Kategorija: Reklama

Google reklama: kur kreiptis 

No Comments

Google reklama yra turbūt populiariausias būdas skatinti srautus į savo svetainę ar didinti prekinio ženklo žinomumą. Dėl to skaitmeninio marketingo agentūra ,,Nomadomas’’ siūlo jums pasirūpinti jūsų Google reklama. Yra įvairiausių Google reklamos būdu, todėl pagal jūsų poreikius agentūra parinks jums tinkamiausius ir pasirūpins visais techniniais Google reklamos aspektais.

Google reklamos tipai

Yra keletas Google reklamos tipo, kuriuos galima pasirinkti. Paprasčiausia jų yra Google paieškos reklama. Tai padeda jūsų svetainei atsirasti paieškų viršuje, kuomet žmogus ieško paslaugų ar prekių būtent šioje naršyklėje. Kitas Google reklamos tipas yra vizuali reklama. Tai susideda iš kelių aspektų. Google reklama gali būti įvairūs baneriai, kurie yra rodomi skirtinguose tinklapiuose. Jie sudomina vartotoją ir nukreipia į atitinkamą svetainę, kur jie gali užsisakyti ar tiesiog pasidomėti plačiau produktu ar paslauga. Google reklama taip pat gali būti talpinama ir elektroninio pašto platformoje. Ji yra sutrumpinta ir nukreipia žmones į tam tikras svetaines, kuriose yra daugiau informacijos apie reklamos turinį. Google reklama taip pat gali būti keliama ir į YouTube platformą. Dažniausiai tai yra animacijos ar vaizdo įrašai rodomi kito įrašo metu arba reklama po jais. Dar vienas Google reklamos tipas yra pakartotinis. Tai tokia reklama, kuomet vartotojas, kuris jau yra matęs jūsų reklama, mato ją ir vėl su skatinimu vėl pasidomėti jūsų produktu. Google reklamos tipas yra pasirinktinis ir pritaikomas individualiai kiekvienam verslui, todėl galima išsirinkti tikėtinai labiausiai efektyvu variantą pagal jūsų verslą.

Google reklama: nauda

Google reklama yra labai efektyvus būdas pasiekti tikslinę auditoriją dėl įvairių nustatymų galių šioje platformoje. Tai leidžia lengviau valdyti Google reklamos pasiekiamumą, biudžetą, nustatymus ir trukmę. Google reklama pasiekia daugumą naršytojų, todėl esate garantuoti, jog srautas į jūsų svetainę padidės, o potencialių klientų atsiras daugiau. Google reklama nereikalauja daugybės išteklių palyginti su rezultatais, kurie yra gaunami. Dėl to Google reklamą renkasi vis daugiau įmonių. Kadangi Google reklama gali būti kiek sudėtinga valdyti patiems, geriausia yra kreiptis į profesionalią agentūrą, kuri padės teisingai pasirinkti nustatymus maksimaliam klientų srautui pasiekti.

Patarimai, kaip sukurti sėkmingą prekės ženklą

No Comments

Įkūrėte savo pirmąją įmonę ir pradėjote vystyti savo pirmąjį nuosavą verslą? Jei taip, turite išsiaiškinti, kaip turėtumėte kurti savo prekės ženklą. Todėl pateiksime jums kelis praktiškus patarimus.

Apibrėžkite savo prekės ženklo tapatybę

Jūsų prekės ženklo tapatybė yra tai, kas jūsų tikslinei auditorijai akimirksniu parodys, kas jūs iš tikrųjų esate ir ko siekiate. Ir visiškai nesvarbu, ar šiuo atveju būtų kalbama apie prekes, ar apie paslaugas. Taigi, nuo pirmųjų savo verslo vystymo dienų jūs turite išsiaiškinti ir tiksliai apibrėžti, kas jūs esate ir kokia norėtumėte, kad būtų jūsų prekės ženklo tapatybė. Kuomet tai darysite, turėtumėte atsakyti sau į keletą svarbių klausimų:

  • Kokie 3 žodžiai galėtų apibūdinti jūsų verslą?
  • Kokia yra pagrindinė jūsų verslo vizija ir misija?
  • Kokią naudą suteiksite rinkai ir kuo išsiskirsite?

Atsakymai į pastaruosius klausimus turėtų jums padėti nustatyti ir savo prekės ženklo tikrąją tapatybę. Nuo tos akimirkos judėti link savo prekės ženklo kūrimo jums taps kur kas lengviau.

Investuokite į profesionalias grafinio dizaino detales

Kiekvienam prekės ženklui yra reikalinga vizualinė tapatybė. Kuomet jūs kursite savo verslo prekės ženklą turėtumėte labai daug dėmesio skirti logotipui, pagrindinėms spalvoms ir geriausiai tinkantiems šriftams, tinklalapio dizainui, vizitinėms kortelėms, reklaminiams skydeliams, video medžiagai ir kt. Visa tai turėtų derėti tarpusavyje, atspindint tai, ką jūs norite perduoti savo tikslinei auditorijai.

Išanalizuokite savo rinką

Kuomet kuriamas prekės ženklas visuomet yra labai svarbu žinoti, kokia situacija yra rinkoje ir su kokiais konkurentais tenka varžytis. Jei žinote savo konkurentus, jūs taip pat galite lengviau suprasti, kaip galėtumėte išsiskirti. Taigi, dar prieš pradėdami formuoti savo prekės ženklą turite atlikti savo rinkos analizę ir pasistengti suprasti, kokios yra jūsų konkurentų taikomos strategijos.

