Tag: vietinės distribucijos paslaugos

Vietinės distribucijos paslaugos

Vietinės distribucijos paslaugos

Vietinės distribucijos paslaugosVietinės distribucijos paslaugos gali arba sumažinti, arba padidinti bendrovės pelną ir veiklos efektyvumą. Gera krovinių paskirstymo sistema paprasčiausiai reiškia, kad įmonė turės daugiau galimybių parduoti savo produktus, prekes ar paslaugas nei jos konkurentai. Bendrovė, kurios produktai plinta greičiau ir efektyviau į rinką, mažesnėmis sąnaudomis nei jos konkurentai, gali gauti didesnį pelną. Tokios įmonės, kurios naudojasi prastomis vietinės distribucijos paslaugomis neretai taupo žaliavas, kelia kainas ir jos ilgiau užtrunka skinantis kelia į rinką bei taip sunkiau prisitaiko prie įvairių sąlygų.  Nuosekli distribucija yra svarbi kiekvienai pramonės ar paslaugų šakai. Geriausios kainos nustatymas ar reklama dar neatveda žmogaus pirkti, juk tokiu atveju jis veikiausiai nieko nenusipirks nes norimo produkto neras. Juk jei produkto nėra parduodamame taške, veikiausi vartotojas jo ir nenusipirks.

Vietinės distribucijos paslaugos yra atsakingos už tolygų produktų judėjimą, kuris vyksta konkrečioje, vienoje verslo vietoje. Pačios paskirstymo logistikos valdymas yra plačiai susijęs su visomis logistikos srities dalimis. Tarkim, gamykloje yra pagamintos prekės, produkcijos, kurios turi pasiekti užsakovą ar vartotoją, nes kam laukti, juk jos jau yra tinkamos vartoti. Tačiau teks palaukti, nes prekės privalo pereiti visą prekių paskirstymo kanalą, kurio visuma yra procesai ir užsakymai, kurie ateina būtent iš kitų įmonių, verslo ar gamyklos teritorijų.

Produktai iš gamintojo teritorijos ar sandėlio patenka pas klientą tam tikru kanalu, kuris yra vadinamas — paskirstymo kanalas. Šio kelio eigą lemia tik produktų paskirstyme esančios bendrovės. Todėl svarbu, kad bendrovės pasirinktų itin strategišką prekių paskirstymo kanalą ir priimtų optimaliausius sprendimus, nes tik nuo to priklauso kokiu greičiu bei kaip prekės pasieks potencialų vartotoją. Vietinės distribucijos paslaugos nulemia ir bendradarbiavimo galimybes, nes prieš pasirenkant paskirstymo kanalą, patys gamintoja gali palaikyti glaudžius ryšius ir su kitomis įmonėmis, bei taip tapti partneriais. Tačiau negalima pamiršti veiksnių kurie nulemia, paskirstymo kanalų veiksmingumą ir kas daro įtaką renkantis distribucijos kanalą. Veiksniai yra šie:

  • su pačia preke susiję veiksniai, tai pirkimo dažnumas, kaina, transportavimo patogumas, laikymo sąlygos, techninio aptarnavimo būtinumas;
  • paskirstymo infrastruktūra;
  • su pačiu klientu susiję veiksniai, tai jų kiekis, gyventojų pasiskirstymas vienoje lokacijoje, perkamoji galia, pirkimo dažnumas;
  • konkurentų veiksniai, tai koks jų skaičius, finansinės galimybės, įmonės dydis, sukurtas įvaizdis, konkuruojantys produktai, konkurentų paskirstymo kanalas.