Žyma: SEO paslaugos

Vertikali paieška – kas tai yra?

No Comments
vertikali paieška

Neseniai susidūrėme su nauju terminu – VSO – Vertical Search Optimisation. Kas tai? Ir jei jau kalbama apie optimizaciją, tai tikriausiai yra ir paslauga šalia SEO optimizacijos? Užsienyje taip, pas mus Lietuvoje – dar ne, nors pirmųjų ženklų jau yra.

Horizontali paieška – kai ieškoma to pačio formato turinyje. Pavyzdžiui, tradicinė Google paieška ieško tekstiniuose puslapiuose. Įvedate raktinį ir ieškote jo atitikmens tarp kitų žodžių.

Vertikali paieška – kai ieškoma tarp kelių formatų turinio: video, nuotraukų, žemėlapių ir t.t.

Tikriausiai pastebėjote, kad Google turi tam tikrus polapius savo paieškos rezultatuose?

vertikali paieška

Lietuviškoje versijoje galima to paties rezultato ieškoti ne tik tarp reguliarių puslapių, bet ir tarp paveikslėlių, naujienų portalų, vaizdo įrašų, knygų (jas iš karto siūloma įsigyti per Google Books parduotuvę), žemėlapių. Užsienyje galima ieškoti ir tik tarp patentų, taip pat tarp skrydžių ir net asmeninių puslapių lankymo sąrašų (Personal). Tokiu būdu įvedę vien raktažodį, gaunate rezultatus iš kelių sričių.

Vertikalios paieškos optimizavimas – specifinė paslauga. Tie patys SEO ir rinkodaros specialistai stengiasi, kad puslapį rastų ne tik pagrindinėje paieškoje, o visose formatuose. Tai reiškia, kad vienu metu dirbama su keliais paieškos mechanizmais.

Iki šiol Lietuvoje daug dėmesio buvo kreipta  vietinei paieškai – žemėlapiams. Su iliustracijomis daug ir specialiai nedirbama – juk pavogs…

Video klipų paieška irgi lietuviai nelabai naudojasi – eina tiesiai į Youtube, kuris, beje, priklauso Google. Keista, nes tai antras pagal dydį socialinis tinklas ir vaizdo klipų paieška. Knygose esančių citatų ieško tik studentai

Norint ten patekti, reikia dirbti keliais frontais ir optimizuoti taip, kad rezultatai būtų randami per visus kanalus, o ne tik vieną iš jų. Paslauga apima kelių elementų optimizavimą. Jos Lietuvoje kol kas niekas neteikia arba bent jau taip neįvardina. Taurusmedia.lt vadovas Mantas šioje paslaugoje mato itin didelį potencialą.

„Dabartinis paieškos vartotojas nori naudotis išmaniuoju telefonu, todėl jam svarbu, kad informacija nuolatos būtų atnaujinama ir šviežia, taip pat ir įvairi. Vertikalios paieškos optimizavimas netrukus bus reikalingas visoms įmonėms“, – įsitikinę pašnekovas.

SEO tikrai nemirs. VSO bus tik papildoma paslauga. Tai daugiau, nei akivaizdu. Klausimas tik kada ji ateis į mūsų mažą šalį?..

Google AdWords reklama: kas trukdo verslo sėkmei?

Google Adwords

Google AdwordsViena populiariausių internetinės rinkodaros priemonių – Google AdWords reklama – reikalauja patirties ir praktinių žinių. Daugelis smulkių ar vidutinių įmonių nusprendžia AdWords paskyras prižiūrėti savarankiškai. Praktika rodo, kad didžioji dalis tokių bendrovių neišvengiamai daro vienas ar kitas klaidas, kurios reikalauja didesnių investicijų ir trukdo numatytų rezultatų plėtrai. Jei norite, kad jūsų biudžetas padėtų didinti potencialių lankytojų srautą, privalote bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros bendrove. Jei AdWords paskyromis norite rūpintis savarankiškai, skirkite laiko mokymuisi ir venkite dažniausiai pasitaikančių klaidų.

Geografinė lokacija. Viena dažniausių bėdų – netiksli geografinė lokacija. Jei siekiate pritraukti tikslinę auditoriją iš savo miesto, rajono ar apskrities, natūralu, kad paspaudimai iš kito žemyno, už kuriuos turėsite sumokėti, jūsų tikrai nepradžiugins. Dėl šios priežasties būtina Google AdWords nustatymuose parinkti pageidaujamą geografinę lokaciją. Nepamirškite, kad tai vienas iš efektyviausių būdų, padedančių kontroliuoti numatytą biudžetą.

