SEO kompanijos ir konsultantai dygsta kaip ant mielių. Džiugu, kad kuriasi naujas verslas, bet ar tiek jų iš tikrųjų reikia. Optimizavimas paieškos sistemoms yra gana kompleksiškas procesas, tad čia dirba kelių sričių specialistai. Visų pirma sutvarkomas puslapio kodas, nuorodų struktūra, visi Title atributai. Tada pakoreguojami tekstai, kad raktiniai žodžiai būtų vardininko linksniu, jų tekste būtų bent keletas, kad ir kaip tai griozdiškai skambėtų. Tada ateina analizės eilė – nusprendžiama, kokiais raktiniais žodžiais norima konkuruoti rinkoje, įvertinama, kas yra konkurentai ir ką reikia atlikti, kad konkurentus būtų galima aplenkti. Tada prasideda turbūt sunkiausia dalis – nuorodų tinklo kūrimas.
Nuorodos yra labai svarbus OPS elementas, nes būtent per nuorodas Paieška nusprendžia, kad puslapis kokybiškas ir ar verta jį rodyti viršuje. Pirkti nuorodų – negalima, nes už tai baudžiama. Belieka atlikti didelį darbą pasiūlyti panašiems puslapiams nuorodomis apsikeisti. Tai labai sunkus procesas, kadangi lietuviai nėra tokie geranoriški ir verslo reklamuoti savo asmeniniuose puslapiuose nenori. Kaip gauti kokybiškų nuorodų? SEO straipsniai su nuorodomis į norimą puslapį skirtinguose domenuose yra išeitis. Tiesa, juos reikia rengti kokybiškus, kad jais dalintųsi skaitytojai ir taip rinkti dar daugiau nuorodų. Štai tada Paieška įvertina visą triūsą ir suteikia aukštesnes pozicijas.
SEO straipsniai nesunkiai atskiriami. Paprastai jie yra vos puslapio ilgio. Taip pat jie labai reklamuoja tam tikrą prekinį ženklą. Pagrindinis šių straipsnių tikslas yra pareklamuoti patį raktinį žodį, o ne kažkokį konkretų prekės ženklą. Atrodo keista, tačiau taip nustatomas ryšys tarp kliento puslapio ir kito puslapio, kuriame straipsnis įdėtas.
Keičiantis Google principams dėl kokybiško turinio, prastos kokybės SEO straipsniai praranda savo svorį. Lietuvoje šiuo metu prasideda nauja tendencija – normalūs rimti straipsniai rašomi su tikslu įdėti nuorodas. Jei straipsnis duoda realią naudą, patarimus, įžvalgas, velniop ta viena ar dvi reklaminės nuorodos. Žmonės skaito, dalinasi, o taip tikslas yra pasiektas. Svarbiausiai, kad tekstas būtų naudingas ir kokybiškas, nes paprastas raktinių žodžių kratinys Google jau nebežavi.
Šie kokybiški straipsniai skatina Lietuvoje vis neprigyjančius korporatyvinius tinklaraščius, kuriuos esu linkęs vadinti įmonės žurnalais, nes blogas – prastas pavadinimas, neatspindintis jo turinio esmės ir paskirties. Vis daugiau ir daugiau įmonių nusprendžia rengti jiems aktualią informaciją ir tapti pirminiu informacijos šaltiniu, o taip pat ir gauti kokybiškų nuorodų. Ši tendencija yra dar tik pradinėje stadijoje, tačiau rašytojai jau dabar trina rankas – darbo artimiausiu metu bus daug ir įdomaus.
Mieli kolegos, tik nuo mūsų pačių priklauso mūsų sėkmė – griebkime ją ir nepaleiskime. Rašykime tik kokybiškus tekstus internetui.
Parašykite komentarą