Žyma: logotipas

Patarimai, kaip sukurti sėkmingą prekės ženklą

No Comments

Įkūrėte savo pirmąją įmonę ir pradėjote vystyti savo pirmąjį nuosavą verslą? Jei taip, turite išsiaiškinti, kaip turėtumėte kurti savo prekės ženklą. Todėl pateiksime jums kelis praktiškus patarimus.

Apibrėžkite savo prekės ženklo tapatybę

Jūsų prekės ženklo tapatybė yra tai, kas jūsų tikslinei auditorijai akimirksniu parodys, kas jūs iš tikrųjų esate ir ko siekiate. Ir visiškai nesvarbu, ar šiuo atveju būtų kalbama apie prekes, ar apie paslaugas. Taigi, nuo pirmųjų savo verslo vystymo dienų jūs turite išsiaiškinti ir tiksliai apibrėžti, kas jūs esate ir kokia norėtumėte, kad būtų jūsų prekės ženklo tapatybė. Kuomet tai darysite, turėtumėte atsakyti sau į keletą svarbių klausimų:

  • Kokie 3 žodžiai galėtų apibūdinti jūsų verslą?
  • Kokia yra pagrindinė jūsų verslo vizija ir misija?
  • Kokią naudą suteiksite rinkai ir kuo išsiskirsite?

Atsakymai į pastaruosius klausimus turėtų jums padėti nustatyti ir savo prekės ženklo tikrąją tapatybę. Nuo tos akimirkos judėti link savo prekės ženklo kūrimo jums taps kur kas lengviau.

Investuokite į profesionalias grafinio dizaino detales

Kiekvienam prekės ženklui yra reikalinga vizualinė tapatybė. Kuomet jūs kursite savo verslo prekės ženklą turėtumėte labai daug dėmesio skirti logotipui, pagrindinėms spalvoms ir geriausiai tinkantiems šriftams, tinklalapio dizainui, vizitinėms kortelėms, reklaminiams skydeliams, video medžiagai ir kt. Visa tai turėtų derėti tarpusavyje, atspindint tai, ką jūs norite perduoti savo tikslinei auditorijai.

Išanalizuokite savo rinką

Kuomet kuriamas prekės ženklas visuomet yra labai svarbu žinoti, kokia situacija yra rinkoje ir su kokiais konkurentais tenka varžytis. Jei žinote savo konkurentus, jūs taip pat galite lengviau suprasti, kaip galėtumėte išsiskirti. Taigi, dar prieš pradėdami formuoti savo prekės ženklą turite atlikti savo rinkos analizę ir pasistengti suprasti, kokios yra jūsų konkurentų taikomos strategijos.

Atraskite prekės ženklo „balsą“

Kiekvienas žinomas prekės ženklas turi savo „balsą“. Turbūt jau spėjote pastebėti, kad didieji prekės ženklai savo reklamose pasitelkia įvairius personažus, kurie galiausiai yra lengvai vartotojų susiejami su konkrečiu prekės ženklu. Be to, svarbu, kad jūsų pasirinktas personažas arba jūsų prekės ženklo „balsas“ atspindėtų ir norimą emociją bei būtų tiesiogiai susijęs su jūsų pagrindine vizija. Tai reiškia, kad jūsų pasirinkimas priklausys nuo verslo misijos, vizijos, rinkos ir auditorijos.

Turite sugalvoti savo prekės ženklo istoriją

Nei vienas prekės ženklas nesužibėjo be „užkabinančios“ ir įdomios istorijos. Prekės ženklo istorija gali padėti pasiekti tikslinės auditorijos širdis ir lengviau paversti prekės ženklą žinomu bei atpažįstamu. Todėl jei jūsų prekės ženklas dar neturi įdomios ir įtraukiančios istorijos, pats metas šį klausimą išspręsti. Ir šiuo atveju prekės ženklo istorija turi tiesiogiai atspindėti tai, kokia yra prekės ženklo pagrindinė misija ir paskirtis. Jūsų klientai turi žinoti, ko jūs siekiate ir kokiu keliu einate.

Niekada nesiliaukite kūrę savo prekės ženklą

Prekės ženklo kūrimas yra nesibaigiantis procesas. Lygiai taip pat, kaip bėgant laikui reikia reguliariai koreguoti savo įmonės tinklalapyje esančius elementus, siekiant modernumo ir patogumo vartotojams, taip ir jūsų prekės ženklo tapatybė turėtų vystytis ir tobulėti. Turite būti pasiruošę laiku pakoreguoti savo prekės ženklo populiarinimo strategiją, atsižvelgiant į tai, kokie yra jūsų tikslinės auditorijos poreikiai ir rinkos pokyčiai.