Reklaminės kampanijos. Internetinės rinkodaros specialistai primena – jei siekiate aukščiausių rezultatų, atskiros skelbimų grupės turi būti atskirose kampanijose. Priešingu atveju pageidaujamų rezultatų tikrai nepasieksite.

Siekite tobulėti. Verslo sėkmė paremta nuolatiniais bandymais ir tinkamo kelio paieška, t. y. kurkite ir bandykite skirtingus skelbimų pranešimus, vertinkite jų rezultatus, analizuokite parodymų ir paspaudimų rodiklius, atkreipkite dėmesį į konversijas. Lyginkite vieną skelbimo variantą su kitu ir nenustokite tobulėti.

Sisteminga rinkodara. Skirkite laiko rinkodaros planavimui. Natūralu, kad siekiate sutaupyti, t. y. už paspaudimus mokėti kuo mažiau, tačiau čia būtina įvertinti konkurenciją. Jei verčiatės itin populiaria veikla, tai reiškia, kad jūsų konkurentai už raktažodžius gali pasiūlyti didesnę sumą pinigų, o jūsų skelbimai liks nepastebėti. Kitaip sakant, siekdami sutaupyti, privalote apgalvoti dienos biudžetą. Ekspertai primena, kad kartais numatytą biudžetą naudinga išleisti per kelias valandas, tačiau tai nėra taisyklė. Išmokite skirti paspaudimų ir parodymų rodiklius. Tai visiškai skirtingi dalykai, generuojantis skirtingus rezultatus.

Raktažodžiai. Google Adwords reklama paremta tinkamu raktažodžių parinkimu, todėl planuodami pelningą kampaniją, naudokite tikslios atitikties raktažodžius. Nors populiarūs raktiniai žodžiai sulauks daugiau dėmesio, vis dėlto tikslinių lankytojų jūs neturėsite, o tai reiškia, kad veltui išleisite pinigus. Nenaudokite vienodų raktažodžių atskiroms skelbimų grupėms vienoje kampanijoje, kadangi konkuruosite patys su savimi, be to, vartotojai bus nukreipti ne į tikslinius, o į bendrinius svetainės puslapius. Nepamirškite – vienas raktažodis ir viena kampanija turi būti nukreipta į vieną skelbimą. Apie kelis variantus galite galvoti tik tuo atveju, jei testuojate ir ieškote efektyviausio varianto.

 

Vidinio ir išorinio SEO straipsniai Jūsų įmonei

SEONorite, kad Jūsų įmonės svetainė būtų lengviau randama interneto paieškose? Siekiate padidinti savo puslapio lankytojų  skaičių ir parduoti kuo daugiau savo prekių bei paslaugų? Naudokitės tinkama reklama ir savo puslapio populiarinimo metodika. Tam puikiai tinka SEO straipsniai, kurie kaip niekas kitas greitai ir efektyviai gali pakelti Jūsų interneto svetainę į aukštesnes pozicijas Google paieškose. Kad Jūsų įmonės svetainė greitai pasiektų norimą rezultatą, naudinga užsisakyti profesionalias SEO paslaugas. Tuo užsiimantys specialistai pirmiausia Jums pasiūlys sutvrakyti vidinį puslapio SEO.

Svetainės tvarka – daugiau lankytojų

Kuo tvarkingiau ir kruopščiau sutvarkyta Jūsų įmonės svetainė, tuo daugiau žmonių, tikėtina, joje gali apsilankyti. Kai interneto svetainė ir jos turinys pritaikytas Google paieškos sitemoms, Google robotukai mieliau jas pažįsta ir pasiūlo interneto lankytojams. Kiap tai padaryti? Pirmiausia Jums reikalingi kokybiški SEO straipsniai, kurie padės sistemai lengviau aptikti Jūsų puslapį. Jums reikia išsirinkti pagrindinius raktinius žodžius, pagal kuriuos norėsite būti randamas paieškos sistemose. Tai labai paprasta, nes raktiniai žodžiai dažniausiai atspindi įmonės pagrindines veiklas. Pagal šiuos raktinius žodžius turite sutvarkyti visą savo svetainės turinį. Tam pirmiausia reikalingi SEO tekstai su šiuo raktiniu žodžiu. Pasirūpinkite, kad visi svetainės tekstai būtų su raktažodžiais. Taip Google galvos, jog Jūsų svetainėje yra iš tiesų daug kokybiškos ir geros medžiagos šia tema. Labai svarbu, kad tekstai būtų unikalūs ir kokybiški, o ne tiesiog pasikartojantys teiginiai. Taip pat užtikrinkite, kad svetainės aprašyme, skiltyse ir paveikslėlių pavadinimuose taip pat būtų naudojami Jums reikalingi raktažodžiai. Taip sukursite dar didesnę tikimybę, kad lankytojai, ieškantys informacijos apie Jūsų vykdomą veiklą, užsuks būtent į Jūsų puslapį.

