Category Archives: Reklama

Facebook reklama Jūsų elektroninės platformos plėtrai

facebook

Facebook reklama ir jos galimybės plečiasi kiekvieną dieną. Asmenys, kurie turi savo elektronines prekybos platformas, puikiai supranta, kad šios socialinės platformos reklamos galimybės yra beribės. Paprasčiausiai labai svarbu kuo daugiau domėtis, sekti inovacijas ir atsiradus galimybėms jas kuo efektyviau pritaikyti. Suprantama, kad be specialisto viskas yra labai sunku, kadangi verslo išlaikymas reikalauja daug laiko sąnaudų, tad daugeliui paprasčiausiai nebelieka ūpo domėtis ir socialinio tinklo galimybėmis. Tokiu atveju svarbu susirasti profesionalą.

Žinoma, net ir dirbant su specialistu naudinga pačiam minimaliai žinoti – kaip veikia facebook ir kokias reklamas galima pasirinkti efektyvesniam verslo puoselėjimui.

Žemiau pateiksime tris pagrindines kampanijas, kurios efektyviausios turintiems elektronines prekybos vietas.

Žinomumo kampanijos

Žinomumo kampanijos yra orientuotos į tam tikro verslo plėtrą, taip pat skatina verslo vardo žinomumą, reputaciją. Kuo efektyviau puslapis reklamuojamas ir kuo tinkamesnė strategija yra pasirenkama – tuo daugiau žmonių susipažins su Jūsų pasiūlymais.

Prekės ženklo žinomumas gali vykti dvejomis kryptimis:

  • Brand awareness arba prekės ženklo žinomumo kampanijos. Nusistačius žmonių kategoriją, kuriai gali būti svarbus Jūsų pasiūlymai – jie pamatys reklamą. Didelė tikimybė, kad reguliariai rodoma reklama paskatins plačiau pasidomėti arba net įsigyti konkrečią prekę arba paslaugą.
  • Reach arba pasiekiamumo kampanijos. Šios reklamos tikslas yra parodyti Jūsų užsakytą reklamą kuo didesniam žmonių skaičiui. Patogumo dėlei nusistatomas konkretus laiko tarpas per kurį konkretus žmonių skaičius pamato Jūsų reklama.

Taigi, vienu atveju reklama gali būti rodoma tik po kartą skirtingiems asmenims, o kitu atveju – tiems patiems asmenims daugelį kartų. Pirmasis variantas atrodo stabilesnis ir efektyvesnis, kadangi žmogus matymas reguliariai tą pačią informaciją galiausiai ją įsimena. Žinoma, pasiekiamumo kampanijos taip pat naudingos, kadangi išlieka galimybė, jog jūsų reklama pasieks ir tikslinius klientus, kuriems užteks kartą ją pamatyti, kad susidomėtų. Jeigu, visgi, galite investuoti tik į vieną kampaniją – brand awareness atspirks greičiau.

Rinkimosi kampanijos

Facebook stengiasi padėti verslininkams ne tik sudominti klientus reklama, tačiau ir paskatinti juos plačiau pasidomėti pasiūlymais, dar geriau – parašyti. Pradėjus asmeninį kontaktą su klientu, didelė tikimybė, kad gausite jo dėmesį ilgam laikui.

  • Traffic arba srauto kampanijos. Sukūrę reklamą galite nustatyti, kad greta jos esanti informacija nukreiptų lankytoją į jūsų elektroninę prekybos erdvę. Veikimo principas gana panašus kaip ir Google AdWords, tad klientas apsilankys jūsų puslapyje. O ką jam galite pasiūlyti tada? Ypač efektyviai veikia nuolaidų bei akcijų pasiūlymai. Tokiu atveju facebook naršytojai bus suinteresuoti spausti ant jūsų internetinės parduotuvės nuorodos.
  • Engagement arba susidomėjimo kampanijos. Paprasta reklama, kurios tikslas, jog konkreti Jūsų reklama būtų paprasčiausiai labiau matoma žmonėms, kad ji pasiektų kuo daugiau vartotojų ir paprasčiausiai nepasimestų kitų facebook reklamų gausoje. Susidomėjimo pateikimas taip pat gali skatinti padidinti like skaičių ant Jūsų puslapio. Galiausiai, renginių viešinimas dar vienas efektyvus būdas skatinantis susidomėjimą. Renginiuose būtinai leiskite žmonėms pasižymėti ar jie dalyvaus Jūsų renginyje, kadangi tai skatina sklaidą.
  • App instals arba programėlių diegimo kampanijos. Jeigu turite savo prekybos vietos programėlę – tokiu atveju reikia kurti specializuotus skelbimus, kuriuose raginama ją atsisiųsti.
  • Video views arba vaizdo įrašų peržiūrų kampanijos. Dar viena galimybė, tačiau nelabai efektyvi. Vaizdo įrašų kampanija neduoda daug naudos, o investicijų reikalauja.
  • Lead generations arba potencialių klientų generavimo kampanijos. Ši reklamos kampanija visai naudinga, kadangi ja pasinaudojus galėsite pasikviesti naršytojus registruotojai nuolaidai be gauti kitą aktualią info, kuri duos naudos ir naršytojui, ir tuo pačiu verslininkui, kuris užmegs santykius su vartotoju.