Klientas turi tapti prioritetu

Nepaisant to, kaip elgiasi jūsų konkurentai, jūs turite užtikrinti, kad jūsų klientai taptų jūsų prioritetu. Jei jūsų tikslinė auditorija bus patenkinta tuo, ką jiems siūlote, jie jums jaus didesnį palankumą, bus ištikimesni ir skleis apie jūsų prekės ženklą teigiamą žinią.

Daugiau apie prekės ženklo kūrimą ir grafinį dizainą skaitykite https://doctoridea.lt/.

Categories: Reklama Verslas

Tags: ,

Verslo dovanos ir reklaminiai suvenyrai

No Comments

Šiandieniniame verslo pasaulyje dovanos yra neatsiejama gerų verslo santykių dalis. Tai būdas, padedantis palaikyti bei gerinti tarpusavio santykius.

Dovanos – visada maloni staigmena įvairių akcijų, parodų, mugių, labdaros renginių metu. Jos paprastai dalinamos klientams, potencialiems pirkėjams dideliais kiekiais. Tai gali būti įvairūs mieli daiktai, kurie skatina ne tik žmonių domėjimąsi pačia akcija, bet ir produkcija, įmone, drauge tai puiki reklama, kuri didina pardavimus.

Verslo dovanos – gera dovana lojaliems užsakovams, įmonės partneriams, geriems darbuotojams. Galima dovanoti šratinukus, darbo kalendorius, kvepiančius pakabukus automobiliams, firminius šokoladukus, padėkliukus kavos puodeliams, kilimėlius kompiuterio pelei, firminius maišelius, dėžutes, firminius degtukus, užrašines, puodelius su firmos ženklu, nestandartines dovanas. Solidžios dovanos teikiamos ypač svarbiems klientams bei verslo partneriams.

Verslo partneriams, su kuriais bendraujama ilgą laiką, galima dovanoti gerų alkoholinių gėrimų, saldumynų, odos, stiklo, keramikos, metalo dirbinių. Asmeninių daiktų – marškinių, parfumerijos, kepurių, kojinių dovanoti nepriimta. Tik kaklaraištis gali būti priskiriamas prie suvenyrų.

Brangenybes, antikvarinius daiktus galima dovanoti didelėms firmoms ir tik ypatingomis progomis, pavyzdžiui, švenčiant kokį nors jubiliejų. Paprastų smulkių dovanėlių, kurios tiktų nuolatiniams klientams, tokių kaip tušinukai, puodeliai, laikrodžiai, raktų pakabukai įsigyti tikrai nėra problema. Tačiau žmogus jausis žymiai labiau pamalonintas, jei padovanosite dovaną, atspindinčią jo pomėgius, jo asmenybę.

Visai kas kita – dovanos kitų šalių verslininkams. Jos turėtų būti susijusios su mūsų krašto kultūra ir papročiais. Tai gali būti žymaus dailininko paveikslas, nedidelė skulptūrėlė, keramikos dirbinys, vertinga knyga ir pan. Ant dovanos esantis firmos ženklas neturėtų būti didelis, kad neatrodytų kaip rėksminga reklama.

Nepagarbos ir nemandagumo ženklas būtų, jei tokia pat dovana būtų apdovanoti firmos prezidentas ir kiti darbuotojai – atrodys, kad negerbiate firmos vadovo. Ypač jautriai į tai reaguotų japonai, kinai, korėjiečiai.

Verslo dovanos verslo pasaulyje teikiamos laikantis nerašytų taisyklių, tad atkreipkite dėmesį:

  • Laikas: šalies ir asmeninės šventės, paaukštinimai, išėjimas į pensiją, paskatinimas. Netinkamas laikas, kai kalbate apie svarbų sandorį arba laukiate potencialaus kliento apsisprendimo – tai gali būti palaikyta spaudimu.
  • Vertė: dalis įmonių nustato, kokios vertės verslo dovanas teiks. Kad pernelyg neišlaidautų ir neįpareigotų gavėjo.
  • Etiketas: įsitikinkite, kad gavėjo bendrovė leidžia jam priimti dovanas. Kai kurios įmonės, kaip ir institucijos, laikosi griežtos politikos šiuo klausimu. Dovanokite skoningus, aukštos kokybės daiktus, atsižvelkite į kultūrinius skirtumus.

Įmonės logotipai ant dovanos ir reklaminių suvenyrų dedami tik subtilūs, nedideli, kad būtų matomi tik gavėjui, o ne visiems aplinkui.

Verslo dovana dar ne viskas. Tiek pat svarbi ir jos pakuotė, nesvarbu ar tai būtų dėžutė, ar dovanų popierius, kaspinas, viskas turi derėti ir atitikti progą. Įteikiant dovaną būtina pasakyti keletą žodžių, palinkėjimų. Verslo partneriui pakvietus apsilankyti jo namuose, galima nunešti dovanų jo vaikams.