Kategorija: Reklama

Vidinio ir išorinio SEO straipsniai Jūsų įmonei

SEONorite, kad Jūsų įmonės svetainė būtų lengviau randama interneto paieškose? Siekiate padidinti savo puslapio lankytojų  skaičių ir parduoti kuo daugiau savo prekių bei paslaugų? Naudokitės tinkama reklama ir savo puslapio populiarinimo metodika. Tam puikiai tinka SEO straipsniai, kurie kaip niekas kitas greitai ir efektyviai gali pakelti Jūsų interneto svetainę į aukštesnes pozicijas Google paieškose. Kad Jūsų įmonės svetainė greitai pasiektų norimą rezultatą, naudinga užsisakyti profesionalias SEO paslaugas. Tuo užsiimantys specialistai pirmiausia Jums pasiūlys sutvrakyti vidinį puslapio SEO.

Svetainės tvarka – daugiau lankytojų

Kuo tvarkingiau ir kruopščiau sutvarkyta Jūsų įmonės svetainė, tuo daugiau žmonių, tikėtina, joje gali apsilankyti. Kai interneto svetainė ir jos turinys pritaikytas Google paieškos sitemoms, Google robotukai mieliau jas pažįsta ir pasiūlo interneto lankytojams. Kiap tai padaryti? Pirmiausia Jums reikalingi kokybiški SEO straipsniai, kurie padės sistemai lengviau aptikti Jūsų puslapį. Jums reikia išsirinkti pagrindinius raktinius žodžius, pagal kuriuos norėsite būti randamas paieškos sistemose. Tai labai paprasta, nes raktiniai žodžiai dažniausiai atspindi įmonės pagrindines veiklas. Pagal šiuos raktinius žodžius turite sutvarkyti visą savo svetainės turinį. Tam pirmiausia reikalingi SEO tekstai su šiuo raktiniu žodžiu. Pasirūpinkite, kad visi svetainės tekstai būtų su raktažodžiais. Taip Google galvos, jog Jūsų svetainėje yra iš tiesų daug kokybiškos ir geros medžiagos šia tema. Labai svarbu, kad tekstai būtų unikalūs ir kokybiški, o ne tiesiog pasikartojantys teiginiai. Taip pat užtikrinkite, kad svetainės aprašyme, skiltyse ir paveikslėlių pavadinimuose taip pat būtų naudojami Jums reikalingi raktažodžiai. Taip sukursite dar didesnę tikimybę, kad lankytojai, ieškantys informacijos apie Jūsų vykdomą veiklą, užsuks būtent į Jūsų puslapį.

Pakvieskite ir iš svetur

Kai „namai“ jau sutvarkyti, reikia apsirūpinti, kad kiti klaidžiojantys informacijos ieškotojai taip pat pastebėtų Jūsų svetainę. Kai tai padaryti? Tam taip pat Jums bus reikalingi SEO straipsniai. Susiraskite gerą ir patikimą tekstų rašytoją, kuris parašys keletą tekstų, panaudodamas Jūsų pagrindinius raktažodžius, kuriuos naudojote tekstuose savo svetainei. Šiuos užsakytus straipsnius talpinkite įmonių ir straipsnių kataloguose. Kuo tai naudinga? Pagal tokį SEO tekstą Jūsų svetainę aplankys gerokai daugiau lankytojų. Šio teksto paslaptis – naudinga nuoroda, kuri paliekama tekste. Pasirūpinkite, kad šie tekstai būtų parašyti įdomiai ir lengvai. Tik tokiu atveju skaitytojai susidomės ir paspaus ant nuorodos bei aplankys Jūsų svetainę. O kuo daugiau žmonių susidomės, tuo didesnė tikimybė, kad pasinaudos Jūsų įmonės siūlomomis paslaugomis!

Paslaugos, kurių galite tikėtis iš SEO specialistų

seo

seoBeveik kiekviename straipsnyje, kuriame iš vieno ar kito aspekto gvildenama SEO tematika, kartojama, jog svarbiausia – svetainės patekimas į kuo aukštesnę vietą paieškos sistemos reitinguose. Pasak SEOaudit specialistų, tarp vietos Google reitinge ir sąvokos „SEO“ negalima dėti absoliučios lygybės, kadangi tai reikštų, jog tai tas pats dalykas. Iš tikrųjų, pateikimas į paieškos sistemų reitingų topus yra ne kas kita, kaip pagrindinis SEO paslaugų rezultatas ir tikslas užsakovų, besikreipiančių į specialistus. O tuo tarpu SEO – procesas, apimantis keletą savarankiškų, tačiau tarpusavyje susijusių paslaugų (darbų), kurias atlikus galima tikėtis kokybiško rezultato. Taigi, kokių (kokios) paslaugų galite prašyti savo SEO specialisto?