Konversijų kampanijos

Galima drąsiai sakyti, kad konversijos nulemia verslo ateitį, tad tinkamai pasirinktos kampanijos garantuoja sėkmę bei naujų klientų pritraukimą. Svarbiausia ne tik tai, kad klientai užsuktų į jūsų internetinę parduotuvę, tačiau kad realiai ten imtųsi konkrečių veiksmų.

  • Conversions arba konversijų kampanija. Šio tipo kampanija leis stebėti ką konkrečiai naršytojai veikia Jūsų elektroninėje prekybos vietoje ir tuo pačiu įvertinus dažniausius jų įpročius pasiūlyti atitinkamus veiklas, kurios galėtų paskatinti pirkti.
  • Product catalog sales arba produktų katalogo pardavimų kampanija. Tai galimybė prekiauti pačiame facebook neturint elektroninės prekybos platformos. Galima nusistatyti auditoriją, kuri labiausiai turėtų domėtis Jūsų pasiūlymu.
  • Store visits arba apsilankymų parduotuvėje kampanija. Labai patogi verslo platforma. Facebook žmonės pamato konkrečias prekes, kurios domina ir tuo pačiu gauna išsamią info – kur arčiausiai galima įsigyti reikalingą prekę, kad galėtų ją apžiūrėt. Tai labai geras pasirinkimas tiems, kurie turi ne tik elektroninę, tačiau ir fizinę parduotuvę.

Skirtingos reklamos padeda pasiekti ir skirtingus rezultatus. Visgi, svarbiausia, kad galimybių daug ir kiekvienas asmuo pagal savo poreikius bei įvertinęs tinkamiausios reklamos galimybes gali pasirinkti tai, kas labiausiai naudinga jo verslui.

 

Vertikali paieška – kas tai yra?

Neseniai susidūrėme su nauju terminu – VSO – Vertical Search Optimisation. Kas tai? Ir jei jau kalbama apie optimizaciją, tai tikriausiai yra ir paslauga šalia SEO optimizacijos? Užsienyje taip, pas mus Lietuvoje – dar ne, nors pirmųjų ženklų jau yra.

Horizontali paieška – kai ieškoma to pačio formato turinyje. Pavyzdžiui, tradicinė Google paieška ieško tekstiniuose puslapiuose. Įvedate raktinį ir ieškote jo atitikmens tarp kitų žodžių.

Vertikali paieška – kai ieškoma tarp kelių formatų turinio: video, nuotraukų, žemėlapių ir t.t.

Tikriausiai pastebėjote, kad Google turi tam tikrus polapius savo paieškos rezultatuose?

vertikali paieška

Lietuviškoje versijoje galima to paties rezultato ieškoti ne tik tarp reguliarių puslapių, bet ir tarp paveikslėlių, naujienų portalų, vaizdo įrašų, knygų (jas iš karto siūloma įsigyti per Google Books parduotuvę), žemėlapių. Užsienyje galima ieškoti ir tik tarp patentų, taip pat tarp skrydžių ir net asmeninių puslapių lankymo sąrašų (Personal). Tokiu būdu įvedę vien raktažodį, gaunate rezultatus iš kelių sričių.

Vertikalios paieškos optimizavimas – specifinė paslauga. Tie patys SEO ir rinkodaros specialistai stengiasi, kad puslapį rastų ne tik pagrindinėje paieškoje, o visose formatuose. Tai reiškia, kad vienu metu dirbama su keliais paieškos mechanizmais.

Iki šiol Lietuvoje daug dėmesio buvo kreipta  vietinei paieškai – žemėlapiams. Su iliustracijomis daug ir specialiai nedirbama – juk pavogs…

Video klipų paieška irgi lietuviai nelabai naudojasi – eina tiesiai į Youtube, kuris, beje, priklauso Google. Keista, nes tai antras pagal dydį socialinis tinklas ir vaizdo klipų paieška. Knygose esančių citatų ieško tik studentai

Norint ten patekti, reikia dirbti keliais frontais ir optimizuoti taip, kad rezultatai būtų randami per visus kanalus, o ne tik vieną iš jų. Paslauga apima kelių elementų optimizavimą. Jos Lietuvoje kol kas niekas neteikia arba bent jau taip neįvardina. Taurusmedia.lt vadovas Mantas šioje paslaugoje mato itin didelį potencialą.

