Paslaugos, kurių galite tikėtis iš SEO specialistų

seo
seo

Beveik kiekviename straipsnyje, kuriame iš vieno ar kito aspekto gvildenama SEO tematika, kartojama, jog svarbiausia – svetainės patekimas į kuo aukštesnę vietą paieškos sistemos reitinguose. Pasak SEOaudit specialistų, tarp vietos Google reitinge ir sąvokos „SEO“ negalima dėti absoliučios lygybės, kadangi tai reikštų, jog tai tas pats dalykas. Iš tikrųjų, pateikimas į paieškos sistemų reitingų topus yra ne kas kita, kaip pagrindinis SEO paslaugų rezultatas ir tikslas užsakovų, besikreipiančių į specialistus. O tuo tarpu SEO – procesas, apimantis keletą savarankiškų, tačiau tarpusavyje susijusių paslaugų (darbų), kurias atlikus galima tikėtis kokybiško rezultato. Taigi, kokių (kokios) paslaugų galite prašyti savo SEO specialisto?

SEO konsultacijos gali būti teikiamos tiems savarankiškai norintiems vykdyti SEO veiklą. Tokiu atveju specialistai išanalizuoja konkrečią svetainę, parengia taisytinų dalykų sąrašą ir jų koregavimo veiksmų strategiją. Tai – teoriniai patarimai, ką reikėtų daryti konkrečiu atveju.

Atgalinių nuorodų  plėtimas – veikla, susijusi su nuorodų į užsakovo svetainę platinimu internete. Tai pasiekiama dedant nuorodas į tos pačios veiklos pobūdžio svetaines, forumus, socialinius tinklapius. Taip pat nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, vartojamos SEO tekstuose, talpinamuose įvairiuose internetiniuose kanaluose.

SEO tekstai – savo tematika užsakovo rinką pristatantys tekstai, ypatingi tuo, jog juose keletą kartų vardininku linksniu pavartojamas atitinkamas raktažodis. SEO tekstai gali būti talpinami tiek pačioje svetainėje, kaip jos turinys, tiek ir kitose svetainėse, siekiant platinti atgalines nuorodas ir pritraukti klientus.

Socialinių tinklų  rinkodara – tai užsakovo paslaugų ar prekių pristatymas ir populiarinimas socialiniuose tinkluose.

Reputacijos valdymas internete – teigiamos informacijos apie užsakovą populiarinimas ir neigiamos „nustūmimas“ į tolimus užklausos rezultatų puslapius.

Google reklama – norintiems greitos reklamos kampanijos pradžios rekomenduoja naudotis mokamų Google skelbimų paslauga. Nežinantiems kaip tai veikia, SEO specialistai gali padėti.

Tai tik keletas SEO paslaugų. Geri SEO specialistai nuolat reaguoja į pokyčius ir kintančius paieškos sistemos reikalavimus, tad visada yra pasirengę galvoti, ką dar galėtų padaryti, jog jų veiklos rezultatas būtų kokybiškesnis bei pastovesnis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.