Atraskite prekės ženklo „balsą“

Kiekvienas žinomas prekės ženklas turi savo „balsą“. Turbūt jau spėjote pastebėti, kad didieji prekės ženklai savo reklamose pasitelkia įvairius personažus, kurie galiausiai yra lengvai vartotojų susiejami su konkrečiu prekės ženklu. Be to, svarbu, kad jūsų pasirinktas personažas arba jūsų prekės ženklo „balsas“ atspindėtų ir norimą emociją bei būtų tiesiogiai susijęs su jūsų pagrindine vizija. Tai reiškia, kad jūsų pasirinkimas priklausys nuo verslo misijos, vizijos, rinkos ir auditorijos.

Turite sugalvoti savo prekės ženklo istoriją

Nei vienas prekės ženklas nesužibėjo be „užkabinančios“ ir įdomios istorijos. Prekės ženklo istorija gali padėti pasiekti tikslinės auditorijos širdis ir lengviau paversti prekės ženklą žinomu bei atpažįstamu. Todėl jei jūsų prekės ženklas dar neturi įdomios ir įtraukiančios istorijos, pats metas šį klausimą išspręsti. Ir šiuo atveju prekės ženklo istorija turi tiesiogiai atspindėti tai, kokia yra prekės ženklo pagrindinė misija ir paskirtis. Jūsų klientai turi žinoti, ko jūs siekiate ir kokiu keliu einate.

Niekada nesiliaukite kūrę savo prekės ženklą

Prekės ženklo kūrimas yra nesibaigiantis procesas. Lygiai taip pat, kaip bėgant laikui reikia reguliariai koreguoti savo įmonės tinklalapyje esančius elementus, siekiant modernumo ir patogumo vartotojams, taip ir jūsų prekės ženklo tapatybė turėtų vystytis ir tobulėti. Turite būti pasiruošę laiku pakoreguoti savo prekės ženklo populiarinimo strategiją, atsižvelgiant į tai, kokie yra jūsų tikslinės auditorijos poreikiai ir rinkos pokyčiai.

Klientas turi tapti prioritetu

Nepaisant to, kaip elgiasi jūsų konkurentai, jūs turite užtikrinti, kad jūsų klientai taptų jūsų prioritetu. Jei jūsų tikslinė auditorija bus patenkinta tuo, ką jiems siūlote, jie jums jaus didesnį palankumą, bus ištikimesni ir skleis apie jūsų prekės ženklą teigiamą žinią.

Daugiau apie prekės ženklo kūrimą ir grafinį dizainą skaitykite https://doctoridea.lt/.

Categories: Reklama Verslas

Tags: ,

Geras straipsnių katalogas – koks jis? Ar verta?..

No Comments
straipsniai

straipsniai

Turite pranešimą spaudai, kurio niekas nepublikavo? Nereiktų nusiminti. Publikuoti jį galima už pinigus tam tikroje regioninėje spaudoje. Publikavimo kaina – 50-80 eurų. Gana brangu, tenka sutikti, o ir poveikis abejotinas. Gal geriau publikuoti nemokamai ar vos už kokius 5-10 eurų į straipsnių katalogą? Bet kita bėda – kuris straipsnių katalogas yra geras?

Kaip atpažinti gerą straipsnių katalogą nuo visiško šlamšto?

Pateiksime keltą konkrečių patarimų. Esame šioje srityje kompetentingi, nes straipsnių katalogus kuriame dar nuo 2010 metų.

Blogas straipsnių katalogas yra tas, kuris vadinasi straipsnių katalogu

Straipsnių katalogai yra pagaminti WordPress turinio valdymo sistema. Tai reiškia, kad prie jų retai kada prisiliečia profesionalių interneto puslapių kūrėjų ranka. Tai gana mėgėjiškai ir šabloniškai sukurti puslapiai, turintys tam tikrus atributus. Pavadinimas, šūkis, meniu, kategorijos, archyvas, Google Ads reklamos ir t.t. Jei šūkis sako, kad tai straipsnių katalogas, venkite tokių.

Visai kas kita, jei šį puslapį esant straipsnių katalogu išduoda atskiras Apie mus puslapis, arba tai paaiškėja tik kontaktų puslapyje. Taip yra dėl to, kad WordPress puslapio pagrindinę informaciją paima į H1 ir H2 atributus ir jie automatiškai atsiranda svarbiausiose vietose, į kurias dėmesį kreipia Google robotai. Jei pirmiausia jie sužino, kad tai straipsnių katalogas, o tada tik perskaito straipsnį, turbūt nesunku suprasti, kad visas šis puslapis yra skirtas nuorodų rinkimui, o ne pramogai ar informavimui.

Nėra https? Prastai…

Google jau prieš keletą metų pasakė: puslapiai turi būti saugūs. Tai padaryti galima tik SSL sertifikatu užtikrinant duomenų perdavimo saugumą. Kas tokio SSL sertifikato neturi ir savo saugumu nesirūpina, tam neverta būti aukštai paieškos rezultatuose. Kitaip tariant – puslapiai su https yra vertinami geriau, nei puslapiai su http.

Jei katalogas neturi https, reiškia jame išeinančios nuorodos gali būti mažesnės vertės, nei su https.

Katalogų savininkams tai dažniausiai papildomai nieko nekainuoja, nes dauguma hostingų siūlo nemokamą Let‘s Encrypt SSL sertifikatą.

Morališkai pasenęs dizainas – didelis minusas

Morališkai o gal ir realiai pasenęs dizainas gali būti aptinkamas paprastai. Pabandykite tą katalogą atsidaryti savo išmaniajame telefone. Jei patogu naudotis, viskas gerai, gal čia toks „retro“ stilius. Jei viskas išsikraipę, tada greičiausiai tai senas dizainas, nekeistas jau daugelį metų, kai mobiliosios versijos nebuvo tokios aktualios.

Straipsnių katalogo dizainas išduoda, ar savininkai su juo dirba, ar ne. Jei tai standartiniai WordPress dizainai, kurių ši organizacija išleidžia po vieną per metus, katalogas nėra labai geras.