„Dabartinis paieškos vartotojas nori naudotis išmaniuoju telefonu, todėl jam svarbu, kad informacija nuolatos būtų atnaujinama ir šviežia, taip pat ir įvairi. Vertikalios paieškos optimizavimas netrukus bus reikalingas visoms įmonėms“, – įsitikinę pašnekovas.

SEO tikrai nemirs. VSO bus tik papildoma paslauga. Tai daugiau, nei akivaizdu. Klausimas tik kada ji ateis į mūsų mažą šalį?..

Perkame telefoną iš skelbimų

mobile_phone_25Nesvarbu, ar norite naujausio iPhone su išmaniosiomis technologijomis, ar senesnės kartos „neprotingo“ mobiliojo telefono – skelbimų portalai yra puiki vieta rasti ir vieną, ir kitą variantą. Mobiliųjų telefonų salonai užsikelia nežmoniškas kainas, bet ne todėl, kad jie godūs šunsnukiai, bet paprasčiausiai dėl to, kad kitu atveju jie taptų nepelningi: juk reikia mokesčius mokėti, darbuotojams atlyginimus dalinti, už komunalines paslaugas atsiskaityti. Kuo didesnė įmonė, tuo brangesnės jos prekės. Tačiau pirkdami tą patį daiktą iš individualiai dirbančio perpardavinėtojo jūs galite nemažai sutaupyti, nes jis užsikelia kainą tik tiek, kad padengtų pagrindinius savo mokesčius, konkuruotų su kitais verslininkais ir pasiliktų truputį sau. Taigi, kainų atžvilgiu pranašumas aiškus, tačiau kaip kiti aspektai? Pirkdami parduotuvėje gaunate garantijas, aptarnavimą ir kitas privilegijas. Mobilieji telefonai iš salonų, rodosi, daug patikimesni. Bet tai tik iliuzija, kurią prasklaidyti galima esminėmis taisyklėmis, kurių būtina laikytis perkant telefoną iš internetinių skelbimų.

Garantija. Jei perkate iš perpardavinėtojo, būtinai pasiteiraukite apie aparato garantiją. Ar ji yra? Kuriam laikui? Ar ji vietinė, ar kitos šalies? Visa tai jums turi būti svarbu, nes mobilieji telefonai turi tendenciją gesti, kaip ir visi kiti elektroniniai prietaisai, o mokėti už remontą visada skaudu, kai daiktą turi ne taip jau ir ilgai.

Naujas ar naudotas? Apie tai turite pagalvoti iš karto. Ar jums nerūpi, kad daiktą jau naudojo kažkas kitas? Ar jums reikia to pirmą kartą atidarytos pakuotės kvapo? Atmetus paprasčiausius principus, naudoto mobiliojo telefono patikimumas krenta. Kaip ir kaina. Jei esate labai taupus, galbūt naudota prekė tikrai tinkamas pasirinkimas. Tačiau vis tiek visada pasiteiraukite apie garantiją. Patikrinkite būklę. Nebijokite klausti pardavėjo klausimų, kurie jus domina.

Kilmės šalis. Nekalbam apie tai, kur telefonas pagamintas. Ar iš salono, ar iš perpardavinėtojo – telefonas visada kilęs iš ten pat. Tačiau jums turi rūpėti, iš kur perpardavinėtojas gavo šią prekę. Dažnai mobilieji telefonai perkami užsienyje, nes ten jie pigesni – taip pardavėjai ir daro pelną. Jei mobilusis iš užsienio, pasiteiraukite, kokio tipo yra įkrovėjas. Užsienio šalių elektros lizdai kitokios formos, nei Lietuvoje, todėl po to jums gali tekti pirkti labai negražų adaptorių, jei norėsite (o galiausiai ir turėsite) pakrauti savo aparatą.

Paskolos su įvairios vertės užstatu

kredito kainaŠiandien turbūt būtų sunku rasti žmogų, kuris niekada nėra nieko skolinesis. Vieni žmonės skolinasi iš artimųjų, draugų, kiti kažką perka išsimokėtinai, treti ima nedidelius kreditus, vartojamąsias paskolas ar nuolat perka išsimokėtinai, o ketvirtieji nebijo didelės rizikos ir mielai ima šimtatūkstantines sumas verslui pradėti ar įsigyti nuosavam būstui. Šį kartą pakalbėsime apie paskolas su užstatu ir apie naujoves šioje srityje.

