios nuorodos gali būti mažesnės vertės, nei su https.

Katalogų savininkams tai dažniausiai papildomai nieko nekainuoja, nes dauguma hostingų siūlo nemokamą Let‘s Encrypt SSL sertifikatą.

Morališkai pasenęs dizainas – didelis minusas

Morališkai o gal ir realiai pasenęs dizainas gali būti aptinkamas paprastai. Pabandykite tą katalogą atsidaryti savo išmaniajame telefone. Jei patogu naudotis, viskas gerai, gal čia toks „retro“ stilius. Jei viskas išsikraipę, tada greičiausiai tai senas dizainas, nekeistas jau daugelį metų, kai mobiliosios versijos nebuvo tokios aktualios.

Straipsnių katalogo dizainas išduoda, ar savininkai su juo dirba, ar ne. Jei tai standartiniai WordPress dizainai, kurių ši organizacija išleidžia po vieną per metus, katalogas nėra labai geras.

Jei dizainas įdomus, šiuolaikiškas, suderintos spalvos, galbūt net yra atskiras logotipas (jį pasigaminti užtrunka mažiau nei 15 minučių net nemokant dizaino pagrindų), tada toks katalogas yra geras.

Kodėl čia mums tas dizainas užkliuvo? Juk katalogas yra Google skirtas… Taip, bet vienas iš vertinimo faktorių yra UX ir išdėstymas – ar jis patogus skaitytojui, ar meniu gerai paspaudžiamas, ar mygtukai ne per maži. Apie tokius trūkumus Google Console įrankis nuolatos primena tokių katalogų savininkams.

Kopijuotas turinys: UŽ ir PRIEŠ

Straipsnių kataloguose publikuojami straipsniai, kurie jau buvo publikuoti kažkur kitur. Jei tai pranešimas spaudai, tai greičiausiai jis jau atsirado tos įmonės naujienų skyrelyje, tada Facebook paskyroje, LinkedIn ir dar keliuose nemokamuose straipsnių kataloguose. Kaip Google vertina tokį turinį?

Apie 30 proc. viso turinio internete nėra unikalus. Google tai toleruoja, tačiau persistengus mažina tokiame turinyje esančių išeinančių nuorodų vertę. Liaudiškai tariant, 10 puslapių su tuo pačiu tekstu – nieko tokio, bet 20 – jau per daug ir gali būti pasekmių…

Svarbiausia nepersistiegti. Apie tai turi žinoti ir straipsnių katalogų savininkai, kurie rūpinasi, kad turinys būtų tinkamas. Kaip patikrinti, ar straipsnių kataloge yra daug kopijuoto – neunikalaus turinio?

Labai paprastai.

  • Atsidarykite 6 skirtingų temų straipsnius.
  • Nukopijuokite po sakinį iš straipsnio ir įkelkite į Google paiešką tarp kabučių.
  • Patikrinkite, ar rado tikslių atitikmenų kituose puslapiuose.

Jei 2 straipsniai iš 6 yra neunikalūs ir buvo publikuoti kažkur kitur – viskas gerai. Tai tie minėtieji 30 proc. kopijuoto turinio. Jei kopijuotų straipsnių yra daugiau, deja, toks katalogas nesirūpina turinio unikalumu ir daug vertės neduoda.

DA ir PA reitingai – nepatikimi

MOZ sukurti DA ir PA reitingai sunkiai parodo straipsnių katalogo naudą. Dažnai puslapis tampa straipsnių katalogu vien dėl to, kad pasibaigus domeno galiojimui ir senajam šeimininkui jį apleidus, tuoj pat yra nuperkamas dėl aukšto DA ir padaromas straipsnių katalogu. Taip SEO agentūroms lengviau įrodyti, kad tai geras puslapis – su aukštu DA.

Kitas reikalas – aukštą DA išlaikyti ilgiau nei metus. Po metų paprastai toks katalogas DA praranda. Nuo 35 krenta iki 15 ar 19. Viskas, toks straipsnių katalogas automatiškai tampa nebepatrauklus? Net jei per metus buvo publikuoti keli šimtai unikalių straipsnių?.. Keistoka logika. Bet ką padarysi, kai DA taip užvaldęs visų SEO rinkos dalyvių sąmonę.

Pasižiūrėkite ir atgalines nuorodas. Jos dažniausiai yra iš spaminių komentarų kituose bloguose, automatiškai sugeneruotų puslapių, kurių savininkai nespėja „disavowinti“. Tai nekokybiškos nuorodos, kurios fiksuojamos net kelis mėnesius po išėmimo. Dėl to tai ne itin patikimas reitingo įrodymas. Bet apie tai – atskira diskusija kitam straipsniui.

Turinio atnaujinimo dažnis

Idealiausias turinio atnaujinimo dažnis tokiame straipsnių kataloge – po 3-5 straipsnius per savaitę. Pakankamas ar patenkinamas dažnis – bent 4-5 straipsniai per mėnesį. Mažiau straipsnių? Laikykite tokį katalogą apleistu. Tokių reiktų vengti, nes ten, kur turinys neatnaujinamas, Google robotai nenori dažnai lankytis. Neatnaujinami puslapiai visada gaudavo prastesnius reitingus. Dėl to svarbu išsirinkti katalogus, kurie yra veikiantys, o ne galbūt mirę.