Jei dizainas įdomus, šiuolaikiškas, suderintos spalvos, galbūt net yra atskiras logotipas (jį pasigaminti užtrunka mažiau nei 15 minučių net nemokant dizaino pagrindų), tada toks katalogas yra geras.

Kodėl čia mums tas dizainas užkliuvo? Juk katalogas yra Google skirtas… Taip, bet vienas iš vertinimo faktorių yra UX ir išdėstymas – ar jis patogus skaitytojui, ar meniu gerai paspaudžiamas, ar mygtukai ne per maži. Apie tokius trūkumus Google Console įrankis nuolatos primena tokių katalogų savininkams.

Kopijuotas turinys: UŽ ir PRIEŠ

Straipsnių kataloguose publikuojami straipsniai, kurie jau buvo publikuoti kažkur kitur. Jei tai pranešimas spaudai, tai greičiausiai jis jau atsirado tos įmonės naujienų skyrelyje, tada Facebook paskyroje, LinkedIn ir dar keliuose nemokamuose straipsnių kataloguose. Kaip Google vertina tokį turinį?

Apie 30 proc. viso turinio internete nėra unikalus. Google tai toleruoja, tačiau persistengus mažina tokiame turinyje esančių išeinančių nuorodų vertę. Liaudiškai tariant, 10 puslapių su tuo pačiu tekstu – nieko tokio, bet 20 – jau per daug ir gali būti pasekmių…

Svarbiausia nepersistiegti. Apie tai turi žinoti ir straipsnių katalogų savininkai, kurie rūpinasi, kad turinys būtų tinkamas. Kaip patikrinti, ar straipsnių kataloge yra daug kopijuoto – neunikalaus turinio?

Labai paprastai.

  • Atsidarykite 6 skirtingų temų straipsnius.
  • Nukopijuokite po sakinį iš straipsnio ir įkelkite į Google paiešką tarp kabučių.
  • Patikrinkite, ar rado tikslių atitikmenų kituose puslapiuose.

Jei 2 straipsniai iš 6 yra neunikalūs ir buvo publikuoti kažkur kitur – viskas gerai. Tai tie minėtieji 30 proc. kopijuoto turinio. Jei kopijuotų straipsnių yra daugiau, deja, toks katalogas nesirūpina turinio unikalumu ir daug vertės neduoda.

DA ir PA reitingai – nepatikimi

MOZ sukurti DA ir PA reitingai sunkiai parodo straipsnių katalogo naudą. Dažnai puslapis tampa straipsnių katalogu vien dėl to, kad pasibaigus domeno galiojimui ir senajam šeimininkui jį apleidus, tuoj pat yra nuperkamas dėl aukšto DA ir padaromas straipsnių katalogu. Taip SEO agentūroms lengviau įrodyti, kad tai geras puslapis – su aukštu DA.

Kitas reikalas – aukštą DA išlaikyti ilgiau nei metus. Po metų paprastai toks katalogas DA praranda. Nuo 35 krenta iki 15 ar 19. Viskas, toks straipsnių katalogas automatiškai tampa nebepatrauklus? Net jei per metus buvo publikuoti keli šimtai unikalių straipsnių?.. Keistoka logika. Bet ką padarysi, kai DA taip užvaldęs visų SEO rinkos dalyvių sąmonę.

Pasižiūrėkite ir atgalines nuorodas. Jos dažniausiai yra iš spaminių komentarų kituose bloguose, automatiškai sugeneruotų puslapių, kurių savininkai nespėja „disavowinti“. Tai nekokybiškos nuorodos, kurios fiksuojamos net kelis mėnesius po išėmimo. Dėl to tai ne itin patikimas reitingo įrodymas. Bet apie tai – atskira diskusija kitam straipsniui.

Turinio atnaujinimo dažnis

Idealiausias turinio atnaujinimo dažnis tokiame straipsnių kataloge – po 3-5 straipsnius per savaitę. Pakankamas ar patenkinamas dažnis – bent 4-5 straipsniai per mėnesį. Mažiau straipsnių? Laikykite tokį katalogą apleistu. Tokių reiktų vengti, nes ten, kur turinys neatnaujinamas, Google robotai nenori dažnai lankytis. Neatnaujinami puslapiai visada gaudavo prastesnius reitingus. Dėl to svarbu išsirinkti katalogus, kurie yra veikiantys, o ne galbūt mirę.

Google Ads reklama – geruose kataloguose

Jei Google Ads reklama yra kataloge – jis prižiūrimas, rūpinamasi jo turiniu ar net lankomumu. Kitaip iš Google Ads uždirbti nėra daug šansų. Toks katalogas per metus surenka keliolika ar net keliasdešimt eurų pajamų, o tai reiškia, kad savininkas gali padengti domeno atnaujinimo ir hostingo mokesčius ar net užpirkti SEO straipsnių kituose kataloguose. Jei katalogas Google Ads neturi, jo turinio dažnis yra mažas, gali būti, kad jis jau mažiau nei po metų išnyks kartu su visu turiniu. Jei publikuojate unikalų straipsnį, tai gali būti neverta jūsų laiko ir pinigų.

Sumaišyti lietuviški ir angliški straipsniai

Kai kurie katalogai publikuoja straipsnius įvairiomis kalbomis. Tai nėra itin gerai, nes paprastai Google nustato, kokiai rinkai katalogas skirtas. Jei jis skirtas Lietuvai, vargu, ar straipsnyje norvegų kalba esanti nuoroda duos norimą rezultatą. Be to, tai neduoda papildomų pliusų puslapio reputacijai.