Pakvieskite ir iš svetur

Kai „namai” jau sutvarkyti, reikia apsirūpinti, kad kiti klaidžiojantys informacijos ieškotojai taip pat pastebėtų Jūsų svetainę. Kai tai padaryti? Tam taip pat Jums bus reikalingi SEO straipsniai. Susiraskite gerą ir patikimą tekstų rašytoją, kuris parašys keletą tekstų, panaudodamas Jūsų pagrindinius raktažodžius, kuriuos naudojote tekstuose savo svetainei. Šiuos užsakytus straipsnius talpinkite įmonių ir straipsnių kataloguose. Kuo tai naudinga? Pagal tokį SEO tekstą Jūsų svetainę aplankys gerokai daugiau lankytojų. Šio teksto paslaptis – naudinga nuoroda, kuri paliekama tekste. Pasirūpinkite, kad šie tekstai būtų parašyti įdomiai ir lengvai. Tik tokiu atveju skaitytojai susidomės ir paspaus ant nuorodos bei aplankys Jūsų svetainę. O kuo daugiau žmonių susidomės, tuo didesnė tikimybė, kad pasinaudos Jūsų įmonės siūlomomis paslaugomis!

Paslaugos, kurių galite tikėtis iš SEO specialistų

seo
seo

Beveik kiekviename straipsnyje, kuriame iš vieno ar kito aspekto gvildenama SEO tematika, kartojama, jog svarbiausia – svetainės patekimas į kuo aukštesnę vietą paieškos sistemos reitinguose. Pasak SEOaudit specialistų, tarp vietos Google reitinge ir sąvokos „SEO“ negalima dėti absoliučios lygybės, kadangi tai reikštų, jog tai tas pats dalykas. Iš tikrųjų, pateikimas į paieškos sistemų reitingų topus yra ne kas kita, kaip pagrindinis SEO paslaugų rezultatas ir tikslas užsakovų, besikreipiančių į specialistus. O tuo tarpu SEO – procesas, apimantis keletą savarankiškų, tačiau tarpusavyje susijusių paslaugų (darbų), kurias atlikus galima tikėtis kokybiško rezultato. Taigi, kokių (kokios) paslaugų galite prašyti savo SEO specialisto?

SEO konsultacijos gali būti teikiamos tiems savarankiškai norintiems vykdyti SEO veiklą. Tokiu atveju specialistai išanalizuoja konkrečią svetainę, parengia taisytinų dalykų sąrašą ir jų koregavimo veiksmų strategiją. Tai – teoriniai patarimai, ką reikėtų daryti konkrečiu atveju.

Atgalinių nuorodų  plėtimas – veikla, susijusi su nuorodų į užsakovo svetainę platinimu internete. Tai pasiekiama dedant nuorodas į tos pačios veiklos pobūdžio svetaines, forumus, socialinius tinklapius. Taip pat nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, vartojamos SEO tekstuose, talpinamuose įvairiuose internetiniuose kanaluose.

SEO tekstai – savo tematika užsakovo rinką pristatantys tekstai, ypatingi tuo, jog juose keletą kartų vardininku linksniu pavartojamas atitinkamas raktažodis. SEO tekstai gali būti talpinami tiek pačioje svetainėje, kaip jos turinys, tiek ir kitose svetainėse, siekiant platinti atgalines nuorodas ir pritraukti klientus.

Socialinių tinklų  rinkodara – tai užsakovo paslaugų ar prekių pristatymas ir populiarinimas socialiniuose tinkluose.

Reputacijos valdymas internete – teigiamos informacijos apie užsakovą populiarinimas ir neigiamos „nustūmimas“ į tolimus užklausos rezultatų puslapius.

Google reklama – norintiems greitos reklamos kampanijos pradžios rekomenduoja naudotis mokamų Google skelbimų paslauga. Nežinantiems kaip tai veikia, SEO specialistai gali padėti.