Google Ads reklama – geruose kataloguose

Jei Google Ads reklama yra kataloge – jis prižiūrimas, rūpinamasi jo turiniu ar net lankomumu. Kitaip iš Google Ads uždirbti nėra daug šansų. Toks katalogas per metus surenka keliolika ar net keliasdešimt eurų pajamų, o tai reiškia, kad savininkas gali padengti domeno atnaujinimo ir hostingo mokesčius ar net užpirkti SEO straipsnių kituose kataloguose. Jei katalogas Google Ads neturi, jo turinio dažnis yra mažas, gali būti, kad jis jau mažiau nei po metų išnyks kartu su visu turiniu. Jei publikuojate unikalų straipsnį, tai gali būti neverta jūsų laiko ir pinigų.

Sumaišyti lietuviški ir angliški straipsniai

Kai kurie katalogai publikuoja straipsnius įvairiomis kalbomis. Tai nėra itin gerai, nes paprastai Google nustato, kokiai rinkai katalogas skirtas. Jei jis skirtas Lietuvai, vargu, ar straipsnyje norvegų kalba esanti nuoroda duos norimą rezultatą. Be to, tai neduoda papildomų pliusų puslapio reputacijai.

Aiški tematika – didelis pliusas

Labai didelis pliusas yra tada, kai straipsnių katalogas turi aiškią tematiką. Jų paprastai nėra itin daug, populiariausios:

  • Automobiliai ir transportas;
  • Finansai;
  • Mada ir stilius, moteriškos temos;
  • Namai, statyba, interjeras;
  • Verslas;
  • Technologijos ir technika;
  • Pramogos ir laisvalaikis;
  • Medicina, sveikas gyvenimo būdas, grožis.

Jei surandate katalogą, kuris yra gana aiškiai tematiškai apibrėžtas, nuoroda automatiškai gauna didesnę vertę, nes straipsnis publikuojamas susijusio turinio svetainėje.

Patarimų galima žerti ir dar daugiau, nes SEO įtakos turi dar ne vienas veiksnys. Svarbu, kad straipsnių katalogas būtų veikiantis ir nerodytų jokių PHP klaidų, o nuorodos būtų „dofollow“.

Kaip atrodo toks straipsnių katalogas? Štai trys pavyzdžiai:

https://dienorastis.lt

https://lepa.lt

https://e-lietuva.net

Categories: IT Reklama

Tags: , ,

Facebook reklama Jūsų elektroninės platformos plėtrai

No Comments
facebook

facebook

Facebook reklama ir jos galimybės plečiasi kiekvieną dieną. Asmenys, kurie turi savo elektronines prekybos platformas, puikiai supranta, kad šios socialinės platformos reklamos galimybės yra beribės. Paprasčiausiai labai svarbu kuo daugiau domėtis, sekti inovacijas ir atsiradus galimybėms jas kuo efektyviau pritaikyti. Suprantama, kad be specialisto viskas yra labai sunku, kadangi verslo išlaikymas reikalauja daug laiko sąnaudų, tad daugeliui paprasčiausiai nebelieka ūpo domėtis ir socialinio tinklo galimybėmis. Tokiu atveju svarbu susirasti profesionalą.

Žinoma, net ir dirbant su specialistu naudinga pačiam minimaliai žinoti – kaip veikia facebook ir kokias reklamas galima pasirinkti efektyvesniam verslo puoselėjimui.

Žemiau pateiksime tris pagrindines kampanijas, kurios efektyviausios turintiems elektronines prekybos vietas.

Žinomumo kampanijos

Žinomumo kampanijos yra orientuotos į tam tikro verslo plėtrą, taip pat skatina verslo vardo žinomumą, reputaciją. Kuo efektyviau puslapis reklamuojamas ir kuo tinkamesnė strategija yra pasirenkama – tuo daugiau žmonių susipažins su Jūsų pasiūlymais.

Prekės ženklo žinomumas gali vykti dvejomis kryptimis:

  • Brand awareness arba prekės ženklo žinomumo kampanijos. Nusistačius žmonių kategoriją, kuriai gali būti svarbus Jūsų pasiūlymai – jie pamatys reklamą. Didelė tikimybė, kad reguliariai rodoma reklama paskatins plačiau pasidomėti arba net įsigyti konkrečią prekę arba paslaugą.
  • Reach arba pasiekiamumo kampanijos. Šios reklamos tikslas yra parodyti Jūsų užsakytą reklamą kuo didesniam žmonių skaičiui. Patogumo dėlei nusistatomas konkretus laiko tarpas per kurį konkretus žmonių skaičius pamato Jūsų reklama.

Taigi, vienu atveju reklama gali būti rodoma tik po kartą skirtingiems asmenims, o kitu atveju – tiems patiems asmenims daugelį kartų. Pirmasis variantas atrodo stabilesnis ir efektyvesnis, kadangi žmogus matymas reguliariai tą pačią informaciją galiausiai ją įsimena. Žinoma, pasiekiamumo kampanijos taip pat naudingos, kadangi išlieka galimybė, jog jūsų reklama pasieks ir tikslinius klientus, kuriems užteks kartą ją pamatyti, kad susidomėtų. Jeigu, visgi, galite investuoti tik į vieną kampaniją – brand awareness atspirks greičiau.

Rinkimosi kampanijos

Facebook stengiasi padėti verslininkams ne tik sudominti klientus reklama, tačiau ir paskatinti juos plačiau pasidomėti pasiūlymais, dar geriau – parašyti. Pradėjus asmeninį kontaktą su klientu, didelė tikimybė, kad gausite jo dėmesį ilgam laikui.