Aiški tematika – didelis pliusas

Labai didelis pliusas yra tada, kai straipsnių katalogas turi aiškią tematiką. Jų paprastai nėra itin daug, populiariausios:

  • Automobiliai ir transportas;
  • Finansai;
  • Mada ir stilius, moteriškos temos;
  • Namai, statyba, interjeras;
  • Verslas;
  • Technologijos ir technika;
  • Pramogos ir laisvalaikis;
  • Medicina, sveikas gyvenimo būdas, grožis.

Jei surandate katalogą, kuris yra gana aiškiai tematiškai apibrėžtas, nuoroda automatiškai gauna didesnę vertę, nes straipsnis publikuojamas susijusio turinio svetainėje.

Patarimų galima žerti ir dar daugiau, nes SEO įtakos turi dar ne vienas veiksnys. Svarbu, kad straipsnių katalogas būtų veikiantis ir nerodytų jokių PHP klaidų, o nuorodos būtų „dofollow“.

Kaip atrodo toks straipsnių katalogas? Štai trys pavyzdžiai:

https://dienorastis.lt

https://lepa.lt

https://e-lietuva.net

Categories: IT Reklama

Tags: , ,

Lankstinukų gamyba ir nauji sprendimai

No Comments
skrajute

skrajute

Sėkmingam verslui reikalinga sėkminga reklama. Kiekviena sėkminga įmonė žino, jog labai svarbu nuolat apie save kalbėti, būti matomiems ir žinomiems. Tam verslas rengia įvairias reklamos kampanijas. Viena efektyviausių ir populiariausių – lankstinukų gamyba ir dalinimas.

Pigu ir efektyvu

Lankstinukų ir skrajučių gamyba populiari dešimtmečius ir niekaip neišeina iš mados, nes tai vienas efektyviausių ir, ko gero, pigiausių būdų pasireklamuoti. Jeigu reklama radijuje ar televizijos ekranuose kainuoja tūkstančius, tai lankstinukų gamyba gali atsieiti kelis šimtus, o pasiekti dešimtis tūkstančių potencialių klientų.

Tiesa, tam, kad klientai tikrai būtų pasiekti, reikia organizuoti efektyvia lankstinukų dalijimo kampaniją. Anksčiau buvo įprasta lankstinukus ir skrajutes palikti tiesiog pašto dėžutėse. Tačiau pastaruoju metu tai nebėra taip efektyvu, todėl lankstinukų dalinimo kampanijoms ieškoma kitų alternatyvų. Pavyzdžiui, galima pasamdyti žmones, kurie lankstinukus dalins miesto gatvėse. Arba užsakyti lankstinukų dalinimo kampaniją renginio metu. Tai vienas efektyviausių sprendimų. Ypač, jeigu renginio tematika yra susijusi su Jūsų įmonės veiklos kryptimi.

Ieškantiems kažko unikalaus

Esame įpratę, jog lankstinukai ir skrajutės – gana tipiško modelio reklama. Dažniausiai joje rasite įmonės pavadinimą populiariausias siūlomas paslaugas ar prekes, jų kainas ir kontaktus. Tačiau visais laikais lankstinukų gamyba keičiasi ir tampa vis originalesne. Jeigu anksčiau daugelis skrajučių buvo maketuojamos pagal panašius principus, šiandien jos visos skirtingos ir unikalios. Profesionalūs reklamos gamintojai siūlo maketavimo paslaugos. Pasinaudojus šia paslauga profesionalus maketuotojas gali sukurti Jūsų skrajutę pagal individualų užsakymą.

Be to, šiandien skrajučių gamyba nebėra tik lankstinukų spausdinimas. Lankstinukai šiandien tampa ne tik reklama, bet ir papildoma nauda klientui. Vis daugiau verslo įmonių lankstinukus įdarbina dvigubai. Ne tik informuoja apie save, bet ir pasiūlo klientui kažką įdomaus. Pavyzdžiui, nuolaidą, atėjus su lankstinuku ar lankstinuką, kuris gali būti panaudotas buityje. Pavyzdžiui, kaip kalendorius.

Kaip pasirinkti gamintoją?

Jeigu niekuomet anksčiau nesate gaminę lankstinukų, prieš užsakant jų spausdinimą, reikėtų pasidomėti rinkoje siūlomomis paslaugomis. Reklamos spaudos įmonės teikia platų paslaugų sąrašą, tad apžvelgę kelis pasiūlymus, tikrai rasite tinkamą paslaugos tiekėją. Kokį rinktis geriausia, priklauso nuo to, kokių lankstinukų Jums reikia. Jeigu ieškote išskirtinių lankstinukų gamybos, rinkitės rinkoje daug metų veikiančius profesionalus, kurie siūlo ne tik standartinius lankstinukus, bet ir originalių dizainų kūrimą. Jeigu Jums aktualiausia kaina, rinkitės tuos, kurie šiuo metu siūlo didžiausius kiekius mažiausia kaina.

Facebook reklama Jūsų elektroninės platformos plėtrai

No Comments
facebook

facebook

Facebook reklama ir jos galimybės plečiasi kiekvieną dieną. Asmenys, kurie turi savo elektronines prekybos platformas, puikiai supranta, kad šios socialinės platformos reklamos galimybės yra beribės. Paprasčiausiai labai svarbu kuo daugiau domėtis, sekti inovacijas ir atsiradus galimybėms jas kuo efektyviau pritaikyti. Suprantama, kad be specialisto viskas yra labai sunku, kadangi verslo išlaikymas reikalauja daug laiko sąnaudų, tad daugeliui paprasčiausiai nebelieka ūpo domėtis ir socialinio tinklo galimybėmis. Tokiu atveju svarbu susirasti profesionalą.

Žinoma, net ir dirbant su specialistu naudinga pačiam minimaliai žinoti – kaip veikia facebook ir kokias reklamas galima pasirinkti efektyvesniam verslo puoselėjimui.

