Tag Archives: seo tekstai

Vidinio ir išorinio SEO straipsniai Jūsų įmonei

SEONorite, kad Jūsų įmonės svetainė būtų lengviau randama interneto paieškose? Siekiate padidinti savo puslapio lankytojų  skaičių ir parduoti kuo daugiau savo prekių bei paslaugų? Naudokitės tinkama reklama ir savo puslapio populiarinimo metodika. Tam puikiai tinka SEO straipsniai, kurie kaip niekas kitas greitai ir efektyviai gali pakelti Jūsų interneto svetainę į aukštesnes pozicijas Google paieškose. Kad Jūsų įmonės svetainė greitai pasiektų norimą rezultatą, naudinga užsisakyti profesionalias SEO paslaugas. Tuo užsiimantys specialistai pirmiausia Jums pasiūlys sutvrakyti vidinį puslapio SEO.

Svetainės tvarka – daugiau lankytojų

Kuo tvarkingiau ir kruopščiau sutvarkyta Jūsų įmonės svetainė, tuo daugiau žmonių, tikėtina, joje gali apsilankyti. Kai interneto svetainė ir jos turinys pritaikytas Google paieškos sitemoms, Google robotukai mieliau jas pažįsta ir pasiūlo interneto lankytojams. Kiap tai padaryti? Pirmiausia Jums reikalingi kokybiški SEO straipsniai, kurie padės sistemai lengviau aptikti Jūsų puslapį. Jums reikia išsirinkti pagrindinius raktinius žodžius, pagal kuriuos norėsite būti randamas paieškos sistemose. Tai labai paprasta, nes raktiniai žodžiai dažniausiai atspindi įmonės pagrindines veiklas. Pagal šiuos raktinius žodžius turite sutvarkyti visą savo svetainės turinį. Tam pirmiausia reikalingi SEO tekstai su šiuo raktiniu žodžiu. Pasirūpinkite, kad visi svetainės tekstai būtų su raktažodžiais. Taip Google galvos, jog Jūsų svetainėje yra iš tiesų daug kokybiškos ir geros medžiagos šia tema. Labai svarbu, kad tekstai būtų unikalūs ir kokybiški, o ne tiesiog pasikartojantys teiginiai. Taip pat užtikrinkite, kad svetainės aprašyme, skiltyse ir paveikslėlių pavadinimuose taip pat būtų naudojami Jums reikalingi raktažodžiai. Taip sukursite dar didesnę tikimybę, kad lankytojai, ieškantys informacijos apie Jūsų vykdomą veiklą, užsuks būtent į Jūsų puslapį.

Pakvieskite ir iš svetur

Kai „namai“ jau sutvarkyti, reikia apsirūpinti, kad kiti klaidžiojantys informacijos ieškotojai taip pat pastebėtų Jūsų svetainę. Kai tai padaryti? Tam taip pat Jums bus reikalingi SEO straipsniai. Susiraskite gerą ir patikimą tekstų rašytoją, kuris parašys keletą tekstų, panaudodamas Jūsų pagrindinius raktažodžius, kuriuos naudojote tekstuose savo svetainei. Šiuos užsakytus straipsnius talpinkite įmonių ir straipsnių kataloguose. Kuo tai naudinga? Pagal tokį SEO tekstą Jūsų svetainę aplankys gerokai daugiau lankytojų. Šio teksto paslaptis – naudinga nuoroda, kuri paliekama tekste. Pasirūpinkite, kad šie tekstai būtų parašyti įdomiai ir lengvai. Tik tokiu atveju skaitytojai susidomės ir paspaus ant nuorodos bei aplankys Jūsų svetainę. O kuo daugiau žmonių susidomės, tuo didesnė tikimybė, kad pasinaudos Jūsų įmonės siūlomomis paslaugomis!

SEO patarimai

seo paslaugosKartais problemą išspręsti galima ir labai nesudėtingai, bei itin minimaliomis sąnaudomis. Tai supranta dauguma verslininkų, tad prieš užsisakydami profesionalias SEO paslaugas, jie tiesiog prašo pateikti keletą patarimų, tada vertina, ar galės atlikti viską patys. SEO paslaugos susideda iš daugybės smulkių darbų, tačiau kai kuriuos galima pasidaryti ir nesant šios srities profesionalu. Šiandien norėtume duoti keletą patarimų, kurie padės atlikti bent minimalius SEO veiksmus.