Tai tik keletas SEO paslaugų. Geri SEO specialistai nuolat reaguoja į pokyčius ir kintančius paieškos sistemos reikalavimus, tad visada yra pasirengę galvoti, ką dar galėtų padaryti, jog jų veiklos rezultatas būtų kokybiškesnis bei pastovesnis.

SEO patarimai

No Comments
seo paslaugos
seo paslaugos

Kartais problemą išspręsti galima ir labai nesudėtingai, bei itin minimaliomis sąnaudomis. Tai supranta dauguma verslininkų, tad prieš užsisakydami profesionalias SEO paslaugas, jie tiesiog prašo pateikti keletą patarimų, tada vertina, ar galės atlikti viską patys. SEO paslaugos susideda iš daugybės smulkių darbų, tačiau kai kuriuos galima pasidaryti ir nesant šios srities profesionalu. Šiandien norėtume duoti keletą patarimų, kurie padės atlikti bent minimalius SEO veiksmus.

Patarimai yra skirti naujai paleistų puslapių savininkams, kurie ką tik išleido 2000-5000 litų už naują, blizgantį interneto puslapį su nuotraukų galerija, gražiomis besišypsančiomis kolegėmis (visai jos ne kolegės, o modeliai su verslininkių kostiumėliais, pozuojantys kažkur Čekijoje, nes nuotrauka nusipirkta už 10 dolerių). Puslapis itin „kietas“, tad čia tuoj turi susirinkti klientai, kurie padės uždirbti milijonus. Kad tai atsitiktų, reikia šiek tiek padirbėti…

1 patarimas. „Informacija ruošiama“ yra blogiau nei „404 page cannot be found“.

Pastebėjome tokį dalyką. Kai kažkas užeina į puslapį ir mato „404 page cannot be found“ užrašą, iš karto puola į Google ieškoti tos įmonės. Randa Rekvizitai.lt informaciją ir iš ten gauna el. pašto adresą bei telefono numerį – rašo, skambina, teiraujasi apie norimą produktą ar paslaugą. Kai užeina į tam tikros paslaugos puslapį ir pamato „Informacija ruošiama“, supranta, kad šios paslaugos greičiausiai dar net neteikiate ir… eina pas konkurentus. Taigi mūsų patarimas – susitvarkykite su tekstais, nepalikite ten jokių „Informacija atnaujinama“ ar „greitai bus…“. Tai lankytojams duoda labai aiškų signalą, kad esate beveik „šaraškino kontora“. Prie ko čia SEO? Prie to, kad Google paieškai irgi tušti puslapiai nepatinka, nes į juos niekas neužeis.

2 patarimas. Naujam puslapiui reikia atgalinių nuorodų, tad pasirūpinkite, kad būtų bent 10.

SEO paslaugos susideda iš keleto dalių. Viena iš jų yra nuorodų gavimas. Atgalinės nuorodos yra be galo svarbios bet kuriam puslapiui, todėl jums reikia pasistengti, kad jų atsirastų. Lengviausias būdas – nuorodų katalogai. Lietuvoje jų yra apie 30, nors kokybiški yra vos 10-15. Pasirašote pristatomąjį tekstą ir pirmyn. Registracijos čia dažniausiai nereikia tad per valandą galite pasiūlyti į 10-15 katalogų. Nuorodas patvirtina ne iš karto, taip pat ne iš karto jos ir pasirodo Google Webmaster Tools. Tai dar vienas ženklas, kad laukti ir dūmoti nėra ko – paleidote puslapį ir iš karto gaukite nuorodų.

3 patarimas. Dalinkitės savo puslapio nuoroda socialiniuose tinkluose, prašykite kitų pasidalinti.

Šiuolaikinis SEO yra ne tik tinkamai paruošti tekstai, atgalinės nuorodos ir teisingas HTML kodas. Vienas iš svarbiausių dalykų yra socialiniai tinklai. Logika čia paprasta. Jei jūsų puslapio nuoroda kažkas pasidalina ant savo Facebooko sienos, reiškia tas žmogus pripažįsta, kad jūsų puslapis yra naudingas („Dislike“ mygtuko juk nėra, tik „Like“…), reikalingas, įdomus. Jei juo dalinasi žmonės, kurie su jumis tiesiogiai nedraugauja – dar geriau, nes tas pasidalinimas tapo beveik virusinis ir keliauja po socialinius tinklus savarankiškai. Reiškia iš tikrųjų kažką gero ten turite. Parašykite keliems pažįstamiems pasidalinti jūsų puslapiu savo socialiniuose tinkluose, net jei ir nedraugaujate su jais Facebooke. Tai bus vertinga ne dėl atgalinės nuorodos, o dėl socialinio faktoriaus, kurį Google stebi.