SEO konsultacijos gali būti teikiamos tiems savarankiškai norintiems vykdyti SEO veiklą. Tokiu atveju specialistai išanalizuoja konkrečią svetainę, parengia taisytinų dalykų sąrašą ir jų koregavimo veiksmų strategiją. Tai – teoriniai patarimai, ką reikėtų daryti konkrečiu atveju.

Atgalinių nuorodų  plėtimas – veikla, susijusi su nuorodų į užsakovo svetainę platinimu internete. Tai pasiekiama dedant nuorodas į tos pačios veiklos pobūdžio svetaines, forumus, socialinius tinklapius. Taip pat nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, vartojamos SEO tekstuose, talpinamuose įvairiuose internetiniuose kanaluose.

SEO tekstai – savo tematika užsakovo rinką pristatantys tekstai, ypatingi tuo, jog juose keletą kartų vardininku linksniu pavartojamas atitinkamas raktažodis. SEO tekstai gali būti talpinami tiek pačioje svetainėje, kaip jos turinys, tiek ir kitose svetainėse, siekiant platinti atgalines nuorodas ir pritraukti klientus.

Socialinių tinklų  rinkodara – tai užsakovo paslaugų ar prekių pristatymas ir populiarinimas socialiniuose tinkluose.

Reputacijos valdymas internete – teigiamos informacijos apie užsakovą populiarinimas ir neigiamos „nustūmimas“ į tolimus užklausos rezultatų puslapius.

Google reklama – norintiems greitos reklamos kampanijos pradžios rekomenduoja naudotis mokamų Google skelbimų paslauga. Nežinantiems kaip tai veikia, SEO specialistai gali padėti.

Tai tik keletas SEO paslaugų. Geri SEO specialistai nuolat reaguoja į pokyčius ir kintančius paieškos sistemos reikalavimus, tad visada yra pasirengę galvoti, ką dar galėtų padaryti, jog jų veiklos rezultatas būtų kokybiškesnis bei pastovesnis.

Darbo skelbimai internete

No Comments
darbas

darbasDarbas yra svarbus kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis. Tai, kaip jį suvokiame – kitas klausimas, nors didžiosios daugumos suaugusių žmonių mintyse darbas asocijuojasi su biuru, kabinetu, kolegomis, kalėdiniu vakarėliu, pasitarimais ir samdoma valytoja. Kiti įsivaizduoja jį namie, parke, sode, palinkę prie kompiuterio su alaus bokalu ir musėmis aplink galvą. Darbas lieka darbu, jei jis daromas gerai ir kokybiškai. Tai tikro specialisto bruožas, kurį vertina bet kuris darbdavys.

Tam tikros srities specialistams darbo skelbimai yra savotiška atrakcija. Vis knieti pabandyti kandidatuoti į vieną ar kitą poziciją, nusiųsti savo CV. Pakviesti į pokalbį specialistai aiškiai išsako savo pageidavimus, net jei šiuo metu ir turi darbovietę.

Darbo skelbimai internete dažniausiai publikuojami kelių rūšių puslapiuose:

  1. Skelbimų portalai;
  2. CV portalai;
  3. Darbo atrankos agentūrų puslapiai;
  4. Įmonės puslapiai (skyrelis „Karjera“ arba „Siūlome darbą“);
  5. Socialiniai tinklai (Facebook, LinkedIn, Google+);
  6. Specialistus vienijančios reklamos svetainės (pvz. Versliukai.lt, DirbaLaisvai.lt, Telo.lt* ir t.t.);
  7. Bendrinės ir nišinės virtualios bendruomenės ir forumai;
  8. Papildomo darbo skelbimų portalai;
  9. Lietuvos Darbo Biržos svetainė;
  10. Valstybinių institucijų konkursai tam tikroms valdininko pareigoms užimti.

Pasirinkimų tikrai daug visiems gyvenimo atvejams, todėl išsirinkti tinkamus darbo pasiūlymus nėra labai sudėtinga. Jau dabar žinote, kur jų ieškoti.

