Google AdWords reklama: kas trukdo verslo sėkmei?

Google AdwordsViena populiariausių internetinės rinkodaros priemonių – Google AdWords reklama – reikalauja patirties ir praktinių žinių. Daugelis smulkių ar vidutinių įmonių nusprendžia AdWords paskyras prižiūrėti savarankiškai. Praktika rodo, kad didžioji dalis tokių bendrovių neišvengiamai daro vienas ar kitas klaidas, kurios reikalauja didesnių investicijų ir trukdo numatytų rezultatų plėtrai. Jei norite, kad jūsų biudžetas padėtų didinti potencialių lankytojų srautą, privalote bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros bendrove. Jei AdWords paskyromis norite rūpintis savarankiškai, skirkite laiko mokymuisi ir venkite dažniausiai pasitaikančių klaidų.

Geografinė lokacija. Viena dažniausių bėdų – netiksli geografinė lokacija. Jei siekiate pritraukti tikslinę auditoriją iš savo miesto, rajono ar apskrities, natūralu, kad paspaudimai iš kito žemyno, už kuriuos turėsite sumokėti, jūsų tikrai nepradžiugins. Dėl šios priežasties būtina Google AdWords nustatymuose parinkti pageidaujamą geografinę lokaciją. Nepamirškite, kad tai vienas iš efektyviausių būdų, padedančių kontroliuoti numatytą biudžetą.

Reklaminės kampanijos. Internetinės rinkodaros specialistai primena – jei siekiate aukščiausių rezultatų, atskiros skelbimų grupės turi būti atskirose kampanijose. Priešingu atveju pageidaujamų rezultatų tikrai nepasieksite.

Siekite tobulėti. Verslo sėkmė paremta nuolatiniais bandymais ir tinkamo kelio paieška, t. y. kurkite ir bandykite skirtingus skelbimų pranešimus, vertinkite jų rezultatus, analizuokite parodymų ir paspaudimų rodiklius, atkreipkite dėmesį į konversijas. Lyginkite vieną skelbimo variantą su kitu ir nenustokite tobulėti.

Sisteminga rinkodara. Skirkite laiko rinkodaros planavimui. Natūralu, kad siekiate sutaupyti, t. y. už paspaudimus mokėti kuo mažiau, tačiau čia būtina įvertinti konkurenciją. Jei verčiatės itin populiaria veikla, tai reiškia, kad jūsų konkurentai už raktažodžius gali pasiūlyti didesnę sumą pinigų, o jūsų skelbimai liks nepastebėti. Kitaip sakant, siekdami sutaupyti, privalote apgalvoti dienos biudžetą. Ekspertai primena, kad kartais numatytą biudžetą naudinga išleisti per kelias valandas, tačiau tai nėra taisyklė. Išmokite skirti paspaudimų ir parodymų rodiklius. Tai visiškai skirtingi dalykai, generuojantis skirtingus rezultatus.

Raktažodžiai. Google Adwords reklama paremta tinkamu raktažodžių parinkimu, todėl planuodami pelningą kampaniją, naudokite tikslios atitikties raktažodžius. Nors populiarūs raktiniai žodžiai sulauks daugiau dėmesio, vis dėlto tikslinių lankytojų jūs neturėsite, o tai reiškia, kad veltui išleisite pinigus. Nenaudokite vienodų raktažodžių atskiroms skelbimų grupėms vienoje kampanijoje, kadangi konkuruosite patys su savimi, be to, vartotojai bus nukreipti ne į tikslinius, o į bendrinius svetainės puslapius. Nepamirškite – vienas raktažodis ir viena kampanija turi būti nukreipta į vieną skelbimą. Apie kelis variantus galite galvoti tik tuo atveju, jei testuojate ir ieškote efektyviausio varianto.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.