  • Traffic arba srauto kampanijos. Sukūrę reklamą galite nustatyti, kad greta jos esanti informacija nukreiptų lankytoją į jūsų elektroninę prekybos erdvę. Veikimo principas gana panašus kaip ir Google AdWords, tad klientas apsilankys jūsų puslapyje. O ką jam galite pasiūlyti tada? Ypač efektyviai veikia nuolaidų bei akcijų pasiūlymai. Tokiu atveju facebook naršytojai bus suinteresuoti spausti ant jūsų internetinės parduotuvės nuorodos.
  • Engagement arba susidomėjimo kampanijos. Paprasta reklama, kurios tikslas, jog konkreti Jūsų reklama būtų paprasčiausiai labiau matoma žmonėms, kad ji pasiektų kuo daugiau vartotojų ir paprasčiausiai nepasimestų kitų facebook reklamų gausoje. Susidomėjimo pateikimas taip pat gali skatinti padidinti like skaičių ant Jūsų puslapio. Galiausiai, renginių viešinimas dar vienas efektyvus būdas skatinantis susidomėjimą. Renginiuose būtinai leiskite žmonėms pasižymėti ar jie dalyvaus Jūsų renginyje, kadangi tai skatina sklaidą.
  • App instals arba programėlių diegimo kampanijos. Jeigu turite savo prekybos vietos programėlę – tokiu atveju reikia kurti specializuotus skelbimus, kuriuose raginama ją atsisiųsti.
  • Video views arba vaizdo įrašų peržiūrų kampanijos. Dar viena galimybė, tačiau nelabai efektyvi. Vaizdo įrašų kampanija neduoda daug naudos, o investicijų reikalauja.
  • Lead generations arba potencialių klientų generavimo kampanijos. Ši reklamos kampanija visai naudinga, kadangi ja pasinaudojus galėsite pasikviesti naršytojus registruotojai nuolaidai be gauti kitą aktualią info, kuri duos naudos ir naršytojui, ir tuo pačiu verslininkui, kuris užmegs santykius su vartotoju.

Konversijų kampanijos

Galima drąsiai sakyti, kad konversijos nulemia verslo ateitį, tad tinkamai pasirinktos kampanijos garantuoja sėkmę bei naujų klientų pritraukimą. Svarbiausia ne tik tai, kad klientai užsuktų į jūsų internetinę parduotuvę, tačiau kad realiai ten imtųsi konkrečių veiksmų.

  • Conversions arba konversijų kampanija. Šio tipo kampanija leis stebėti ką konkrečiai naršytojai veikia Jūsų elektroninėje prekybos vietoje ir tuo pačiu įvertinus dažniausius jų įpročius pasiūlyti atitinkamus veiklas, kurios galėtų paskatinti pirkti.
  • Product catalog sales arba produktų katalogo pardavimų kampanija. Tai galimybė prekiauti pačiame facebook neturint elektroninės prekybos platformos. Galima nusistatyti auditoriją, kuri labiausiai turėtų domėtis Jūsų pasiūlymu.
  • Store visits arba apsilankymų parduotuvėje kampanija. Labai patogi verslo platforma. Facebook žmonės pamato konkrečias prekes, kurios domina ir tuo pačiu gauna išsamią info – kur arčiausiai galima įsigyti reikalingą prekę, kad galėtų ją apžiūrėt. Tai labai geras pasirinkimas tiems, kurie turi ne tik elektroninę, tačiau ir fizinę parduotuvę.

Skirtingos reklamos padeda pasiekti ir skirtingus rezultatus. Visgi, svarbiausia, kad galimybių daug ir kiekvienas asmuo pagal savo poreikius bei įvertinęs tinkamiausios reklamos galimybes gali pasirinkti tai, kas labiausiai naudinga jo verslui.

 

Categories: IT Reklama

Tags:

Vertikali paieška – kas tai yra?

No Comments
vertikali paieška

Neseniai susidūrėme su nauju terminu – VSO – Vertical Search Optimisation. Kas tai? Ir jei jau kalbama apie optimizaciją, tai tikriausiai yra ir paslauga šalia SEO optimizacijos? Užsienyje taip, pas mus Lietuvoje – dar ne, nors pirmųjų ženklų jau yra.

Horizontali paieška – kai ieškoma to pačio formato turinyje. Pavyzdžiui, tradicinė Google paieška ieško tekstiniuose puslapiuose. Įvedate raktinį ir ieškote jo atitikmens tarp kitų žodžių.

Vertikali paieška – kai ieškoma tarp kelių formatų turinio: video, nuotraukų, žemėlapių ir t.t.

Tikriausiai pastebėjote, kad Google turi tam tikrus polapius savo paieškos rezultatuose?

vertikali paieška

Lietuviškoje versijoje galima to paties rezultato ieškoti ne tik tarp reguliarių puslapių, bet ir tarp paveikslėlių, naujienų portalų, vaizdo įrašų, knygų (jas iš karto siūloma įsigyti per Google Books parduotuvę), žemėlapių. Užsienyje galima ieškoti ir tik tarp patentų, taip pat tarp skrydžių ir net asmeninių puslapių lankymo sąrašų (Personal). Tokiu būdu įvedę vien raktažodį, gaunate rezultatus iš kelių sričių.

Vertikalios paieškos optimizavimas – specifinė paslauga. Tie patys SEO ir rinkodaros specialistai stengiasi, kad puslapį rastų ne tik pagrindinėje paieškoje, o visose formatuose. Tai reiškia, kad vienu metu dirbama su keliais paieškos mechanizmais.