Naujos paskolos – ir užstatant automobilį

Per televiziją ir jau kuris laikas internete galime matyti reklamą, siūlančią paimti paskolą užstatant savo turimą automobilį. Tiksliau, viskas vyksta tokiu principu: ši įmonė tarsi nuperka kliento automobilį duodama jam tokią sumą pinigų, kiek pagal rinkos kainas tuo metu toks automobilis yra vertas. Asmeniui suteikiamas finansavimas, tačiau be automobilio jis nelieka – automobilis klientui yra tarsi išnuomojamas turint teisę automobilį vėliau išsipirkti, grąžinus tam tikrą sutartyje numatytą sumą. Plačiau panagrinėjus šią paslaugą matyti, kad kredito kaina šiek tiek didesnė, nei reikalauja Lietuvos bankas.

Kai teikiamos paskolos, svarbu, kad būtų laikomasi Lietuvos banko normatyvų – suteikiančioji kreditą įmonė turi patikrinti kliento mokumą, net ir tuo atveju, kai turimas užstatas kaip garantas. Taip pat turėtų būti paisoma, ir kokias pajamas besiskolinantis asmuo gauna kiekvieną mėnesį. Pagal mūsų šalyje galiojančias rekomendacijas, įmoka neturi viršyti 40 proc. gaunamų asmens pajamų. Kitaip tariant, jei asmuo per mėnesį uždirba ar kitais oficialiais būdais gauna 1000 litų, paskolai grąžinti jis neturėtų skirti daugiau nei 400 Lt. Taigi būtų kiek nelogiška, nei asmuo gauna 1000 litų, o paskolų ir kreditų bendrovėms įsipareigoja kas mėnesį mokėti po 800 Lt. Kitas atvejis, jei žmogus ima paskolą ne vienas ir turi laiduotoją šeimos narį, tačiau tai jau kiti niuansai.

Populiariausiais užstatas – nekilnojamasis turtas, miškas ar žemė

Visi dar iki šiol pamena lombardus, tiesa, egzistuojančius ir dabar – tokias mini įstaigėles, kur galima atnešti įvairaus turto ir jį įkeisti. Anksčiau populiariausias įkeičiamas turtas buvo auksas ir aukso dirbiniai – pakabukai, auskarai, grandinėlės, žiedai. Lombardų yra ir šiandien, tačiau priimamas ne tik auksas, bet ir mobilieji telefonai, išmanieji įrenginiai, kompiuteriai ir kitas vertingesnis turtas. Didesnės paskolos suteikiamos tiems, kurie turi brangaus turto – namą, butą, sodybą, sodą, sklypą ar miško. Nekilnojamasis turtas tampa garantu, todėl galima gauti paskolas, kurios sudaro net iki 100 proc. turto vertės. Nesėkmės atveju, kai įmokų asmuo nesugeba grąžinti, turtas parduodamas iš varžytinių ir tokiu būdu padengiamos susidariusios skolos ir palūkanos. Rizika čia nemaža, bet jei asmuo yra tikras, kad jam pasiseks, kodėl gi nepasiskolinus? Kita vertus, visada yra galimybė viską pradėti iš naujo ir atsitiesti.

Svetainių kūrimas dizainerio akimis

Daugeliui internetinės erdvės privalumai yra dar neištyrinėti, tačiau svetainių kūrimas nėra sudėtingas. Juk aplink gausu pačių įvairiausiu metodų ir net programinių įrangų, kurios visa tai gali padaryti už Jus. Vos keli mygtuko paspaudimai už standartinės svetainės sukūrimą… Deja, verslo pasaulyje to nepakanka.

Tinklaraštis, pramogų portalas ar įmonės reprezentacinė svetainė turi tam tikrus standartus, kuriuos laužyti būtų tiesiog neprotinga. Jei puslapių kūrimas būtų susijęs su įmonės veikla, čia nederėtų išsiplėsti, juk klientui būtų pakankamai sunku surasti reikiamą informaciją. Ir atvirkščiai: jei paprasto pobūdžio svetainėms būtų priimtinas profesionalus tinklapių kūrimas, patiriamos išlaidos būtų tiesiog beprasmės. Būtent todėl atitinkamo pobūdžio svetainei reikalingas atitinkamas jos kūrimas. Klientas užsukęs į ją turi rasti tai, ko ieško (ar net šį tą daugiau).