Žemiau pateiksime tris pagrindines kampanijas, kurios efektyviausios turintiems elektronines prekybos vietas.

Žinomumo kampanijos

Žinomumo kampanijos yra orientuotos į tam tikro verslo plėtrą, taip pat skatina verslo vardo žinomumą, reputaciją. Kuo efektyviau puslapis reklamuojamas ir kuo tinkamesnė strategija yra pasirenkama – tuo daugiau žmonių susipažins su Jūsų pasiūlymais.

Prekės ženklo žinomumas gali vykti dvejomis kryptimis:

  • Brand awareness arba prekės ženklo žinomumo kampanijos. Nusistačius žmonių kategoriją, kuriai gali būti svarbus Jūsų pasiūlymai – jie pamatys reklamą. Didelė tikimybė, kad reguliariai rodoma reklama paskatins plačiau pasidomėti arba net įsigyti konkrečią prekę arba paslaugą.
  • Reach arba pasiekiamumo kampanijos. Šios reklamos tikslas yra parodyti Jūsų užsakytą reklamą kuo didesniam žmonių skaičiui. Patogumo dėlei nusistatomas konkretus laiko tarpas per kurį konkretus žmonių skaičius pamato Jūsų reklama.

Taigi, vienu atveju reklama gali būti rodoma tik po kartą skirtingiems asmenims, o kitu atveju – tiems patiems asmenims daugelį kartų. Pirmasis variantas atrodo stabilesnis ir efektyvesnis, kadangi žmogus matymas reguliariai tą pačią informaciją galiausiai ją įsimena. Žinoma, pasiekiamumo kampanijos taip pat naudingos, kadangi išlieka galimybė, jog jūsų reklama pasieks ir tikslinius klientus, kuriems užteks kartą ją pamatyti, kad susidomėtų. Jeigu, visgi, galite investuoti tik į vieną kampaniją – brand awareness atspirks greičiau.

Rinkimosi kampanijos

Facebook stengiasi padėti verslininkams ne tik sudominti klientus reklama, tačiau ir paskatinti juos plačiau pasidomėti pasiūlymais, dar geriau – parašyti. Pradėjus asmeninį kontaktą su klientu, didelė tikimybė, kad gausite jo dėmesį ilgam laikui.

  • Traffic arba srauto kampanijos. Sukūrę reklamą galite nustatyti, kad greta jos esanti informacija nukreiptų lankytoją į jūsų elektroninę prekybos erdvę. Veikimo principas gana panašus kaip ir Google AdWords, tad klientas apsilankys jūsų puslapyje. O ką jam galite pasiūlyti tada? Ypač efektyviai veikia nuolaidų bei akcijų pasiūlymai. Tokiu atveju facebook naršytojai bus suinteresuoti spausti ant jūsų internetinės parduotuvės nuorodos.
  • Engagement arba susidomėjimo kampanijos. Paprasta reklama, kurios tikslas, jog konkreti Jūsų reklama būtų paprasčiausiai labiau matoma žmonėms, kad ji pasiektų kuo daugiau vartotojų ir paprasčiausiai nepasimestų kitų facebook reklamų gausoje. Susidomėjimo pateikimas taip pat gali skatinti padidinti like skaičių ant Jūsų puslapio. Galiausiai, renginių viešinimas dar vienas efektyvus būdas skatinantis susidomėjimą. Renginiuose būtinai leiskite žmonėms pasižymėti ar jie dalyvaus Jūsų renginyje, kadangi tai skatina sklaidą.
  • App instals arba programėlių diegimo kampanijos. Jeigu turite savo prekybos vietos programėlę – tokiu atveju reikia kurti specializuotus skelbimus, kuriuose raginama ją atsisiųsti.
  • Video views arba vaizdo įrašų peržiūrų kampanijos. Dar viena galimybė, tačiau nelabai efektyvi. Vaizdo įrašų kampanija neduoda daug naudos, o investicijų reikalauja.
  • Lead generations arba potencialių klientų generavimo kampanijos. Ši reklamos kampanija visai naudinga, kadangi ja pasinaudojus galėsite pasikviesti naršytojus registruotojai nuolaidai be gauti kitą aktualią info, kuri duos naudos ir naršytojui, ir tuo pačiu verslininkui, kuris užmegs santykius su vartotoju.

Konversijų kampanijos

Galima drąsiai sakyti, kad konversijos nulemia verslo ateitį, tad tinkamai pasirinktos kampanijos garantuoja sėkmę bei naujų klientų pritraukimą. Svarbiausia ne tik tai, kad klientai užsuktų į jūsų internetinę parduotuvę, tačiau kad realiai ten imtųsi konkrečių veiksmų.

  • Conversions arba konversijų kampanija. Šio tipo kampanija leis stebėti ką konkrečiai naršytojai veikia Jūsų elektroninėje prekybos vietoje ir tuo pačiu įvertinus dažniausius jų įpročius pasiūlyti atitinkamus veiklas, kurios galėtų paskatinti pirkti.
  • Product catalog sales arba produktų katalogo pardavimų kampanija. Tai galimybė prekiauti pačiame facebook neturint elektroninės prekybos platformos. Galima nusistatyti auditoriją, kuri labiausiai turėtų domėtis Jūsų pasiūlymu.
  • Store visits arba apsilankymų parduotuvėje kampanija. Labai patogi verslo platforma. Facebook žmonės pamato konkrečias prekes, kurios domina ir tuo pačiu gauna išsamią info – kur arčiausiai galima įsigyti reikalingą prekę, kad galėtų ją apžiūrėt. Tai labai geras pasirinkimas tiems, kurie turi ne tik elektroninę, tačiau ir fizinę parduotuvę.