Patarimai yra skirti naujai paleistų puslapių savininkams, kurie ką tik išleido 2000-5000 litų už naują, blizgantį interneto puslapį su nuotraukų galerija, gražiomis besišypsančiomis kolegėmis (visai jos ne kolegės, o modeliai su verslininkių kostiumėliais, pozuojantys kažkur Čekijoje, nes nuotrauka nusipirkta už 10 dolerių). Puslapis itin „kietas“, tad čia tuoj turi susirinkti klientai, kurie padės uždirbti milijonus. Kad tai atsitiktų, reikia šiek tiek padirbėti…

1 patarimas. „Informacija ruošiama“ yra blogiau nei „404 page cannot be found“.

Pastebėjome tokį dalyką. Kai kažkas užeina į puslapį ir mato „404 page cannot be found“ užrašą, iš karto puola į Google ieškoti tos įmonės. Randa Rekvizitai.lt informaciją ir iš ten gauna el. pašto adresą bei telefono numerį – rašo, skambina, teiraujasi apie norimą produktą ar paslaugą. Kai užeina į tam tikros paslaugos puslapį ir pamato „Informacija ruošiama“, supranta, kad šios paslaugos greičiausiai dar net neteikiate ir… eina pas konkurentus. Taigi mūsų patarimas – susitvarkykite su tekstais, nepalikite ten jokių „Informacija atnaujinama“ ar „greitai bus…“. Tai lankytojams duoda labai aiškų signalą, kad esate beveik „šaraškino kontora“. Prie ko čia SEO? Prie to, kad Google paieškai irgi tušti puslapiai nepatinka, nes į juos niekas neužeis.

2 patarimas. Naujam puslapiui reikia atgalinių nuorodų, tad pasirūpinkite, kad būtų bent 10.

SEO paslaugos susideda iš keleto dalių. Viena iš jų yra nuorodų gavimas. Atgalinės nuorodos yra be galo svarbios bet kuriam puslapiui, todėl jums reikia pasistengti, kad jų atsirastų. Lengviausias būdas – nuorodų katalogai. Lietuvoje jų yra apie 30, nors kokybiški yra vos 10-15. Pasirašote pristatomąjį tekstą ir pirmyn. Registracijos čia dažniausiai nereikia tad per valandą galite pasiūlyti į 10-15 katalogų. Nuorodas patvirtina ne iš karto, taip pat ne iš karto jos ir pasirodo Google Webmaster Tools. Tai dar vienas ženklas, kad laukti ir dūmoti nėra ko – paleidote puslapį ir iš karto gaukite nuorodų.

3 patarimas. Dalinkitės savo puslapio nuoroda socialiniuose tinkluose, prašykite kitų pasidalinti.

Šiuolaikinis SEO yra ne tik tinkamai paruošti tekstai, atgalinės nuorodos ir teisingas HTML kodas. Vienas iš svarbiausių dalykų yra socialiniai tinklai. Logika čia paprasta. Jei jūsų puslapio nuoroda kažkas pasidalina ant savo Facebooko sienos, reiškia tas žmogus pripažįsta, kad jūsų puslapis yra naudingas („Dislike“ mygtuko juk nėra, tik „Like“…), reikalingas, įdomus. Jei juo dalinasi žmonės, kurie su jumis tiesiogiai nedraugauja – dar geriau, nes tas pasidalinimas tapo beveik virusinis ir keliauja po socialinius tinklus savarankiškai. Reiškia iš tikrųjų kažką gero ten turite. Parašykite keliems pažįstamiems pasidalinti jūsų puslapiu savo socialiniuose tinkluose, net jei ir nedraugaujate su jais Facebooke. Tai bus vertinga ne dėl atgalinės nuorodos, o dėl socialinio faktoriaus, kurį Google stebi.

