Facebook reklama ir jos galimybės plečiasi kiekvieną dieną. Asmenys, kurie turi savo elektronines prekybos platformas, puikiai supranta, kad šios socialinės platformos reklamos galimybės yra beribės. Paprasčiausiai labai svarbu kuo daugiau domėtis, sekti inovacijas ir atsiradus galimybėms jas kuo efektyviau pritaikyti. Suprantama, kad be specialisto viskas yra labai sunku, kadangi verslo išlaikymas reikalauja daug laiko sąnaudų, tad daugeliui paprasčiausiai nebelieka ūpo domėtis ir socialinio tinklo galimybėmis. Tokiu atveju svarbu susirasti profesionalą.
Žinoma, net ir dirbant su specialistu naudinga pačiam minimaliai žinoti – kaip veikia facebook ir kokias reklamas galima pasirinkti efektyvesniam verslo puoselėjimui.
Žemiau pateiksime tris pagrindines kampanijas, kurios efektyviausios turintiems elektronines prekybos vietas.
Žinomumo kampanijos
Žinomumo kampanijos yra orientuotos į tam tikro verslo plėtrą, taip pat skatina verslo vardo žinomumą, reputaciją. Kuo efektyviau puslapis reklamuojamas ir kuo tinkamesnė strategija yra pasirenkama – tuo daugiau žmonių susipažins su Jūsų pasiūlymais.
Prekės ženklo žinomumas gali vykti dvejomis kryptimis:
- Brand awareness arba prekės ženklo žinomumo kampanijos. Nusistačius žmonių kategoriją, kuriai gali būti svarbus Jūsų pasiūlymai – jie pamatys reklamą. Didelė tikimybė, kad reguliariai rodoma reklama paskatins plačiau pasidomėti arba net įsigyti konkrečią prekę arba paslaugą.
- Reach arba pasiekiamumo kampanijos. Šios reklamos tikslas yra parodyti Jūsų užsakytą reklamą kuo didesniam žmonių skaičiui. Patogumo dėlei nusistatomas konkretus laiko tarpas per kurį konkretus žmonių skaičius pamato Jūsų reklama.
Taigi, vienu atveju reklama gali būti rodoma tik po kartą skirtingiems asmenims, o kitu atveju – tiems patiems asmenims daugelį kartų. Pirmasis variantas atrodo stabilesnis ir efektyvesnis, kadangi žmogus matymas reguliariai tą pačią informaciją galiausiai ją įsimena. Žinoma, pasiekiamumo kampanijos taip pat naudingos, kadangi išlieka galimybė, jog jūsų reklama pasieks ir tikslinius klientus, kuriems užteks kartą ją pamatyti, kad susidomėtų. Jeigu, visgi, galite investuoti tik į vieną kampaniją – brand awareness atspirks greičiau.
Rinkimosi kampanijos
Facebook stengiasi padėti verslininkams ne tik sudominti klientus reklama, tačiau ir paskatinti juos plačiau pasidomėti pasiūlymais, dar geriau – parašyti. Pradėjus asmeninį kontaktą su klientu, didelė tikimybė, kad gausite jo dėmesį ilgam laikui.
- Traffic arba srauto kampanijos. Sukūrę reklamą galite nustatyti, kad greta jos esanti informacija nukreiptų lankytoją į jūsų elektroninę prekybos erdvę. Veikimo principas gana panašus kaip ir Google AdWords, tad klientas apsilankys jūsų puslapyje. O ką jam galite pasiūlyti tada? Ypač efektyviai veikia nuolaidų bei akcijų pasiūlymai. Tokiu atveju facebook naršytojai bus suinteresuoti spausti ant jūsų internetinės parduotuvės nuorodos.
- Engagement arba susidomėjimo kampanijos. Paprasta reklama, kurios tikslas, jog konkreti Jūsų reklama būtų paprasčiausiai labiau matoma žmonėms, kad ji pasiektų kuo daugiau vartotojų ir paprasčiausiai nepasimestų kitų facebook reklamų gausoje. Susidomėjimo pateikimas taip pat gali skatinti padidinti like skaičių ant Jūsų puslapio. Galiausiai, renginių viešinimas dar vienas efektyvus būdas skatinantis susidomėjimą. Renginiuose būtinai leiskite žmonėms pasižymėti ar jie dalyvaus Jūsų renginyje, kadangi tai skatina sklaidą.
- App instals arba programėlių diegimo kampanijos. Jeigu turite savo prekybos vietos programėlę – tokiu atveju reikia kurti specializuotus skelbimus, kuriuose raginama ją atsisiųsti.
- Video views arba vaizdo įrašų peržiūrų kampanijos. Dar viena galimybė, tačiau nelabai efektyvi. Vaizdo įrašų kampanija neduoda daug naudos, o investicijų reikalauja.
- Lead generations arba potencialių klientų generavimo kampanijos. Ši reklamos kampanija visai naudinga, kadangi ja pasinaudojus galėsite pasikviesti naršytojus registruotojai nuolaidai be gauti kitą aktualią info, kuri duos naudos ir naršytojui, ir tuo pačiu verslininkui, kuris užmegs santykius su vartotoju.
Konversijų kampanijos
Galima drąsiai sakyti, kad konversijos nulemia verslo ateitį, tad tinkamai pasirinktos kampanijos garantuoja sėkmę bei naujų klientų pritraukimą. Svarbiausia ne tik tai, kad klientai užsuktų į jūsų internetinę parduotuvę, tačiau kad realiai ten imtųsi konkrečių veiksmų.
- Conversions arba konversijų kampanija. Šio tipo kampanija leis stebėti ką konkrečiai naršytojai veikia Jūsų elektroninėje prekybos vietoje ir tuo pačiu įvertinus dažniausius jų įpročius pasiūlyti atitinkamus veiklas, kurios galėtų paskatinti pirkti.
- Product catalog sales arba produktų katalogo pardavimų kampanija. Tai galimybė prekiauti pačiame facebook neturint elektroninės prekybos platformos. Galima nusistatyti auditoriją, kuri labiausiai turėtų domėtis Jūsų pasiūlymu.
- Store visits arba apsilankymų parduotuvėje kampanija. Labai patogi verslo platforma. Facebook žmonės pamato konkrečias prekes, kurios domina ir tuo pačiu gauna išsamią info – kur arčiausiai galima įsigyti reikalingą prekę, kad galėtų ją apžiūrėt. Tai labai geras pasirinkimas tiems, kurie turi ne tik elektroninę, tačiau ir fizinę parduotuvę.
Skirtingos reklamos padeda pasiekti ir skirtingus rezultatus. Visgi, svarbiausia, kad galimybių daug ir kiekvienas asmuo pagal savo poreikius bei įvertinęs tinkamiausios reklamos galimybes gali pasirinkti tai, kas labiausiai naudinga jo verslui.
Parašykite komentarą