Skirtingos reklamos padeda pasiekti ir skirtingus rezultatus. Visgi, svarbiausia, kad galimybių daug ir kiekvienas asmuo pagal savo poreikius bei įvertinęs tinkamiausios reklamos galimybes gali pasirinkti tai, kas labiausiai naudinga jo verslui.

 

Categories: IT Reklama

Tags:

Vertikali paieška – kas tai yra?

No Comments
vertikali paieška

Neseniai susidūrėme su nauju terminu – VSO – Vertical Search Optimisation. Kas tai? Ir jei jau kalbama apie optimizaciją, tai tikriausiai yra ir paslauga šalia SEO optimizacijos? Užsienyje taip, pas mus Lietuvoje – dar ne, nors pirmųjų ženklų jau yra.

Horizontali paieška – kai ieškoma to pačio formato turinyje. Pavyzdžiui, tradicinė Google paieška ieško tekstiniuose puslapiuose. Įvedate raktinį ir ieškote jo atitikmens tarp kitų žodžių.

Vertikali paieška – kai ieškoma tarp kelių formatų turinio: video, nuotraukų, žemėlapių ir t.t.

Tikriausiai pastebėjote, kad Google turi tam tikrus polapius savo paieškos rezultatuose?

vertikali paieška

Lietuviškoje versijoje galima to paties rezultato ieškoti ne tik tarp reguliarių puslapių, bet ir tarp paveikslėlių, naujienų portalų, vaizdo įrašų, knygų (jas iš karto siūloma įsigyti per Google Books parduotuvę), žemėlapių. Užsienyje galima ieškoti ir tik tarp patentų, taip pat tarp skrydžių ir net asmeninių puslapių lankymo sąrašų (Personal). Tokiu būdu įvedę vien raktažodį, gaunate rezultatus iš kelių sričių.

Vertikalios paieškos optimizavimas – specifinė paslauga. Tie patys SEO ir rinkodaros specialistai stengiasi, kad puslapį rastų ne tik pagrindinėje paieškoje, o visose formatuose. Tai reiškia, kad vienu metu dirbama su keliais paieškos mechanizmais.

Iki šiol Lietuvoje daug dėmesio buvo kreipta  vietinei paieškai – žemėlapiams. Su iliustracijomis daug ir specialiai nedirbama – juk pavogs…

Video klipų paieška irgi lietuviai nelabai naudojasi – eina tiesiai į Youtube, kuris, beje, priklauso Google. Keista, nes tai antras pagal dydį socialinis tinklas ir vaizdo klipų paieška. Knygose esančių citatų ieško tik studentai

Norint ten patekti, reikia dirbti keliais frontais ir optimizuoti taip, kad rezultatai būtų randami per visus kanalus, o ne tik vieną iš jų. Paslauga apima kelių elementų optimizavimą. Jos Lietuvoje kol kas niekas neteikia arba bent jau taip neįvardina. Taurusmedia.lt vadovas Mantas šioje paslaugoje mato itin didelį potencialą.

„Dabartinis paieškos vartotojas nori naudotis išmaniuoju telefonu, todėl jam svarbu, kad informacija nuolatos būtų atnaujinama ir šviežia, taip pat ir įvairi. Vertikalios paieškos optimizavimas netrukus bus reikalingas visoms įmonėms“, – įsitikinę pašnekovas.

SEO tikrai nemirs. VSO bus tik papildoma paslauga. Tai daugiau, nei akivaizdu. Klausimas tik kada ji ateis į mūsų mažą šalį?..

Perkame telefoną iš skelbimų

1 Comment

mobile_phone_25Nesvarbu, ar norite naujausio iPhone su išmaniosiomis technologijomis, ar senesnės kartos „neprotingo“ mobiliojo telefono – skelbimų portalai yra puiki vieta rasti ir vieną, ir kitą variantą. Mobiliųjų telefonų salonai užsikelia nežmoniškas kainas, bet ne todėl, kad jie godūs šunsnukiai, bet paprasčiausiai dėl to, kad kitu atveju jie taptų nepelningi: juk reikia mokesčius mokėti, darbuotojams atlyginimus dalinti, už komunalines paslaugas atsiskaityti. Kuo didesnė įmonė, tuo brangesnės jos prekės. Tačiau pirkdami tą patį daiktą iš individualiai dirbančio perpardavinėtojo jūs galite nemažai sutaupyti, nes jis užsikelia kainą tik tiek, kad padengtų pagrindinius savo mokesčius, konkuruotų su kitais verslininkais ir pasiliktų truputį sau. Taigi, kainų atžvilgiu pranašumas aiškus, tačiau kaip kiti aspektai? Pirkdami parduotuvėje gaunate garantijas, aptarnavimą ir kitas privilegijas. Mobilieji telefonai iš salonų, rodosi, daug patikimesni. Bet tai tik iliuzija, kurią prasklaidyti galima esminėmis taisyklėmis, kurių būtina laikytis perkant telefoną iš internetinių skelbimų.

Garantija. Jei perkate iš perpardavinėtojo, būtinai pasiteiraukite apie aparato garantiją. Ar ji yra? Kuriam laikui? Ar ji vietinė, ar kitos šalies? Visa tai jums turi būti svarbu, nes mobilieji telefonai turi tendenciją gesti, kaip ir visi kiti elektroniniai prietaisai, o mokėti už remontą visada skaudu, kai daiktą turi ne taip jau ir ilgai.

Naujas ar naudotas? Apie tai turite pagalvoti iš karto. Ar jums nerūpi, kad daiktą jau naudojo kažkas kitas? Ar jums reikia to pirmą kartą atidarytos pakuotės kvapo? Atmetus paprasčiausius principus, naudoto mobiliojo telefono patikimumas krenta. Kaip ir kaina. Jei esate labai taupus, galbūt naudota prekė tikrai tinkamas pasirinkimas. Tačiau vis tiek visada pasiteiraukite apie garantiją. Patikrinkite būklę. Nebijokite klausti pardavėjo klausimų, kurie jus domina.