Be abejo, tiek standartinių, tiek individualių svetainių kūrimui derėtų parinkti patogų, praktišką, kiek žaismingą struktūros išdėstymą, kuris nebūtų vien pateiktos informacijos maišalynė. Pateikimo būdų yra labai daug, visi jie skiriasi ir gali būti interpretuojami savaip, todėl svetainių kūrimas dažniausiai derinamas su užsakovu ir pačios įmonės veikla. Toks įmonės puslapis įprastai turi kelias skiltis, pristatančias apie pačią veiklą, jos patirtį, teikiamas paslaugas, jų kainas bei kontaktus. Dažnai čia rašomas ir blogas – internetinis dienoraštis apie įmonės veiklą ir jos paslaugas. Taip patogu ne tik reklamuotis, bet ir parodyti savo įgūdžius įvairiems lankytojams.

Bene svarbiausias yra svetainės dizainas ir atitinkami jo elementai, pagrindinis motyvas bei spalvų deriniai. Kiekviena rimta kompanija pasižymi tam tikro firminio stiliaus struktūra. Tai ne vien prekinį ženklą įgavęs logotipas , bet ir reprezentacinė svetainė, informuojanti klientą apie teikiamas paslaugas. Visa ši aktuali informacija neturi „badyti akių“, tad ją reikia pritaikyti įvairiais būdais. Užėjusį klientą reikia sudominti, todėl išskirtinis dizainas bei lengva akiai atmosfera yra tikslas, kurį ne kiekvienas gali įgyvendinti.

Jei įmonės puslapio dizaino elementai kartojasi kas dešimtame puslapyje, derėtų susimąstyti, galbūt, priėmėte netinkamą sprendimą. Svetainių kūrimas individualiems asmenims, o ypač verslui, neturėtų būti standartinis. Tai erdvė, kuri tiesiog privalo būti unikali.

Paskolų rūšys

paskolų rūšysPaskolos, kreditas ar lizingas tai tie finansiniai instrumentai kurie turi išties didžiulį populiarumą, šių dienų vartojimo kultūroje. Paskolos leidžia bet kuriuo metu pasiskolinti iš banko, kredito unijos ar smulkiųjų kreditų teikėjų vienokią  ar kitokią pinigų sumą, kas yra iš tiesų naudinga pakliuvus į situaciją, kuomet jums skubiai prireikia pinigų. Vis dėlto, jei kiek labiau gilinantis į kreditus, į kokias rūšis jie yra skirstomi? Pabandykime paanalizuoti kreditus bei paskolas detaliau.

Būsto paskola 
Būsto paskola – tai ilgalaikė paskola, kurią galite naudoti būsto įsigijimui. Tai yra viena iš populiariausių paskolų rūšių, kadangi jauni žmonės dažniausiai nori turėti savo būstą, tačiau tam trūksta pinigų. Būtent šioje vietoje ir padeda būsto paskola, kadangi ji leidžia įsigyti būstą dabar, o paskolą atiduoti per tam tikrą laiko tarpą, nedidelėmis dalimis, kas yra žymiai lengviau, nei surinkti visą sumą iš karto.

Greitoji paskola 
Greitoji paskola – tai tendencingai populiarėjantis paskolų tipas. Šios paskolos dažniausiai nėra didesnės nei keletas tūkstančių litų. Vis dėlto, jos yra gaunamos vos per keletą valandų, todėl greitosios paskolos yra netgi labai patogios, kadangi atsiradus nedidelės pinigų sumos poreikiui, greitoji paskola yra veikiausiai pats patogiausias sprendimas. Na, pirmas kreditas yra suteikiamas nemokamai. Tai skatina žmones kreiptis dėl pirmo kredito suteikimo vis į skirtingas greitųjų kreditų kompanijas.

Paskola verslui
Kone kiekvienas žmogus svajoja įkurti savo verslą, kadangi versle jūs esate pats sau vadovas, kas yra iš tiesų nuostabu. Vis dėlto, norint įkurti verslą, reikia ne tik idėjos bei noro, tačiau ir lėšų – būtent tai tampa didžiausiu stabdžių daugeliui žmonių, galvojančių apie nuosavą verslą. Tačiau, šioje vietoje gelbsti dar vienas paskolų tipas – paskola verslui. Ši paskola gali siekti iki kelių dešimčių tūkstančių litų bei yra skirta konkrečiai verslui. Pagrindinis šios paskolos privalumas yra tas, jog jos palūkanos dažniausiai yra pakankamai mažos, kas leidžia pradėti savo verslą be jokių keblumų, kas liečia finansus.