Taigi, reziumuokime. Reikalingi trys nedideli darbai – susitvarkyti tekstus, gauti keletą atgalinių nuorodų ir dalintis savo puslapiu Facebooke, Twitteryje, Google+, LinkedINe ir kituose socialiniuose tinkluose. Po šių trijų darbų galite pradėti domėtis, kiek kainuoja SEO paslaugos, bet prieš tai įsitikinkite, ar dar nesate randami… Gali taip nutikti, kad jus ras iš karto labai gerose pozicijose, tad SEO profesionalai padės jas dar pasigerinti ir ten išsilaikyti.

SEO straipsniai – puikus būdas gauti kokybiškų nuorodų

No Comments

SEO kompanijos ir konsultantai dygsta kaip ant mielių. Džiugu, kad kuriasi naujas verslas, bet ar tiek jų iš tikrųjų reikia. Optimizavimas paieškos sistemoms yra gana kompleksiškas procesas, tad čia dirba kelių sričių specialistai. Visų pirma sutvarkomas puslapio kodas, nuorodų struktūra, visi Title atributai. Tada pakoreguojami tekstai, kad raktiniai žodžiai būtų vardininko linksniu, jų tekste būtų bent keletas, kad ir kaip tai griozdiškai skambėtų. Tada ateina analizės eilė – nusprendžiama, kokiais raktiniais žodžiais norima konkuruoti rinkoje, įvertinama, kas yra konkurentai ir ką reikia atlikti, kad konkurentus būtų galima aplenkti. Tada prasideda turbūt sunkiausia dalis – nuorodų tinklo kūrimas.

Nuorodos yra labai svarbus OPS elementas, nes būtent per nuorodas Paieška nusprendžia, kad puslapis kokybiškas ir ar verta jį rodyti viršuje. Pirkti nuorodų – negalima, nes už tai baudžiama. Belieka atlikti didelį darbą pasiūlyti panašiems puslapiams nuorodomis apsikeisti. Tai labai sunkus procesas, kadangi lietuviai nėra tokie geranoriški ir verslo reklamuoti savo asmeniniuose puslapiuose nenori. Kaip gauti kokybiškų nuorodų? SEO straipsniai su nuorodomis į norimą puslapį skirtinguose domenuose yra išeitis. Tiesa, juos reikia rengti kokybiškus, kad jais dalintųsi skaitytojai ir taip rinkti dar daugiau nuorodų. Štai tada Paieška įvertina visą triūsą ir suteikia aukštesnes pozicijas.

SEO straipsniai nesunkiai atskiriami. Paprastai jie yra vos puslapio ilgio. Taip pat jie labai reklamuoja tam tikrą prekinį ženklą. Pagrindinis šių straipsnių tikslas yra pareklamuoti patį raktinį žodį, o ne kažkokį konkretų prekės ženklą. Atrodo keista, tačiau taip nustatomas ryšys tarp kliento puslapio ir kito puslapio, kuriame straipsnis įdėtas.

Keičiantis Google principams dėl kokybiško turinio, prastos kokybės SEO straipsniai praranda savo svorį. Lietuvoje šiuo metu prasideda nauja tendencija – normalūs rimti straipsniai rašomi su tikslu įdėti nuorodas. Jei straipsnis duoda realią naudą, patarimus, įžvalgas, velniop ta viena ar dvi reklaminės nuorodos. Žmonės skaito, dalinasi, o taip tikslas yra pasiektas. Svarbiausiai, kad tekstas būtų naudingas ir kokybiškas, nes paprastas raktinių žodžių kratinys Google jau nebežavi.

Šie kokybiški straipsniai skatina Lietuvoje vis neprigyjančius korporatyvinius tinklaraščius, kuriuos esu linkęs vadinti įmonės žurnalais, nes blogas – prastas pavadinimas, neatspindintis jo turinio esmės ir paskirties. Vis daugiau ir daugiau įmonių nusprendžia rengti jiems aktualią informaciją ir tapti pirminiu informacijos šaltiniu, o taip pat ir gauti kokybiškų nuorodų. Ši tendencija yra dar tik pradinėje stadijoje, tačiau rašytojai jau dabar trina rankas – darbo artimiausiu metu bus daug ir įdomaus.

Mieli kolegos, tik nuo mūsų pačių priklauso mūsų sėkmė – griebkime ją ir nepaleiskime. Rašykime tik kokybiškus tekstus internetui.