Darbo pasiūlymai ir norimi kandidatų profesionalumo kriterijai automatiškai padiktuoja, kuriuos šaltinius naudoti. Pavyzdžiui, jei įmonė ieško tam tikros atstovybės vadovo Lietuvoje, vargu, ar tokį skelbimą išvysite skelbimų puslapyje, ar papildomo darbo srityje. Čia pirmu smuiku gros populiariausi CV portalai ir socialiniai tinklai, o ypač LinkedIN, kuriame yra gana nemažai tarptautinės darbo patirties turinčių darbuotojų. Iš kitos pusės, darbas kirpėjai ar vestuvių fotografui nebus siūlomas per CV portalus, o stengiamasi atkreipti tam tikrų bendruomenių dėmesį, paskelbti apie tai Facebooke, nevengiant ir specialistų reklaminių puslapių.

Kur jums tinkami darbo skelbimai patalpinti? Visur, tik reikia investuoti šiek tiek savo brangaus laiko, ir tas svajonių darbas bus jūsų. Paieška naudotis juk mokate.

* Telo.lt yra naujausias specialistų reklamos tinklapis, kuriame gali registruotis tam tikrų sričių specialistai ir patys nemokamai skelbti apie ieškomus kolegas ir specialistus.

SEO patarimai

No Comments
seo paslaugos

seo paslaugosKartais problemą išspręsti galima ir labai nesudėtingai, bei itin minimaliomis sąnaudomis. Tai supranta dauguma verslininkų, tad prieš užsisakydami profesionalias SEO paslaugas, jie tiesiog prašo pateikti keletą patarimų, tada vertina, ar galės atlikti viską patys. SEO paslaugos susideda iš daugybės smulkių darbų, tačiau kai kuriuos galima pasidaryti ir nesant šios srities profesionalu. Šiandien norėtume duoti keletą patarimų, kurie padės atlikti bent minimalius SEO veiksmus.

Patarimai yra skirti naujai paleistų puslapių savininkams, kurie ką tik išleido 2000-5000 litų už naują, blizgantį interneto puslapį su nuotraukų galerija, gražiomis besišypsančiomis kolegėmis (visai jos ne kolegės, o modeliai su verslininkių kostiumėliais, pozuojantys kažkur Čekijoje, nes nuotrauka nusipirkta už 10 dolerių). Puslapis itin „kietas“, tad čia tuoj turi susirinkti klientai, kurie padės uždirbti milijonus. Kad tai atsitiktų, reikia šiek tiek padirbėti…

1 patarimas. „Informacija ruošiama“ yra blogiau nei „404 page cannot be found“.

Pastebėjome tokį dalyką. Kai kažkas užeina į puslapį ir mato „404 page cannot be found“ užrašą, iš karto puola į Google ieškoti tos įmonės. Randa Rekvizitai.lt informaciją ir iš ten gauna el. pašto adresą bei telefono numerį – rašo, skambina, teiraujasi apie norimą produktą ar paslaugą. Kai užeina į tam tikros paslaugos puslapį ir pamato „Informacija ruošiama“, supranta, kad šios paslaugos greičiausiai dar net neteikiate ir… eina pas konkurentus. Taigi mūsų patarimas – susitvarkykite su tekstais, nepalikite ten jokių „Informacija atnaujinama“ ar „greitai bus…“. Tai lankytojams duoda labai aiškų signalą, kad esate beveik „šaraškino kontora“. Prie ko čia SEO? Prie to, kad Google paieškai irgi tušti puslapiai nepatinka, nes į juos niekas neužeis.

2 patarimas. Naujam puslapiui reikia atgalinių nuorodų, tad pasirūpinkite, kad būtų bent 10.

SEO paslaugos susideda iš keleto dalių. Viena iš jų yra nuorodų gavimas. Atgalinės nuorodos yra be galo svarbios bet kuriam puslapiui, todėl jums reikia pasistengti, kad jų atsirastų. Lengviausias būdas – nuorodų katalogai. Lietuvoje jų yra apie 30, nors kokybiški yra vos 10-15. Pasirašote pristatomąjį tekstą ir pirmyn. Registracijos čia dažniausiai nereikia tad per valandą galite pasiūlyti į 10-15 katalogų. Nuorodas patvirtina ne iš karto, taip pat ne iš karto jos ir pasirodo Google Webmaster Tools. Tai dar vienas ženklas, kad laukti ir dūmoti nėra ko – paleidote puslapį ir iš karto gaukite nuorodų.

3 patarimas. Dalinkitės savo puslapio nuoroda socialiniuose tinkluose, prašykite kitų pasidalinti.