Iki šiol Lietuvoje daug dėmesio buvo kreipta  vietinei paieškai – žemėlapiams. Su iliustracijomis daug ir specialiai nedirbama – juk pavogs…

Video klipų paieška irgi lietuviai nelabai naudojasi – eina tiesiai į Youtube, kuris, beje, priklauso Google. Keista, nes tai antras pagal dydį socialinis tinklas ir vaizdo klipų paieška. Knygose esančių citatų ieško tik studentai

Norint ten patekti, reikia dirbti keliais frontais ir optimizuoti taip, kad rezultatai būtų randami per visus kanalus, o ne tik vieną iš jų. Paslauga apima kelių elementų optimizavimą. Jos Lietuvoje kol kas niekas neteikia arba bent jau taip neįvardina. Taurusmedia.lt vadovas Mantas šioje paslaugoje mato itin didelį potencialą.

„Dabartinis paieškos vartotojas nori naudotis išmaniuoju telefonu, todėl jam svarbu, kad informacija nuolatos būtų atnaujinama ir šviežia, taip pat ir įvairi. Vertikalios paieškos optimizavimas netrukus bus reikalingas visoms įmonėms“, – įsitikinę pašnekovas.

SEO tikrai nemirs. VSO bus tik papildoma paslauga. Tai daugiau, nei akivaizdu. Klausimas tik kada ji ateis į mūsų mažą šalį?..

Interneto paslaugos verslui: kaip pasirinkti?

Šviesolaidis internetas

Šviesolaidis internetasVerslininkai dažniausiai yra inovatyvūs žmonės, tad jie koja kojon keliauja su technologijomis bei ieško  moderniausių būdų tobulinti savo verslą. Interneto paslaugos verslui yra tarsi kvėpavimas, kadangi kiekvienas, kuris ieško kaip būti žinomesniu ir kaip greitai ir patogiai komunikuoti – naudojasi interneto paslaugomis.

Ieškodami interneto tiekėjo verslui neskubėkite, kadangi reikia apgalvoti daug smulkmenų. Svarbiausia, kiek žmonių naudosis internetu. Juk norisi užtikrinti kokybišką greitį, kuris atitiks darbuotojų poreikius ir netrukdys jiems greitai bei sėkmingai dirbti. Viskas įmanoma įvertinus ir atradus geriausius iš geriausių.

Šviesolaidis internetas – geriausias pasirinkimas?

Šiuo metu galima atrasti skirtingą interneto tipų pasirinkimą.

Tai nėra vienintelis kriterijus, kurį reikia įvertinti. Ieškant geriausio interneto verslui atsižvelkite į daugelį smulkmenų. Dar geriau – kreipkitės į konsultantus, kurie nemokamai pataria ne tik dėl interneto plano, tačiau ir tiekėjo pasirinkimo.

Internetas kartu su įranga. Taupykite

Jeigu norite, kad vienu metu prie interneto būtų prijungti keli prietaisai – tokiu atveju įsigykite maršrutizatorių, kuris skleidžia interneto bangas po visus namus. Tokiu atveju sėkmingai prijungsite ne tik kompiuterį, tačiau ir telefoną bei planšetinį kompiuterį.

Žinoma, tokiu atveju Jums reikalingas maršrutizatorius. Visada galima jį įsigyti įprastuose prekybos centruose, kur prekiaujama tokia produkcija, tačiau kita, kiek paprastesnė alternatyva, yra kreiptis į tiekėjus, kurių paslaugomis planuojate naudotis. Jie gali pasiūlyti pirkimą bei nuomą. Pasirinkdami maršrutizatorių iš tiekėjų tuo pačiu galite jį gauti mažesne kaina. Tai labai paprastas ir patogus būdas sutaupyti.

Tuo pačiu pigiau galiausiai gaunasi pirkti, o ne nuomoti, kadangi pasibaigus paslaugų galiojimo sutarčiai galiausiai būsite išsipirkę įrangą ir sumokėję mažiau ar tiek pat kiek kainuotų mėnesinė maršrutizatoriaus nuoma.

Interneto tiekėjo pasirinkimas verslui

Jeigu ieškote interneto verslui – labai svarbu pasirinkti greitą internetą, kuris skleistų savo bangas Wi-fipagalba. Tokiu atveju visi biure prie kompiuterių sėdintys asmenys galės patogiai naudotis paslaugomis ir tuo pačiu nesukti galvos dėl lėto darbų atlikimo. Juk kiekvienas dirbantis su kompiuteriu patvirtintų, kad greitas internetas dažnai lemia ne tik darbo efektyvumą, tačiau ir kokybę.

Kiekvienas turintis savo verslą žino, koks svarbus internetas prisidedantis prie verslo funkcionavimo. Kad ir kaip kai kurie gali norėti gyventi be virtualaus pasaulio, tačiau čia verda verslas, kuris gali padėti pasirinkti aukštumas.

Norint greitai ir paprastai surasti labiausiai Jums tinkamą interneto tiekėją rekomenduojame kreiptis į atsakingus asmenis, kurie teikia nemokamas konsultacijas ir padeda rasti tai, kas Jums labiausiai tinka. Juk svarbu rasti ne tik gerą interneto tiekėją, tačiau ir konkrečiai Jums tinkamą planą.

Interneto svetainių kūrimas: kodėl būtina pateikti informaciją itin smulkiai?

puslapių kūrimas

puslapių kūrimasJeigu neapsisprendžiate į kokius specialistus kreiptis dėl tinklapio sukūrimo, tai pirmiausia derėtų įsitikinti, kad darbų atlikimui skirtas biudžetas bus pakankamas. Ne visiems svetainių kūrimas atsieina vos kelias dešimtis eurų. Yra tokių klientų, kurie išleidžia net ir milijonines sumas. Viskas priklauso nuo projekto dydžio. Vargu ar kurie nors specialistai galės jums pateikti kainą nežinodami ką reikės daryti. Būtent dėl to reikėtų itin kruopščiai pateikti visą svarbiausią informaciją, jog specialistai žinotų ko iš jų tikitės. Paslaugų kainą specialistai gali įvardinti tik tuomet, kai jie sužino su kokiais darbais teks susidurti. Tad, kokią informaciją turėtumėte pateikti specialistams, jog jiems nekiltų kažkokių neaiškumų?