Vartojamoji paskola 
Tai – dažniausias paskolos tipas. Ji nėra sukonkretinta į jokį dalyką – ją gaunate grynais, bei su gautais pinigais galite daryti absoliučiai viską ką tik norite. Taip pat, kadangi šio paskolų tipo konkurencija šiomis dienomis yra didžiulė, tokių paskolų palūkanos dažniausiai yra iš tiesų nedidelės, kas leidžia šiomis paskolomis naudotis kone be jokių papildomų investicijų.

Viską sudėjus, paskolą galite imti kone bet kokiam tikslui, kas iš tiesų suteikia neribotą laisvę. Taip pat, esant nemažai konkurencijai, šiomis dienomis paskolų kainos yra išties nedidelės, kas leidžia jums naudotis paskolomis kone bet kokių papildomų lėšų. O jei dar pridėjus ir neseniai atsiradusią galimybę imti paskolą internetu – galime drąsiai konstatuoti, jog paskolų situacija šiomis dienomis yra tiesiog puiki, kas leidžia išsirinkti norimą paskolą bet kuriam žmogui.

Iš kur kilo stumdomos durys ir kuo jos ypatingos?

stumdomos durysNuo seno žmonės, norėdami atriboti vietą, kurioje gyvena, nuo nepageidaujamų asmenų, montuodavo duris. Iš pradžių tai buvo medžio plokštės, vėliau – akmens. Paskui vėl grįžta prie medžio, nes juk akivaizdu – akmens ilgai nestumdysi. Įprasta tapo dengti ne tik įėjimą į būstą, bet ir jame esančius kambarius. Tam buvo sugalvotos vidinės durys, iš kurių populiariausiomis tapo varstomos durys, nes jas itin paprasta atidaryti. Tačiau vienas naujesnių durų tipų yra stumdomos durys. Kas tai?

Pirmosios stumdomosios durys atrastos istoriniame Italijos mieste Pompėjoje. Manoma, jog čia jos pirmą kartą panaudotos pirmame amžiuje, kai romėnai suprato, jog verta duris naudoti ne tik įėjimui į namą, bet ir į kiekvieną patalpą. Teigiama, kad stumdomas durų variantas pasirinktas dėl patogumo: durys užima mažiau vietos (nors romėnai patalpų dydžiu skųstis negalėjo), jas lengva atidaryti, o ir patalpos forma išlieka vientisa.

Nors dar romėnai išbandė stumdomų durų  privalumus ir trūkumus, šios durys vėliau prarado savo populiarumą  ir jų naudojimas buvo labai banguotas. Tačiau šiandien tokias duris galima išvysti daugelio lietuvių namuose. Stumdomų durų principu veikia ir daugelio šiuolaikiškesnių spintų durys.

Stumdomos durys veikia pagal slankiojančio ratuko mechanizmą, kuris yra dviejų tipų: viršutinis ir apatinis. Populiaresnis yra viršutinis. Jo veikimo principas paprastas: keli ratukai laiko duris ir rieda takeliu, kai durys yra stumiamos. Toks metodas leidžia duris atidaryti labai lengvai. Antrasis tipas naudojamas, kai stumdomų durų svoris yra per didelis, kad jas išlaikytų ratukai viršuje, todėl jie talpiname apačioje, o viršuje durys prilaikomos, kad nevirstų ir būtų vertikalioje padėtyje.

Stumdomų durų pranašumas prieš  varstomas duris yra durų korpuso lengvumas. Be to, jos užima mažiau vietos, yra kokybiškesnės (juk geriau rinktis iš juodalksnio, uosio ar ąžuolo medienos pagamintas duris nei iš baldinės plokštės). Stumdomos durys kainuoja ne ką daugiau už įprastas varstomas duris, jas dažnai galima užsisakyti net ir internetu ar telefonu, o gamintojai duris pagamina pagal norimus išmatavimus. Todėl belieka tik sumontuoti jas namuose ir džiaugtis sutaupyta vieta.

Draudimas internetu: viskas viename

draudimas internetuDraudimas yra vienas svarbiausių ir atsakingiausi sprendimų. Ieškote tinkamų draudimo paslaugų? Norite pasikonsultuoti ir išsiaiškinti, kuris gyvybės draudimas Jums labiausiai tinka? Greičiausiai Jums pagelbės draudimas internetu. Internetas – puiki vieta, kurioje galite surasti praktiškai visą Jums reikalingą informaciją. Draudimo paslaugos – ne išimtis. Visos Lietuvos draudimo įmonės ir agentūros turi savo interneto puslapį, tad užėję į jį galite išsiaiškinti Jus dominančius dalykus. Tačiau yra ir kitas, lengvesnis būdas internete sužinoti viską apie  draudimą. Tai brokerių puslapiai, kuriuose yra patalpinta visa susisteminta informacija apie pačius įvairiausius įmanomus draudimus, čia galite palyginti įvairias skirtingas įmones ir jų kainas. Vienas iš tokių puslapių yra ibrokeris.lt, kuris rūpinasi, kad žmonės, norintys apsidrausti, gautų pakankamai informacijos apie draudimo paslaugas.