Šiuolaikinis SEO yra ne tik tinkamai paruošti tekstai, atgalinės nuorodos ir teisingas HTML kodas. Vienas iš svarbiausių dalykų yra socialiniai tinklai. Logika čia paprasta. Jei jūsų puslapio nuoroda kažkas pasidalina ant savo Facebooko sienos, reiškia tas žmogus pripažįsta, kad jūsų puslapis yra naudingas („Dislike“ mygtuko juk nėra, tik „Like“…), reikalingas, įdomus. Jei juo dalinasi žmonės, kurie su jumis tiesiogiai nedraugauja – dar geriau, nes tas pasidalinimas tapo beveik virusinis ir keliauja po socialinius tinklus savarankiškai. Reiškia iš tikrųjų kažką gero ten turite. Parašykite keliems pažįstamiems pasidalinti jūsų puslapiu savo socialiniuose tinkluose, net jei ir nedraugaujate su jais Facebooke. Tai bus vertinga ne dėl atgalinės nuorodos, o dėl socialinio faktoriaus, kurį Google stebi.

Taigi, reziumuokime. Reikalingi trys nedideli darbai – susitvarkyti tekstus, gauti keletą atgalinių nuorodų ir dalintis savo puslapiu Facebooke, Twitteryje, Google+, LinkedINe ir kituose socialiniuose tinkluose. Po šių trijų darbų galite pradėti domėtis, kiek kainuoja SEO paslaugos, bet prieš tai įsitikinkite, ar dar nesate randami… Gali taip nutikti, kad jus ras iš karto labai gerose pozicijose, tad SEO profesionalai padės jas dar pasigerinti ir ten išsilaikyti.

Reklaminiai informaciniai stovai – puikus būdas tapti matomiems

No Comments
Įmonėms, norinčioms išlaikyti savo vardą, būti matomoms ir pasiekti didesnę auditorijos dalį, yra sukurta puiki priemonė visa tai įgyvendinti, tai – reklaminiai stovai. Kas tai yra ir kaip visa tai atrodo? Stovai, skirti reklamuoti vieną ar kitą produktą arba paslaugą – tai vienas geriausių būdų, kur talpinti reklaminius lankstinukus, plakatus ir nemokamas dovanėles parodų, švenčių metu ar tiesiog prekybos centre, biuro patalpose.
Reklaminiai stovai –  vienas iš veiksmingiausių būdų, kuriuos naudoja daugelis įmonių, norėdamos klientams pristatyti naujus produktus, skelbdamos akcijas ar stengdamos supažindinti būsimus pirkėjus su tam tikra informacija, reklama.  Reklaminiai stovai nesunkiai patraukia žmonių dėmesį, nes nėra maži, turi apimtį ir lengvai pastebimi. Tai – puiki investicija į reklamą, nes juos galima naudoti ne vieną kartą. Užtenka tik pakeisti reklaminį plakatą. Reklaminiai stendai puikiai praverčia ir atlieka savo funkciją prezentacijos, parodos, konferencijos metu ar bendrai reklaminiai sklaidai vykdyti. Tai praktiškas pasirinkimas įmonėms, gyvenančioms žingsniu į priekį ir norinčioms tinkamai investuoti į reklamą.
Reklaminiai informaciniai stovai yra kilnojami, todėl juos patogu pervežti iš vienos vietos į kitą ir naudoti daugeliu atvejų. Šios pagalbinės priemonės gali būti vienpusės bei dvipusės. Tai reiškia, kad galite stovą rinktis pagal tai, kur jis stovės ir „kiek akių” jį matys. Jei reklaminiam informaciniam stovui yra numatyta vieta prie sienos ar kampe, tuomet logiškiau rinktis vienpusį, o jeigu priešingai, jį statysite centre ir bus galima apžiūrėti iš abiejų pusių, tokiu atveju verta įsigyti dvipusį reklaminį stovą. Tokie stovai puikiai tinka talpinti plakatus tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Šiame prietaise esanti reklama atrodo elegantiškiau, stilingiau ir užtikrintai reklamuojamus gaminius pristato visiems matomu kampu bei lygiu. Stovas stabiliai remiasi į pagrindą, nes turi tvirtą ir plačią metalinę koją. Tad net ir netyčia užkliuvus ne taip lengvai jį pargriausite.
Aukščiau aprašytus stovus gamina įmonė „Menrex“, kuri užsiima mobiliųjų stendų gamyba bei prekyba. Daugiau informacijos apie jų gaminamus ir parduodamus produktus galite rasti jų internetiniame puslapyje bei susisiekę telefonu arba el.paštu. Reklama –  tai vienas iš efektyviausių būdų pasiekti klientus, o reklaminiai stendai gali labai pagelbėti vykdant reklaminę kampaniją.