Kilmės šalis. Nekalbam apie tai, kur telefonas pagamintas. Ar iš salono, ar iš perpardavinėtojo – telefonas visada kilęs iš ten pat. Tačiau jums turi rūpėti, iš kur perpardavinėtojas gavo šią prekę. Dažnai mobilieji telefonai perkami užsienyje, nes ten jie pigesni – taip pardavėjai ir daro pelną. Jei mobilusis iš užsienio, pasiteiraukite, kokio tipo yra įkrovėjas. Užsienio šalių elektros lizdai kitokios formos, nei Lietuvoje, todėl po to jums gali tekti pirkti labai negražų adaptorių, jei norėsite (o galiausiai ir turėsite) pakrauti savo aparatą.

Paskolos su įvairios vertės užstatu

kredito kainaŠiandien turbūt būtų sunku rasti žmogų, kuris niekada nėra nieko skolinesis. Vieni žmonės skolinasi iš artimųjų, draugų, kiti kažką perka išsimokėtinai, treti ima nedidelius kreditus, vartojamąsias paskolas ar nuolat perka išsimokėtinai, o ketvirtieji nebijo didelės rizikos ir mielai ima šimtatūkstantines sumas verslui pradėti ar įsigyti nuosavam būstui. Šį kartą pakalbėsime apie paskolas su užstatu ir apie naujoves šioje srityje.

Naujos paskolos – ir užstatant automobilį

Per televiziją ir jau kuris laikas internete galime matyti reklamą, siūlančią paimti paskolą užstatant savo turimą automobilį. Tiksliau, viskas vyksta tokiu principu: ši įmonė tarsi nuperka kliento automobilį duodama jam tokią sumą pinigų, kiek pagal rinkos kainas tuo metu toks automobilis yra vertas. Asmeniui suteikiamas finansavimas, tačiau be automobilio jis nelieka – automobilis klientui yra tarsi išnuomojamas turint teisę automobilį vėliau išsipirkti, grąžinus tam tikrą sutartyje numatytą sumą. Plačiau panagrinėjus šią paslaugą matyti, kad kredito kaina šiek tiek didesnė, nei reikalauja Lietuvos bankas.

Kai teikiamos paskolos, svarbu, kad būtų laikomasi Lietuvos banko normatyvų – suteikiančioji kreditą įmonė turi patikrinti kliento mokumą, net ir tuo atveju, kai turimas užstatas kaip garantas. Taip pat turėtų būti paisoma, ir kokias pajamas besiskolinantis asmuo gauna kiekvieną mėnesį. Pagal mūsų šalyje galiojančias rekomendacijas, įmoka neturi viršyti 40 proc. gaunamų asmens pajamų. Kitaip tariant, jei asmuo per mėnesį uždirba ar kitais oficialiais būdais gauna 1000 litų, paskolai grąžinti jis neturėtų skirti daugiau nei 400 Lt. Taigi būtų kiek nelogiška, nei asmuo gauna 1000 litų, o paskolų ir kreditų bendrovėms įsipareigoja kas mėnesį mokėti po 800 Lt. Kitas atvejis, jei žmogus ima paskolą ne vienas ir turi laiduotoją šeimos narį, tačiau tai jau kiti niuansai.

Populiariausiais užstatas – nekilnojamasis turtas, miškas ar žemė

Visi dar iki šiol pamena lombardus, tiesa, egzistuojančius ir dabar – tokias mini įstaigėles, kur galima atnešti įvairaus turto ir jį įkeisti. Anksčiau populiariausias įkeičiamas turtas buvo auksas ir aukso dirbiniai – pakabukai, auskarai, grandinėlės, žiedai. Lombardų yra ir šiandien, tačiau priimamas ne tik auksas, bet ir mobilieji telefonai, išmanieji įrenginiai, kompiuteriai ir kitas vertingesnis turtas. Didesnės paskolos suteikiamos tiems, kurie turi brangaus turto – namą, butą, sodybą, sodą, sklypą ar miško. Nekilnojamasis turtas tampa garantu, todėl galima gauti paskolas, kurios sudaro net iki 100 proc. turto vertės. Nesėkmės atveju, kai įmokų asmuo nesugeba grąžinti, turtas parduodamas iš varžytinių ir tokiu būdu padengiamos susidariusios skolos ir palūkanos. Rizika čia nemaža, bet jei asmuo yra tikras, kad jam pasiseks, kodėl gi nepasiskolinus? Kita vertus, visada yra galimybė viską pradėti iš naujo ir atsitiesti.

Svetainių kūrimas dizainerio akimis

Daugeliui internetinės erdvės privalumai yra dar neištyrinėti, tačiau svetainių kūrimas nėra sudėtingas. Juk aplink gausu pačių įvairiausiu metodų ir net programinių įrangų, kurios visa tai gali padaryti už Jus. Vos keli mygtuko paspaudimai už standartinės svetainės sukūrimą… Deja, verslo pasaulyje to nepakanka.

Tinklaraštis, pramogų portalas ar įmonės reprezentacinė svetainė turi tam tikrus standartus, kuriuos laužyti būtų tiesiog neprotinga. Jei puslapių kūrimas būtų susijęs su įmonės veikla, čia nederėtų išsiplėsti, juk klientui būtų pakankamai sunku surasti reikiamą informaciją. Ir atvirkščiai: jei paprasto pobūdžio svetainėms būtų priimtinas profesionalus tinklapių kūrimas, patiriamos išlaidos būtų tiesiog beprasmės. Būtent todėl atitinkamo pobūdžio svetainei reikalingas atitinkamas jos kūrimas. Klientas užsukęs į ją turi rasti tai, ko ieško (ar net šį tą daugiau).