Struktūriška

Tokie draudimo paslaugų puslapiai yra labai patogūs tiems žmonėms, kurie taupo savo laiką ir jėgas. Šiame puslapyje rasite visas populiariausias Lietuvos draudimo įmones. Pagal jų teikiamas sąlygas ir kainas galėsite palyginti, kuris draudimo atstovas yra Jums patogiausias. Be to, budintis konsultantas bus visada pasiruošęs Jums padėti. Jis mielai patars, kurią įmonę gyventojai renkasi dažniau ir kuris draudimas internetu yra populiariausias bei patikimiausias. Taip greitai ir patogiai gausite Jums naudingos ir reikalingos medžiagos.

Patogumas

Labai svarbu, kad tokios interneto svetainės kaip ibrokeris.lt ne tik sutaupo Jūsų brangų laiką, bet ir praktiškai leidžia apsispręsti. Tai reiškia, kad tinkamai pasinaudoję šia svetaine ir išsiaiškinę visas Jums reikalingas sąlygas bei su draudimu susijusias smulkmenas, Jūs jau būsite nusprendę, kokio draudimo ieškoti. Be to, šioje svetainėje sužinosite, koks draudimas internetu teikia savo paslaugas ir panorę, galėsite pasinaudoti jomis tuojau pat.

Patikimumas

Tokios svetainės tai klientų lūkesčius ir norus atitinkančios interneto erdvės, kurios veikia tarsi informacijos sistemino ir konsultavimo programa. Čia dirba tik specializuoti ir savo sritį puikiai išmanantys brokeriai, todėl galite nebijoti klausti. Profesionalūs konsultantai, dirbantys draudimo sferoje jau eilę metų, mielai Jums patars ir paaiškins net ir sudėtingiausias draudimo subtilybes. Be to, Jūs būsite užtikrinti, kad konsultantai nesiekia Jūsų apgauti ar įkalbėti įsigyti savo prekę. Jie nieko nesiūlo, jie tik suteikia Jums informaciją apie kitų įmonių paslaugas. Jums paprašius, galėsite net sužinoti statistiką apie įvairias draudimo paslaugas ir paskaičiuoti, koks draudimas yra optimaliausias variantas būtent Jums. Viską padaryti ir išsiaiškinti padės profesionalus draudimo brokeris.

Nauja restoranų ir parduotuvių įranga

parduotuvių įrangaNėra restorano, neturinčio virėjo. Jei yra virėjas, tai jam reikalinga ir patalpa, kurioje galėtų gimti nauji patiekalai. Kad būtų sukurta virtuvė, reikalinga pasirūpinti restoranų įranga. Tuo tarpu parduotuvių įranga yra kiek kitokia, nes parduotuvėse nereikia nei kepti, nei virti ar troškinti. Tad čia didžiausias dėmesys skiriamas lentynoms, stelažams, prekystaliams, krepšiams. Tačiau apie tai – antroje straipsnio dalyje.

Restoranų įranga apima plačia sritį, nes tai gali būti kelios atskiros kategorijos:

  • Baro įranga;

  • Virtuvės įranga;

  • Šaldymo įranga;

Tai – vienos svarbiausių įrangų, kurios yra naudoja

  • Picerijos įranga;

  • Kepyklos įranga.

mos kavinių bei restoranų virtuvėse. Nors juk ne kiekviename restorane galite gauti picos, o ir ne kiekviena kavinė pati kepa savo duoną bei pyragėlius. Vadinasi, nebūtina įsigyti visą įrangą. Galite apgalvoti, kokia virtuvė vyraus Jūsų restorane ir tada žinosite, kokią virtuvės įrangą turite užsisakyti.

Ta pati taisyklė galioja ir parduotuvėms. Viskas priklauso nuo to, kuo ketinate prekiauti. Parduotuvių įranga gali būti: stelažai, lentynos, pakabos, manekenai, vitrinos, prekystaliai, veidrodžiai, drabužių kabyklos ir kabliukai, išpardavimo krepšiai. Ir tai tikrai dar ne visi įranga, kurią galite įsigyti savo naujai parduotuvei. Vieni gaminiai gali būti metaliniai, kiti – mediniai, o treti – plastmasiniai. Kurią medžiagą pasirinksite, tarkitės su interjero dizaineriui bei pasikliaukite savo skoniu, nes tai – Jūsų verslas ir čia galutinį žodį tariate Jūs.