Terminas. Užsakant svetainių kūrimo paslaugas, labiausiai verta akcentuoti darbų atlikimo laikotarpį. Jūs turite nurodyti kokią konkrečią dieną svetainė jau turi veikti. Tada specialistai peržiūrės savo darbų grafikus ir galės patikslinti ar iki sutartos dienos jie galės atlikti jūsų užsakymą. Žinoma, terminas turi būti pateikiamas kartu su informacija, kuri apibendrina tinklapio struktūrą. Logiška, kad stambių interneto svetainių sukūrimas pareikalauja daugiau laiko. Tačiau terminą akcentuoti reikia dėl to, kad kartais ir jis daro didžiulę įtaką paslaugų kainai. Matote, jeigu jūs patys tik tarpininkaujate svetainių kūrime ir turite kažkokį projektą pristatyti konkrečią dieną, tuomet specialistai gali pareikalauti didesnės sumos, jeigu bus aiškiai matoma, kad toks projektas nebus įgyvendinamas pagal standartinį laiką. Specialistams teks dirbti daugiau valandų per dieną, o už tai jūs turėsite mokėti didesnę sumą.

Be termino jums reikės konkrečiai įvardinti visas pageidaujamas svetainės funkcijas. Jokiu būdu nenuslėpkite net menkiausių smulkmenų, nes jų įgyvendinimas paskui pareikalaus papildomos sumos. Trumpai tariant, jeigu puslapių kūrimas užsakomas nurodant pagrindines funkcijas, tai darbų pabaigoje klientas nebegali įterpti jokių naujų, nes jų sukūrimas nebuvo įtrauktas į darbų sąrašą. Supraskite, kiekvienas papildomas darbas atliekamas už papildomą sumą, jeigu apie tai nieko nebuvo pranešta prieš sudarant paslaugų sutartį.  Tiesiog turėtumėte žinoti, kad specialistai atliks tuos darbus, kuriuos būsite įvardiję pačioje pradžioje.

Tarpiniai fotoaparatai tarp „muilinių“ ir skaitmeninių veidrodinių

No Comments
fotoaparatai

fotoaparataiNeseniai teko vienai pažįstamai patarti, kokį fotoaparatą rinktis. Fotoaparatą ji naudoja retai, dažniausiai kelionių ir atostogų metu, kartais bet kolegų vakarėlius ir šventes. Bendrai paskaičiavus, jis ištraukiamas kartą per du mėnesius. Elektroninėje parduotuvėje Pigu.lt ji išsirinko keletą variantų ir paprašė patarimo, kurį pirkti. Atmetimo būdu likome prie mažo kompaktiško Sony ir kiek didesnio Kodak fotoaparato su geru sugriebimu rankai ir ilgu išvažiuojančiu objektyvu.

Pats išsirinkčiau pastarąjį, tačiau moteriškesnis pasirodė mažytis Sony. Jis taip pat turi 20 megapikselių, o gamintojas užtikrina, kad fotoaparatas kokybiškas. Kodėl didesni fotoaparatai taip traukia žmones?

Tai vadinamieji tarpiniai fotoaparatai tarp visiškai mėgėjiško ir profesionalaus fotoaparato. Jų yra labai gerų modelių ir fotografuoja iš tiesų puikiai. Be to, kaina yra labai priimtina. Štai pavyzdžiui Canon Powershot SX420 IS kainuoja vos 255 eurus, o Kodak AZ421 – tik 155 eurus. Tokią kainą gali sau leisti bet kuris fotografijos mėgėjas.

Kodėl jie tokie populiarūs? Kodėl gamintojai dabar gamina būtent tokius fotoaparatus? Pasižiūrėkite į naujausius modelius Panasonic LX100 arba Leica Q arba Olympus OM-D E-M10 II ar Sony A7R II. Jie pasaulyje pripažįstami geriausiais ir yra būtent tarpiniai variantai tarp kompaktinių ir veidrodinių.

Priežasčių yra kelios.

Pirmiausia – tai priartinimo galimybė. Su tokiais nekeičiamais objektyvais galimas mechaninis artinimas 12-20 kartų. Kompaktiniuose fotoaparatuose tokio artinimo nėra, yra tik skaitmeninis. Židinio nuotolis taip pat svarbu. Jei jau prakalbome apie tokius techninius dalykus, kaip židinio nuotolis, tai reiktų paminėti, kad šiuose didesniuose fotoaparatuose yra visi rankiniai nustatymai. O tai reiškia, kad fotografas gali pats pasireguliuoti išlaikymą, ISO ir kitus parametrus, kad padarytų įspūdingas nuotraukas esant tam tikram apšvietimui. Šalia to jie visi turi iš karto nustatytus režimus (sportas, vakarėlis, maistas, paplūdimys ir t.t.) paprastam ir greitam fotografavimui.

Atlenkiama blykstė – dar vienas šių fotoaparatų bruožas. Tik labai retas turi galimybę prijungti blykstę, nes ji dažniausiai būna atlenkiama automatiškai. Be to ji yra kur kas galingesnė, nei kompaktiniuose fotoaparatuose.