Taigi, reziumuokime. Reikalingi trys nedideli darbai – susitvarkyti tekstus, gauti keletą atgalinių nuorodų ir dalintis savo puslapiu Facebooke, Twitteryje, Google+, LinkedINe ir kituose socialiniuose tinkluose. Po šių trijų darbų galite pradėti domėtis, kiek kainuoja SEO paslaugos, bet prieš tai įsitikinkite, ar dar nesate randami… Gali taip nutikti, kad jus ras iš karto labai gerose pozicijose, tad SEO profesionalai padės jas dar pasigerinti ir ten išsilaikyti.

SEO straipsniai – puikus būdas gauti kokybiškų nuorodų

SEO kompanijos ir konsultantai dygsta kaip ant mielių. Džiugu, kad kuriasi naujas verslas, bet ar tiek jų iš tikrųjų reikia. Optimizavimas paieškos sistemoms yra gana kompleksiškas procesas, tad čia dirba kelių sričių specialistai. Visų pirma sutvarkomas puslapio kodas, nuorodų struktūra, visi Title atributai. Tada pakoreguojami tekstai, kad raktiniai žodžiai būtų vardininko linksniu, jų tekste būtų bent keletas, kad ir kaip tai griozdiškai skambėtų. Tada ateina analizės eilė – nusprendžiama, kokiais raktiniais žodžiais norima konkuruoti rinkoje, įvertinama, kas yra konkurentai ir ką reikia atlikti, kad konkurentus būtų galima aplenkti. Tada prasideda turbūt sunkiausia dalis – nuorodų tinklo kūrimas.

Nuorodos yra labai svarbus OPS elementas, nes būtent per nuorodas Paieška nusprendžia, kad puslapis kokybiškas ir ar verta jį rodyti viršuje. Pirkti nuorodų – negalima, nes už tai baudžiama. Belieka atlikti didelį darbą pasiūlyti panašiems puslapiams nuorodomis apsikeisti. Tai labai sunkus procesas, kadangi lietuviai nėra tokie geranoriški ir verslo reklamuoti savo asmeniniuose puslapiuose nenori. Kaip gauti kokybiškų nuorodų? SEO straipsniai su nuorodomis į norimą puslapį skirtinguose domenuose yra išeitis. Tiesa, juos reikia rengti kokybiškus, kad jais dalintųsi skaitytojai ir taip rinkti dar daugiau nuorodų. Štai tada Paieška įvertina visą triūsą ir suteikia aukštesnes pozicijas.

SEO straipsniai nesunkiai atskiriami. Paprastai jie yra vos puslapio ilgio. Taip pat jie labai reklamuoja tam tikrą prekinį ženklą. Pagrindinis šių straipsnių tikslas yra pareklamuoti patį raktinį žodį, o ne kažkokį konkretų prekės ženklą. Atrodo keista, tačiau taip nustatomas ryšys tarp kliento puslapio ir kito puslapio, kuriame straipsnis įdėtas.

Keičiantis Google principams dėl kokybiško turinio, prastos kokybės SEO straipsniai praranda savo svorį. Lietuvoje šiuo metu prasideda nauja tendencija – normalūs rimti straipsniai rašomi su tikslu įdėti nuorodas. Jei straipsnis duoda realią naudą, patarimus, įžvalgas, velniop ta viena ar dvi reklaminės nuorodos. Žmonės skaito, dalinasi, o taip tikslas yra pasiektas. Svarbiausiai, kad tekstas būtų naudingas ir kokybiškas, nes paprastas raktinių žodžių kratinys Google jau nebežavi.

Šie kokybiški straipsniai skatina Lietuvoje vis neprigyjančius korporatyvinius tinklaraščius, kuriuos esu linkęs vadinti įmonės žurnalais, nes blogas – prastas pavadinimas, neatspindintis jo turinio esmės ir paskirties. Vis daugiau ir daugiau įmonių nusprendžia rengti jiems aktualią informaciją ir tapti pirminiu informacijos šaltiniu, o taip pat ir gauti kokybiškų nuorodų. Ši tendencija yra dar tik pradinėje stadijoje, tačiau rašytojai jau dabar trina rankas – darbo artimiausiu metu bus daug ir įdomaus.

Mieli kolegos, tik nuo mūsų pačių priklauso mūsų sėkmė – griebkime ją ir nepaleiskime. Rašykime tik kokybiškus tekstus internetui.