Žyma: Google AdWords

Google reklama: kur kreiptis 

No Comments

Google reklama yra turbūt populiariausias būdas skatinti srautus į savo svetainę ar didinti prekinio ženklo žinomumą. Dėl to skaitmeninio marketingo agentūra ,,Nomadomas’’ siūlo jums pasirūpinti jūsų Google reklama. Yra įvairiausių Google reklamos būdu, todėl pagal jūsų poreikius agentūra parinks jums tinkamiausius ir pasirūpins visais techniniais Google reklamos aspektais.

Google reklamos tipai

Yra keletas Google reklamos tipo, kuriuos galima pasirinkti. Paprasčiausia jų yra Google paieškos reklama. Tai padeda jūsų svetainei atsirasti paieškų viršuje, kuomet žmogus ieško paslaugų ar prekių būtent šioje naršyklėje. Kitas Google reklamos tipas yra vizuali reklama. Tai susideda iš kelių aspektų. Google reklama gali būti įvairūs baneriai, kurie yra rodomi skirtinguose tinklapiuose. Jie sudomina vartotoją ir nukreipia į atitinkamą svetainę, kur jie gali užsisakyti ar tiesiog pasidomėti plačiau produktu ar paslauga. Google reklama taip pat gali būti talpinama ir elektroninio pašto platformoje. Ji yra sutrumpinta ir nukreipia žmones į tam tikras svetaines, kuriose yra daugiau informacijos apie reklamos turinį. Google reklama taip pat gali būti keliama ir į YouTube platformą. Dažniausiai tai yra animacijos ar vaizdo įrašai rodomi kito įrašo metu arba reklama po jais. Dar vienas Google reklamos tipas yra pakartotinis. Tai tokia reklama, kuomet vartotojas, kuris jau yra matęs jūsų reklama, mato ją ir vėl su skatinimu vėl pasidomėti jūsų produktu. Google reklamos tipas yra pasirinktinis ir pritaikomas individualiai kiekvienam verslui, todėl galima išsirinkti tikėtinai labiausiai efektyvu variantą pagal jūsų verslą.

Google reklama: nauda

Google reklama yra labai efektyvus būdas pasiekti tikslinę auditoriją dėl įvairių nustatymų galių šioje platformoje. Tai leidžia lengviau valdyti Google reklamos pasiekiamumą, biudžetą, nustatymus ir trukmę. Google reklama pasiekia daugumą naršytojų, todėl esate garantuoti, jog srautas į jūsų svetainę padidės, o potencialių klientų atsiras daugiau. Google reklama nereikalauja daugybės išteklių palyginti su rezultatais, kurie yra gaunami. Dėl to Google reklamą renkasi vis daugiau įmonių. Kadangi Google reklama gali būti kiek sudėtinga valdyti patiems, geriausia yra kreiptis į profesionalią agentūrą, kuri padės teisingai pasirinkti nustatymus maksimaliam klientų srautui pasiekti.

Google AdWords reklama: kas trukdo verslo sėkmei?

Google Adwords

Google AdwordsViena populiariausių internetinės rinkodaros priemonių – Google AdWords reklama – reikalauja patirties ir praktinių žinių. Daugelis smulkių ar vidutinių įmonių nusprendžia AdWords paskyras prižiūrėti savarankiškai. Praktika rodo, kad didžioji dalis tokių bendrovių neišvengiamai daro vienas ar kitas klaidas, kurios reikalauja didesnių investicijų ir trukdo numatytų rezultatų plėtrai. Jei norite, kad jūsų biudžetas padėtų didinti potencialių lankytojų srautą, privalote bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros bendrove. Jei AdWords paskyromis norite rūpintis savarankiškai, skirkite laiko mokymuisi ir venkite dažniausiai pasitaikančių klaidų.

Geografinė lokacija. Viena dažniausių bėdų – netiksli geografinė lokacija. Jei siekiate pritraukti tikslinę auditoriją iš savo miesto, rajono ar apskrities, natūralu, kad paspaudimai iš kito žemyno, už kuriuos turėsite sumokėti, jūsų tikrai nepradžiugins. Dėl šios priežasties būtina Google AdWords nustatymuose parinkti pageidaujamą geografinę lokaciją. Nepamirškite, kad tai vienas iš efektyviausių būdų, padedančių kontroliuoti numatytą biudžetą.

Reklaminės kampanijos. Internetinės rinkodaros specialistai primena – jei siekiate aukščiausių rezultatų, atskiros skelbimų grupės turi būti atskirose kampanijose. Priešingu atveju pageidaujamų rezultatų tikrai nepasieksite.

Siekite tobulėti. Verslo sėkmė paremta nuolatiniais bandymais ir tinkamo kelio paieška, t. y. kurkite ir bandykite skirtingus skelbimų pranešimus, vertinkite jų rezultatus, analizuokite parodymų ir paspaudimų rodiklius, atkreipkite dėmesį į konversijas. Lyginkite vieną skelbimo variantą su kitu ir nenustokite tobulėti.

Sisteminga rinkodara. Skirkite laiko rinkodaros planavimui. Natūralu, kad siekiate sutaupyti, t. y. už paspaudimus mokėti kuo mažiau, tačiau čia būtina įvertinti konkurenciją. Jei verčiatės itin populiaria veikla, tai reiškia, kad jūsų konkurentai už raktažodžius gali pasiūlyti didesnę sumą pinigų, o jūsų skelbimai liks nepastebėti. Kitaip sakant, siekdami sutaupyti, privalote apgalvoti dienos biudžetą. Ekspertai primena, kad kartais numatytą biudžetą naudinga išleisti per kelias valandas, tačiau tai nėra taisyklė. Išmokite skirti paspaudimų ir parodymų rodiklius. Tai visiškai skirtingi dalykai, generuojantis skirtingus rezultatus.

Raktažodžiai. Google Adwords reklama paremta tinkamu raktažodžių parinkimu, todėl planuodami pelningą kampaniją, naudokite tikslios atitikties raktažodžius. Nors populiarūs raktiniai žodžiai sulauks daugiau dėmesio, vis dėlto tikslinių lankytojų jūs neturėsite, o tai reiškia, kad veltui išleisite pinigus. Nenaudokite vienodų raktažodžių atskiroms skelbimų grupėms vienoje kampanijoje, kadangi konkuruosite patys su savimi, be to, vartotojai bus nukreipti ne į tikslinius, o į bendrinius svetainės puslapius. Nepamirškite – vienas raktažodis ir viena kampanija turi būti nukreipta į vieną skelbimą. Apie kelis variantus galite galvoti tik tuo atveju, jei testuojate ir ieškote efektyviausio varianto.