Vienas bruožas, kuris skiria mėgėjus fotografus nuo entuziastų (būtent jiems skirti tokie fotoapratai) – pasirinkimas iš kelių geriausių kadrų. Mėgėjas spaudžia mygtuką ir žino, kad nuotrauka jau padaryta. Entuziastas, kaip ir profesionalas vieno mygtuko paspaudimu daro 5 ar net 10 kadrų ir pasirenka, kuris pavyko geriausiai. Didesni fotoaparatai turi šią funkciją, todėl yra mėgiami visų, kas šiek tiek išmano fotografiją.

Pabaigai – argumentas iš grynai vyriškos pozicijos. Labai malonu kažką tvirtai laikyti rankoje ir nebijoti sulaužyti…

Categories: IT

Tags: , ,

Viskas, ką reikia žinoti perkant MacBook Pro Retina

macbook pro

macbook proJeigu nešiojamas kompiuteris jums nėra reikalingas, kad kiekvieną dieną atliktumėte sudėtingas operacijas, tokiu atveju MacBook Pro Retina – rekomenduotinas variantas. Tai kompaktiškas, labai funkcionalus, stilistiškai akiai patrauklus kompiuteris, kuris dažniausiai dėmesį patraukia dėl savo dizaino. Jeigu daugelis žmonių kompiuterį pasirenka dėl išvaizdos, tai lieka juo naudotis dėl itin aukštos kokybės funkcijų, kurios padeda įprastą dieną padaryti kur kas funkcionalesne. MacBook Pro Retina – puikus pasirinkimas, kurį Jums teikia Apple kompanija. Išbandykite privalumus ir pasirinkite teisingai. Įspūdingas ekranas geriausiai apibūdina šį kompiuterį. MacBook Pro Retina – tiek mėgėjų, tiek profesionalų pasirinkimas.

Jeigu nusprendėte, kad šis kompiuteris Jums yra geras pasirinkimas – tokiu atveju rekomenduojame susirinkti visą informaciją, kuri Jums yra aktuali siekiant apsispręsti, ar verta pirkti daiktą. Tuo pačiu nusistatyti konkrečius kriterijus, kurie gali būti esminiai renkantis prietaisą.

  1. Pirmiausia rekomenduojama nusistatyti pinigų sumą, kurią galite išleisti prietaisui. MacBook Pro Retina palyginus su funkcijomis, kurias ji teikia – nėra brangus pasirinkimas. Visgi, jeigu pirksite akcijos metu, tokiu atveju pavyks dar daugiau sutaupyti, tad išnaudokite šio pobūdžio suteikiamas galimybes.
  2. Šis kompiuteris labai giriamas dėl itin aukštos raiškos ekrano. Taigi, net jeigu įsigysite ir kur kas senesnį modelį, kuris jau skaičiuos ne vienerius metus, visgi, jis gali pasigirti kur kas aukštesne raiška, nei kad kitų kompanijų kompiuteriai. Taigi, jeigu mėgstate žiūrėti nuotraukas arba video – įvertinkite Apple kompanijos gaminių teikiamus privalumus.
  3. Renkantis šio modelio kompiuterį reikia atsižvelgti ir į jo galingumo faktorius. Net tos pačios firmos gaminamas tos pačios serijos gaminys gali skirtis savo galingumu. Priklausomai nuo to, koks Jums reikalingas – pasirinkite teisingai. Geriausia yra pasikonsultuoti su profesionalais, kadangi jie įvertinę poreikius geba pasiūlyti patį geriausią ir labiausiai konkrečiai Jūsų poreikius tenkinantį variantą.
  4. Dizaino pasirinkimo aspektu galima susidurti su labai daug pasirinkimų. Žinoma, retas turi kriterijus, pagal kuriuos renkasi daiktą, tačiau MacBook Pro Retina teikia plačias pasirinkimo galimybes. Tiek spalviniu variantu, tiek pačiais įvairiausiais raštais. Kadangi pasirinkimas platus – visi sugebės atrasti tai, kas jiems labiausiai tinka.
  5. Rekomenduojame detaliau atkreipti dėmesį į tai, kiek laiko veikia prietaiso baterija. Vėlgi, Apple kompanijos gaminiai pasižymi ypač gera kokybe, kuomet kalbama apie bateriją. Visgi, viena gali funkcionuoti kiek ilgiau, kai tuo tarpu kitos – trumpiau. Tai labai svarbus aspektas, tad pasirinkite prietaisą, kurio baterija puikiai veikia.
  6. Galiausiai, MacBook Pro Retina turėtų būti perkamas internetu, kadangi daugelis žmonių sutinka, kad tai bene pats geriausias pasirinkimas iš visų egzistuojančių galimybių. Pirkti tiek apžvelgtą, tiek visą kitą Apple produkciją internetu vert, kadangi:
  • Internete paprasčiau pastebėti akcijas, kurių metu galima pigiau apsipirkti.
  • Taip pat virtualiose prekybos vietose egzistuoja platesnė pasiūla.
  • Įvertinkite ir tai, kad daiktas bus pristatytas iki Jūsų namų durų.
  • Pirkti internetu yra labai patogu, kadangi niekur neišėjus iš namų galima gauti tai, ko jums reikia.

MacBook Pro Retina prisideda prie kur kas paprastesnės Jūsų kasdienybės. Įvertinkite suteikiamus privalumus ir pasinaudokite jais.

 

 

 

 

Apple kompiuteriai – mados klyksmas?