Be abejo, tiek standartinių, tiek individualių svetainių kūrimui derėtų parinkti patogų, praktišką, kiek žaismingą struktūros išdėstymą, kuris nebūtų vien pateiktos informacijos maišalynė. Pateikimo būdų yra labai daug, visi jie skiriasi ir gali būti interpretuojami savaip, todėl svetainių kūrimas dažniausiai derinamas su užsakovu ir pačios įmonės veikla. Toks įmonės puslapis įprastai turi kelias skiltis, pristatančias apie pačią veiklą, jos patirtį, teikiamas paslaugas, jų kainas bei kontaktus. Dažnai čia rašomas ir blogas – internetinis dienoraštis apie įmonės veiklą ir jos paslaugas. Taip patogu ne tik reklamuotis, bet ir parodyti savo įgūdžius įvairiems lankytojams.

Bene svarbiausias yra svetainės dizainas ir atitinkami jo elementai, pagrindinis motyvas bei spalvų deriniai. Kiekviena rimta kompanija pasižymi tam tikro firminio stiliaus struktūra. Tai ne vien prekinį ženklą įgavęs logotipas , bet ir reprezentacinė svetainė, informuojanti klientą apie teikiamas paslaugas. Visa ši aktuali informacija neturi „badyti akių“, tad ją reikia pritaikyti įvairiais būdais. Užėjusį klientą reikia sudominti, todėl išskirtinis dizainas bei lengva akiai atmosfera yra tikslas, kurį ne kiekvienas gali įgyvendinti.

Jei įmonės puslapio dizaino elementai kartojasi kas dešimtame puslapyje, derėtų susimąstyti, galbūt, priėmėte netinkamą sprendimą. Svetainių kūrimas individualiems asmenims, o ypač verslui, neturėtų būti standartinis. Tai erdvė, kuri tiesiog privalo būti unikali.

Paskolų rūšys

paskolų rūšysPaskolos, kreditas ar lizingas tai tie finansiniai instrumentai kurie turi išties didžiulį populiarumą, šių dienų vartojimo kultūroje. Paskolos leidžia bet kuriuo metu pasiskolinti iš banko, kredito unijos ar smulkiųjų kreditų teikėjų vienokią  ar kitokią pinigų sumą, kas yra iš tiesų naudinga pakliuvus į situaciją, kuomet jums skubiai prireikia pinigų. Vis dėlto, jei kiek labiau gilinantis į kreditus, į kokias rūšis jie yra skirstomi? Pabandykime paanalizuoti kreditus bei paskolas detaliau.

Būsto paskola 
Būsto paskola – tai ilgalaikė paskola, kurią galite naudoti būsto įsigijimui. Tai yra viena iš populiariausių paskolų rūšių, kadangi jauni žmonės dažniausiai nori turėti savo būstą, tačiau tam trūksta pinigų. Būtent šioje vietoje ir padeda būsto paskola, kadangi ji leidžia įsigyti būstą dabar, o paskolą atiduoti per tam tikrą laiko tarpą, nedidelėmis dalimis, kas yra žymiai lengviau, nei surinkti visą sumą iš karto.

Greitoji paskola 
Greitoji paskola – tai tendencingai populiarėjantis paskolų tipas. Šios paskolos dažniausiai nėra didesnės nei keletas tūkstančių litų. Vis dėlto, jos yra gaunamos vos per keletą valandų, todėl greitosios paskolos yra netgi labai patogios, kadangi atsiradus nedidelės pinigų sumos poreikiui, greitoji paskola yra veikiausiai pats patogiausias sprendimas. Na, pirmas kreditas yra suteikiamas nemokamai. Tai skatina žmones kreiptis dėl pirmo kredito suteikimo vis į skirtingas greitųjų kreditų kompanijas.

Paskola verslui
Kone kiekvienas žmogus svajoja įkurti savo verslą, kadangi versle jūs esate pats sau vadovas, kas yra iš tiesų nuostabu. Vis dėlto, norint įkurti verslą, reikia ne tik idėjos bei noro, tačiau ir lėšų – būtent tai tampa didžiausiu stabdžių daugeliui žmonių, galvojančių apie nuosavą verslą. Tačiau, šioje vietoje gelbsti dar vienas paskolų tipas – paskola verslui. Ši paskola gali siekti iki kelių dešimčių tūkstančių litų bei yra skirta konkrečiai verslui. Pagrindinis šios paskolos privalumas yra tas, jog jos palūkanos dažniausiai yra pakankamai mažos, kas leidžia pradėti savo verslą be jokių keblumų, kas liečia finansus.

Vartojamoji paskola 
Tai – dažniausias paskolos tipas. Ji nėra sukonkretinta į jokį dalyką – ją gaunate grynais, bei su gautais pinigais galite daryti absoliučiai viską ką tik norite. Taip pat, kadangi šio paskolų tipo konkurencija šiomis dienomis yra didžiulė, tokių paskolų palūkanos dažniausiai yra iš tiesų nedidelės, kas leidžia šiomis paskolomis naudotis kone be jokių papildomų investicijų.

Viską sudėjus, paskolą galite imti kone bet kokiam tikslui, kas iš tiesų suteikia neribotą laisvę. Taip pat, esant nemažai konkurencijai, šiomis dienomis paskolų kainos yra išties nedidelės, kas leidžia jums naudotis paskolomis kone bet kokių papildomų lėšų. O jei dar pridėjus ir neseniai atsiradusią galimybę imti paskolą internetu – galime drąsiai konstatuoti, jog paskolų situacija šiomis dienomis yra tiesiog puiki, kas leidžia išsirinkti norimą paskolą bet kuriam žmogui.