Žyma: rinkodara

SEO paslaugos – nauda iš paieškos variklių optimizacijos

No Comments

Akivaizdu, kad naršant internete, svetainės, kurios yra pirmajame „Google“ puslapyje sulaukia ženkliai daugiau lankytojų, nes viskas, kas eina po jo dažniausiai yra nebeįdomu patiems informacijos ieškotojams. Tikriausiai, kai kurie iš mūsų kartais pasvarsto, kodėl suvedus atitinkamus raktažodžius paieškos langelyje pirmiausiai atsiranda vienas ar kitas puslapis, bet čia didelės paslapties kaip ir nėra, nes greičiausiai jų savininkai arba moka už reklamą, arba yra tinkamai atlikę paieškos variklių optimizaciją. Žinoma, kad priešingai nei „AdWords“, be reikalingų žinių, pastarojo žingsnio padaryti beveik nėra įmanoma, todėl čia į pagalbą dažniausiai ateina įmonės, kurių specializacija yra SEO paslaugos.

Žinoma, kad ilgajame laikotarpyje išlošia optimizacija, nes jos veikimas nėra trumpalaikis, o ir vartotojai nėra linkę rinktis mokamas reklamas, tačiau pagrindinis minusas čia yra laikas, nes pirmieji SEO paslaugos vaisiai greičiausiai pasirodys tik po kelių mėnesių. Norint greito rezultato visada rekomenduojama rinktis „AdWords“, tačiau už juos kiekvieną kartą reikia mokėti ir svarbiausia, kad taip nėra užsitikrinamas lankytojų lojalumas. Dažniausia praktika yra abiejų būdų kombinacija, kuri greitai atneša norimus rezultatus, o ateityje už ją mokėti beveik nereikia.

Apskritai, internetas yra neaprėpiamo dydžio, todėl ten galima rasti didžiules galimybes verslui augti ir ne tik pardavimų, bet ir net labiau pačio populiarumo atžvilgiu. Kalbant skaičiais, tai įmonės, kurios pasitelkia specialistus, kurie užsiima SEO paslaugos atlikimu, neretai fiksuoja vartotojų skaičiaus, atvesto per paiešką, augimą net iki 60-ies procentų. Trumpai tariant, paieškos variklių optimizacija vienas iš pigiausių ilgalaikių būdų pasiekti naujus lankytojus, o kartu ir potencialius pirkėjus.

Turbūt svarbiausia yra tai, kad kartu su SEO yra kaupiama informacija apie lankytojus, nes galima pasiplanuoti parduotuvės ar teikiamos paslaugos plėtrą vien iš to, pagal kokius raktinius žodžius jie atrado jūsų puslapį. Taip pat paieškos variklių optimizacija yra labai naudinga ir tikrai gali suteikti ilgalaikę naudą įmonei, ir svarbiausia, kad ji nenustos nešti teigiamų rezultatų net ir nenustojus už ją mokėti, o tai yra vienas iš didžiausių privalumų, kurių nepasiūlys pirkta reklama. Daugiau informacijos rasite https://webstudio.lt puslapyje.

Categories: IT Paslaugos

Tags: , ,

Vertikali paieška – kas tai yra?

No Comments
vertikali paieška

Neseniai susidūrėme su nauju terminu – VSO – Vertical Search Optimisation. Kas tai? Ir jei jau kalbama apie optimizaciją, tai tikriausiai yra ir paslauga šalia SEO optimizacijos? Užsienyje taip, pas mus Lietuvoje – dar ne, nors pirmųjų ženklų jau yra.

Horizontali paieška – kai ieškoma to pačio formato turinyje. Pavyzdžiui, tradicinė Google paieška ieško tekstiniuose puslapiuose. Įvedate raktinį ir ieškote jo atitikmens tarp kitų žodžių.

Vertikali paieška – kai ieškoma tarp kelių formatų turinio: video, nuotraukų, žemėlapių ir t.t.

Tikriausiai pastebėjote, kad Google turi tam tikrus polapius savo paieškos rezultatuose?

vertikali paieška

Lietuviškoje versijoje galima to paties rezultato ieškoti ne tik tarp reguliarių puslapių, bet ir tarp paveikslėlių, naujienų portalų, vaizdo įrašų, knygų (jas iš karto siūloma įsigyti per Google Books parduotuvę), žemėlapių. Užsienyje galima ieškoti ir tik tarp patentų, taip pat tarp skrydžių ir net asmeninių puslapių lankymo sąrašų (Personal). Tokiu būdu įvedę vien raktažodį, gaunate rezultatus iš kelių sričių.

Vertikalios paieškos optimizavimas – specifinė paslauga. Tie patys SEO ir rinkodaros specialistai stengiasi, kad puslapį rastų ne tik pagrindinėje paieškoje, o visose formatuose. Tai reiškia, kad vienu metu dirbama su keliais paieškos mechanizmais.

Iki šiol Lietuvoje daug dėmesio buvo kreipta  vietinei paieškai – žemėlapiams. Su iliustracijomis daug ir specialiai nedirbama – juk pavogs…

Video klipų paieška irgi lietuviai nelabai naudojasi – eina tiesiai į Youtube, kuris, beje, priklauso Google. Keista, nes tai antras pagal dydį socialinis tinklas ir vaizdo klipų paieška. Knygose esančių citatų ieško tik studentai

Norint ten patekti, reikia dirbti keliais frontais ir optimizuoti taip, kad rezultatai būtų randami per visus kanalus, o ne tik vieną iš jų. Paslauga apima kelių elementų optimizavimą. Jos Lietuvoje kol kas niekas neteikia arba bent jau taip neįvardina. Taurusmedia.lt vadovas Mantas šioje paslaugoje mato itin didelį potencialą.

„Dabartinis paieškos vartotojas nori naudotis išmaniuoju telefonu, todėl jam svarbu, kad informacija nuolatos būtų atnaujinama ir šviežia, taip pat ir įvairi. Vertikalios paieškos optimizavimas netrukus bus reikalingas visoms įmonėms“, – įsitikinę pašnekovas.

SEO tikrai nemirs. VSO bus tik papildoma paslauga. Tai daugiau, nei akivaizdu. Klausimas tik kada ji ateis į mūsų mažą šalį?..