Galvokite, kuo prekiausite, kokios ateities perspektyvos. Galbūt pradžioje prekiausite tik moteriškais batai ir, jei verslas gerai seksis, imsitės vyriškų bei vaikiškų batų. Jei ketinate pardavinėti knygas, galbūt ateities perspektyvoje gali jas išstumti elektroninės skaityklės ar išmanūs telefonai. Tokiu atveju prie rinkos turėsite taikytis akimirksniu. Prekybos įranga gali būti ir nesunkiai modifikuojama bei taikoma kitoms prekėms eksponuoti. Tai galite nutarti su vykdytojais, iš kurių bus perkama nauja parduotuvių įranga. Turite galimybę užsisakyti Jūsų patalpoms pritaikytą įrangą arba standartinę. Pirmoji gali kainuoti daugiau, nes bus reikalingi specialūs išmatavimai, derinimai ir montavimai, tačiau turėsite puikią įrangą, kuri Jums sėkmingai tarnaus ateityje.

Kokių įmonių steigimas Lietuvoje yra populiariausias?

Lietuvoje gausu pačių įvairiausių vykdomos veiklos įteisinimo formų. Šiame straipsnyje teiksime pirmenybę juridinio asmens statusui, kurį įgyti siekiantys asmenys dažnai susiduria su įmonės įteisinimo sunkumais. Nors įmonių steigimas Lietuvoje nėra sudėtingas, lemtingas žingsnis priklauso būtent nuo tinkamos įmonės pasirinkimo. Tad kokia situacija vyrauja šalyje?

Statistikos departamento duomenimis populiariausių ir plačiausiai įteisinamų įmonių sąrašą pateikiame čia, plačiau pristatydami kiekvienos veiklos privalumus, trūkumus bei kitus niuansus.

Įmonių steigimas

Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)

UAB yra ribotos civilinės atsakomybės įmonė, kurios įstatinis kapitalas turi būti ne mažesnis nei 10 000 Lt. Šis turtas yra padalintas į tam tikras dalis, vadinamas akcijomis, kurias tarpusavyje pasidalina akcininkai. Savo turtu jie neatsako už įmonės neįvykdytas pareigas, todėl verslui nepasisekus asmeninis turtas nuo to nenukenčia. Tai populiariausias juridinio asmens statusas visoje Lietuvoje.

Individuali įmonė (IĮ)

IĮ yra neribotos civilinės atsakomybės  įmonė, kurios steigimas nereikalauja minimalaus įstatinio kapitalo. Tam pakanka turėti nedideles lėšas bei pelningą idėją, kadangi bankroto atveju nukentės ne tik įmonė, bet ir jos savininkas. Šios įmonės turtas yra neatsiejamas nuo savininko asmeninio turto, todėl verslui žlugus kyla rizika netekti ir savo asmeninių lėšų. Individualių įmonių steigimas yra antras pagal populiarumą Lietuvoje.

Viešoji įstaiga (VšĮ)

VšĮ yra pelno nesiekianti ribotos civilinės atsakomybės  įmonė, kurios steigimas (priešingai nei UAB), nereikalauja minimalaus kapitalo. Skirtingai nei kitos įmonės, viešoji įstaiga nesiekdama pelno siekia patenkinti viešuosius interesus vykdant visuomenei naudingą veiklą. VšĮ gali vykdyti komercinę veiklą bei taip gauti lengvatas ar net kitų juridinių asmenų 2% paramą. Deja, pelną galima išsiimti tik išmokant darbo užmokestį.

Mažoji bendrija (MB)

MB, lyginant su kitais juridinių asmenų  statusais, yra ganėtinai nauja įmonės forma. Tai ribotos atsakomybės privati įmonė, kurios darbuotojai gali dirbti be jokios darbo sutarties. To pasekoje nereikia mokėti didelių mokesčių nuo darbo užmokesčio, o pinigus galima išmokėti avansu. Deja, šios veiklos buhalterinė apskaita tik kai kuriais atvejais yra paprastesnė už UAB.

Visų šių įmonių steigimas priklauso nuo veiklos pobūdžio, turimų lėšų bei atsakomybės. Kaip matome, populiariausia įmonės forma Lietuvoje yra UAB, tačiau tai toli gražu ne geriausias pasirinkimas Jūsų verslui. Viskas priklauso nuo Jūsų tikslų.