„Apple“ kompiuteriai

„Apple“ kompiuteriaiVisi girdėjome, kokia populiari firma yra ,, Apple ‘‘. Visi žino, kad tai vienas iš perkamiausių technologinių produktų visame pasaulyje, kurie savo klientams turi paruošę daug įdomių technologinių įrenginių, tačiau šiandien mes aptarsime ,, Apple ‘‘ kompiuterius. Tai viena perkamiausių prekių visame pasaulyje, tačiau šio produkto fanatikai ir tie, kurie nemėgsta šio produkto, niekaip nesutaria – vieni sako, kad tai mada, kiti sako, kad „ Apple “ kompiuteriai yra vieni geriausių pasaulyje. Kompiuteriai vieniems žmonėms gali būti geri, kitiems – ne. Tai priklauso nuo to, kokie parametrai žmogui reikalingi, ką jis planuoja veikti su naujuoju savo kompiuteriu.

Visi žinome, kad „Apple“ kompiuteriai yra vieni brangiausių visame pasaulyje, tačiau tie, kurie juos išbandė, vieningai sako, kad šie produktai verti tokių pinigų. Ar tai tiesa, žino tik tas žmogus, kuris turi tokį kompiuterį. „ Apple “ kompiuterių kaina yra iš tiesų didelė, daug žmonių mano, kad tai dėl išskirtinio šių kompiuterių dizaino, esą šie kompiuteriai parametrais ypatingai nesiskiria nuo kitų, paprastesnių, pigesnių kompiuterių. Prieš perkant tokį produktą, visuomet vertėtų paskaityti „ Apple “ kompiuterių atsiliepimus internete, galbūt kažkas nesenai pirko tokį kompiuterį kaip Jūs, ir padės Jums nuspręsti, ar teisingai planuojate investuoti pinigus. „ Apple “ nešiojami kompiuteriai yra labai patogus daiktas, dėl savo itin lengvo svorio, idealaus dizaino, kurio neturi ir turbūt niekada neturės jokie kiti nešiojamų kompiuterių kūrėjai.

Grįžtant prie finansinės šių kompiuterių pusės, norint įsigyti „ Apple “ kompiuterį pigiau, galite pabandyti jų paieškoti skelbimų portaluose, tačiau tai labai rizikinga sritis, kadangi nežinote kokį daiktą perkate, kaip jis buvo naudojamas. Kaip jau minėjau, „ Apple “ kompiuterių kainos yra išties didelės, todėl vienas iš sprendimo būdų yra kompiuterį pirkti jau panaudotą, tačiau šiuo atveju kartu su kompiuteriu Jūs nusiperkate ir dalelę rizikos. Kitas puikus būdas nusipirkti kompiuterį – lizingas. „ Apple “ kompiuteriai išsimokėtinai yra būtent tas sprendimas, kuris gali padėti žmonėms šiuo metu neturintiems pilnos pinigų sumos. Pirkdami naują produktą, atsižvelkite į „ Apple “ kompiuterių komentarus internete, paskaitykite paskutines naujienas apie naujausius modelius, galbūt rasite naudingos medžiagos.

Iš visų mano paminėtų faktų galima daryti išvadą, kad „ Apple “ kompiuteriai yra puikus pasirinkimas perkant nešiojamą kompiuterį, tačiau jis yra puikus tik tuo atveju, jeigu esate įsitikinęs, kad sugebėsite susitvarkyti su visai kitokia operacine sistema, o kompiuteris paspartins Jūsų darbo našumą. Visais kitais atvejais, savo pirkiniu nesidžiaugsite, o po kiek laiko galvosite, kad Jūs irgi buvote kaip daugelis, kurie turi „ Apple “ gaminius – šio prekinio ženklo gerbėjai.

5 interneto svetainių kūrimo mitai

Dizpro.lt

Dizpro.ltMitai ir stereotipai gimsta iš vienetinių istorijų, kurias papasakojo draugo pusbrolio pažįstamo „švogeris“. Kai istorija pereina per tiek žmonių, turinčių „tvirtą“ nuomonę apie interneto svetainių kūrimą, jos rezultatai gali būti panašūs ir į sąmokslo teoriją, ir į pasaką, bet kartu ir į tiesą. Tokios „tiesos“ dažnai įsitvirtina verslininkų sąmonėje ir jas sunku iš ten iškrapštyti. Visa tai vadinama mitais ir mūsų darbas yra juos išsklaidyti pateikiant pačią naujausią informaciją. Mitus sklaidyti padės patyrusių interneto puslapių ir el. parduotuvių kūrėjų, bei interneto rinkodaros specialistų iš Dizpro.lt komanda

Mitas Nr. 1: Naujai sukurtas puslapis iš karto bus randamas paieškoje.

Visiškas mitas, nors kartais pasitaiko tokių atsitiktinumų, kurie jį dar labiau sustiprina… Šviežias interneto puslapis dar neturi pakankamai autoriteto, kad paieškos sistemos jį rodytų aukštai. Tam reikalingi keli svarbūs momentai – geri tekstai ir išorinių nuorodų. Puslapių kūrėjai atlieka tik vieną iš 3 patekimo į Google pirmas pozicijas rekomendacijų – vidinis optimizavimas. Tai vidinių nuorodų sutvarkymas, kodas be klaidų, SEO reikalingi įrankiai – sitemap.xml, robots.txt, .htaccess failas su taisyklėmis, ką paieškai fiksuoti, o ko ne ir t.t.

Mitas Nr. 2: Reikia sukurti puslapį naršyklėms ir dar vieną puslapį mobiliesiems. Tai dvigubas darbas!

Mitas, kuris dar neseniai toks nebuvo, nes taip daro naujienų portalai iki pat šiol. Verslui to tikrai nereikia. Kuriant puslapį dabar pasirenkamas lankstus (Responsive) dizainas, kuris labai gražiai atvaizduojamas ir išmaniųjų telefonų ekranuose bei planšetiniuose kompiuteriuose. Antro puslapio tikrai kurti nereikia, pakanka padirbėti su viena versija ir šio puslapio CSS (stiliais).

