Apie atsakomybę už kreditą iš pirmų lūpų

paskolaRodos, teorinės informacijos apie tai, kas tiksliai yra paskola, greitasis kreditas, jų gavimo būdus, netrūksta. Turbūt daugelis žmonių mintinai išvardintų, kokius kriterijus turi atitikti žmogus, norintis gauti kreditą, pasakytų, kaip teikiama paskola internetu. Ir, vis dėlto, žinių niekuomet negali būti per daug. Dėl to asmuo, tiesiogiai dirbantis su kreditų teikimu Lietuvoje, puikiai išmanantis rinką ir jos tendencijas, pažymi – visiems, net ir susidūrusiems su greitosiomis paskolos, dar yra ką išmokti. Konsultantas Donatas pasakoja apie tai, į ką derėtų atkreipti dėmesį kiekvienam, ar jam būtų aktuali paskola internetu visa para teikiama daugyje svetainių, ar ilgalaikis vartojimo kreditas.

„Atsakomybės už prisiimtą kreditą linkėčiau kiekvienam.“

Donatas pradeda nuo to, kad Lietuvos žmonėms neretai pritrūksta žinių apie tai, kaip derėtų tvarkyti savo biudžetą, kad nepritrūktų iki algos. Tai ypač aktualu, kai prie būtinų mokėjimų priskiriamos ir kredito įmokos: „Kadangi jau ne vienus metus bendrauju su žmonėmis, kuriems reikalinga paskola, pastebiu tendenciją – žmonės gana dažnai paprasčiausiai nemoka planuoti savo išlaidų. Tiesa ta, kad atlyginimai mūsų šalyje nėra labai dideli. O, vis dėlto, bandome gyventi šia diena. Susiduriu su man pačiam keistu ir nepriimtinu požiūriu – šiandien galiu sau leisti, vadinasi, pirksiu, o rytoj pamąstysiu apie tai, kur gauti pinigų. Tuomet ir nutinka taip, kad kreditą nori gauti kuo greičiau – dar tą pačią dieną. Žinoma, visai kitaip su klientais, kuriems, pavyzdžiui, aktuali paskola transporto priemonei. Konsultuodamas juos apie greitąsias paskolas, jau matau, kad šie žmonės planuoja, svarsto. Paprastai jie kur kas įdėmiau skaito sutartis ir domisi grąžinimo sąlygomis. To linkėčiau kiekvienam – atsakomybės už prisiimtą kreditą. Paskola internetu, SMS žinute – į tai taip pat galima žiūrėti su derama atsakomybe. Laimė, kai net ir neprireikia konsultantų pagalbos – žmonės be papildomo priminimo turi omenyje, kad kreditas – ne žaidimas.“.

Svarbiausia – bendravimas

Paskoliuko paskola, kitų panašaus pobūdžio įmonių, teikiančių kreditus, interneto svetainėse gausu informacijos: ne tik apie tai, kaip kreiptis dėl kredito, bet ir apie klientų atsakomybę. Donato manymu, labai etiška pabrėžti šiuos dalykus. Kodėl? „Visų pirma, kreditų bendrovė, kuri akcentuoja atsakomybę už paskolą, demonstruoja rūpestį potencialiais klientais. Bent aš taip matau išskirtą papildomą tekstą apie raginimą grąžinti laiku, sutarties sąlygų laikymąsi. Atrodo, nė nereikėtų apie tai priminti. Vis dėlto, pats kai kada bendrauju su žmonėmis, kurie į jiems paskolą suteikusią bendrovę kreipiasi jau tuomet, kai nebegali įnešti įmokos, vėluoja, juos slegia delspinigiai. Pirmiausiai tokių žmonių norisi paklausti – kur buvote tuomet, kai skolinotės? Turite mąstyti ne vien apie tai, kaip smarkiai dabar reikalingas kreditas, kaip giliai esate finansinėje duobėje, bet ir žvelgti su perspektyva į ateitį – grąžinimą. Nenoriu nieko gąsdinti ir tokius žmones dažniausiai stengiuosi nuraminti. Kaip bebūtų, visuomet reikalingas bendravimas. Jei matote, kad tikrai neišgalite paskolos grąžinti laiku, tarkitės dėl termino pratęsimo. Už tai galbūt susimokėsite, tačiau išvengsite problemų. Juk visi delsimai grąžinti, skolos – tai fiksuojama. O kredito bendrovės kai kada gali būti lankstesnės nei jums atrodo iš pirmo žvilgsnio. Tačiau ir klientai turi demonstruoti interesą taikiai susitarti. Paprasčiausiai dingę, mokėti vengiantys žmonės netrunka gauti blogą vardą. Paskola – tai ne pasaulio pabaiga. Jei jums jos reikia, viskas gerai – tam ir dirbame. Tik nepamirškime, kad abi pusės – tiek paskolų teikėjas, tiek klientas, turi savus įsipareigojimus, kurių privalo laikytis.“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.