Mitas Nr. 3: Interneto svetainių kūrėjai yra tik programuotojai ir dizaineriai.

Hmm… Viskas keičiasi. Dabar interneto svetainių kūrėjai yra daugiau rinkodaros specialistai. Jiems nebekeliami reikalavimai turėti 10 metų patirties programavimo srityje, nes su šiuolaikinėmis turinio valdymo sistemomis, tokie reikalavimai niekam nereikalingi. Pakanka PHP, HTML ir CSS žinių, kurias turi bet kuris kolegijos absolventas, studijavęs programavimą. Dizaineris irgi nelabai reikalingas, nes dizainai parduodami jau gatavi, ypač, jei naudojama WordPress TVS. Iš interneto svetainių kūrėjų dabar daugiau reikalaujama numatyti tam tikrus rinkodaros įrankius, išmanyti SEO pagrindus, pasirūpinti, kad būtų galima puslapį naudoti AdWords reklamos kampanijose.

Mitas Nr. 4: Interneto svetainės talpinamos pas kūrėjus.

Šis mitas gyvas jau 20 metų ir, atrodo, pasitraukti niekur neketina. Interneto svetainių kūrėjai nėra sistemų administratoriai, todėl jie neprižiūri serverių, nekuria naujiems darbuotojams el. pašto adresų, nesirūpina, kur įmonė laikys savo failus ir dokumentus. Visa tai – sistemų administratorių, prižiūrinčių įmonės IT ūkį darbas. Interneto puslapių kūrėjai paprastai rekomenduoja, kokį serverį nusamdyti, kad puslapis veiktų sklandžiai.

Mitas Nr. 5: Interneto puslapių kūrėjai – nepunktualūs ir nesukalbami menininkai.

Interneto puslapių kūrimas susijęs su menu tik tiek, kiek jo į projektą įleidžia dizaineris. Visa kita yra verslas. Kadangi dizainus dabar perka tiesiog internetu, to meno yra dar mažiau… Nepunktualūs? Dažniausiai nepunktualumas yra abiejų pusių problema – vieni laiku neatsiuntė komentarų, kiti – laiku nespėjo padaryti… Nesukalbamumas pasitaiko visose srityse, nes komunikacija yra vienas didžiausių iššūkių dviejų skirtingų verslų partnerystėje.

Ruošiamės studijoms: kas geriau nešiojami ar stacionarūs kompiuteriai?

stacionarūs kompiuteriai

stacionarūs kompiuteriaiPradėjus studijuoti, daugeliui abiturientų atsiveria visai naujas pasaulis: kitas miestas, naujos pažintys, įdomios paskaitos ir pan. Visgi, reiktų nepamiršti, kad universitetas ne tik pramogos ar nauji draugai, tai – studijų vieta, kur teks išties ne vieną naktį pasėdėti prie knygų ir kompiuterio, ruošiantis seminaras, atsiskaitomiesiems darbams ir egzaminams, todėl studentas be kompiuterio yra tarsi be rankų.

Jei planuojate pirkti naują kompiuterį, turbūt kyla klausimas, kas geriau: nešiojami ar stacionarūs kompiuteriai?

Nešiojami kompiuteriai yra geriausias pasirinkimas tiems studentams, kuriems svarbu, kad jis būtų visada šalia. Didžiausias nešiojamo kompiuterio privalumas – galimybė prisijungti prie bevielio interneto tinklo, kuris šiuo metu Lietuvoje yra ir universitetuose, ir prekybos centruose ar net autobusuose.  Be to, nešiojami kompiuteriai kompaktiški, pakankamai lengvi, todėl juos galima neštis į paskaitas, jei nesinori paskaitoje pateiktos informacijos konspektuoti sąsiuvinyje. Visgi, reikia pripažinti, kad nešiojami kompiuteriai nėra tokie galingi, kaip stacionarūs, juose mažiau jungčių ir mažiau atminties, todėl įpusėjus studijas gali teikti papildomai pirkti išorinį kietąjį diską. Be to, šių kompiuterių remontas yra brangesnis, o atnaujinimo galimybės ribotos.

Tuo tarpu, stacionarūs kompiuteriai yra puikus pasirinkimas, jei reikia galingo prietaiso. Be to, stacionarų kompiuterį galima pagerinti, pakeičiant pasenusius kompiuterio elementus naujesniais. Stacionarūs kompiuteriai puikus pasirinkimas, jei studijų metu tenka dirbti su specifinėmis projektavimo, nuotraukų apdorojimo ar kitomis, programomis, kurios reikalauja daug vietos ir didelio greičio, nes nešiojamas kompiuteris šių programų gali tiesiog „nepavilkti“. Galiausiai reikia atminti, kad stacionarių kompiuterių tarnavimo laikas yra gerokai ilgesnis. Tai lemia daugybė priežasčių: stacionarus kompiuteris nepatiria „turbulencijos“, kurią tenka iškęsti nešiojamam kompiuteriui kelionių metu, stacionaraus kompiuterio aušinimo sistema ne taip greitai apsivelia dulkėmis ir t.t.

Tiesa, kompiuterio pasirinkimui įtakos turi ir užklasinė veikla: jei laisvu nuo studijų laiku mėgstate žaisti kompiuterinius žaidimus, stacionarus kompiuteris – optimaliausias pasirinkimas, o jei esate filmų mėgėjas, pakaks ir nešiojamo kompiuterio.

Taigi, galima daryti išvadą, kad nešiojami kompiuteriai – tai judėjimo laisvė ir mobilumas, o stacionarūs kompiuteriai – galia ir našumas.