Tag Archives: reklama

Google AdWords reklama: kas trukdo verslo sėkmei?

Google AdwordsViena populiariausių internetinės rinkodaros priemonių – Google AdWords reklama – reikalauja patirties ir praktinių žinių. Daugelis smulkių ar vidutinių įmonių nusprendžia AdWords paskyras prižiūrėti savarankiškai. Praktika rodo, kad didžioji dalis tokių bendrovių neišvengiamai daro vienas ar kitas klaidas, kurios reikalauja didesnių investicijų ir trukdo numatytų rezultatų plėtrai. Jei norite, kad jūsų biudžetas padėtų didinti potencialių lankytojų srautą, privalote bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros bendrove. Jei AdWords paskyromis norite rūpintis savarankiškai, skirkite laiko mokymuisi ir venkite dažniausiai pasitaikančių klaidų.

Geografinė lokacija. Viena dažniausių bėdų – netiksli geografinė lokacija. Jei siekiate pritraukti tikslinę auditoriją iš savo miesto, rajono ar apskrities, natūralu, kad paspaudimai iš kito žemyno, už kuriuos turėsite sumokėti, jūsų tikrai nepradžiugins. Dėl šios priežasties būtina Google AdWords nustatymuose parinkti pageidaujamą geografinę lokaciją. Nepamirškite, kad tai vienas iš efektyviausių būdų, padedančių kontroliuoti numatytą biudžetą.

Reklaminės kampanijos. Internetinės rinkodaros specialistai primena – jei siekiate aukščiausių rezultatų, atskiros skelbimų grupės turi būti atskirose kampanijose. Priešingu atveju pageidaujamų rezultatų tikrai nepasieksite.

Siekite tobulėti. Verslo sėkmė paremta nuolatiniais bandymais ir tinkamo kelio paieška, t. y. kurkite ir bandykite skirtingus skelbimų pranešimus, vertinkite jų rezultatus, analizuokite parodymų ir paspaudimų rodiklius, atkreipkite dėmesį į konversijas. Lyginkite vieną skelbimo variantą su kitu ir nenustokite tobulėti.

Sisteminga rinkodara. Skirkite laiko rinkodaros planavimui. Natūralu, kad siekiate sutaupyti, t. y. už paspaudimus mokėti kuo mažiau, tačiau čia būtina įvertinti konkurenciją. Jei verčiatės itin populiaria veikla, tai reiškia, kad jūsų konkurentai už raktažodžius gali pasiūlyti didesnę sumą pinigų, o jūsų skelbimai liks nepastebėti. Kitaip sakant, siekdami sutaupyti, privalote apgalvoti dienos biudžetą. Ekspertai primena, kad kartais numatytą biudžetą naudinga išleisti per kelias valandas, tačiau tai nėra taisyklė. Išmokite skirti paspaudimų ir parodymų rodiklius. Tai visiškai skirtingi dalykai, generuojantis skirtingus rezultatus.

Raktažodžiai. Google Adwords reklama paremta tinkamu raktažodžių parinkimu, todėl planuodami pelningą kampaniją, naudokite tikslios atitikties raktažodžius. Nors populiarūs raktiniai žodžiai sulauks daugiau dėmesio, vis dėlto tikslinių lankytojų jūs neturėsite, o tai reiškia, kad veltui išleisite pinigus. Nenaudokite vienodų raktažodžių atskiroms skelbimų grupėms vienoje kampanijoje, kadangi konkuruosite patys su savimi, be to, vartotojai bus nukreipti ne į tikslinius, o į bendrinius svetainės puslapius. Nepamirškite – vienas raktažodis ir viena kampanija turi būti nukreipta į vieną skelbimą. Apie kelis variantus galite galvoti tik tuo atveju, jei testuojate ir ieškote efektyviausio varianto.

 

Vidinio ir išorinio SEO straipsniai Jūsų įmonei

SEONorite, kad Jūsų įmonės svetainė būtų lengviau randama interneto paieškose? Siekiate padidinti savo puslapio lankytojų  skaičių ir parduoti kuo daugiau savo prekių bei paslaugų? Naudokitės tinkama reklama ir savo puslapio populiarinimo metodika. Tam puikiai tinka SEO straipsniai, kurie kaip niekas kitas greitai ir efektyviai gali pakelti Jūsų interneto svetainę į aukštesnes pozicijas Google paieškose. Kad Jūsų įmonės svetainė greitai pasiektų norimą rezultatą, naudinga užsisakyti profesionalias SEO paslaugas. Tuo užsiimantys specialistai pirmiausia Jums pasiūlys sutvrakyti vidinį puslapio SEO.

Svetainės tvarka – daugiau lankytojų

Kuo tvarkingiau ir kruopščiau sutvarkyta Jūsų įmonės svetainė, tuo daugiau žmonių, tikėtina, joje gali apsilankyti. Kai interneto svetainė ir jos turinys pritaikytas Google paieškos sitemoms, Google robotukai mieliau jas pažįsta ir pasiūlo interneto lankytojams. Kiap tai padaryti? Pirmiausia Jums reikalingi kokybiški SEO straipsniai, kurie padės sistemai lengviau aptikti Jūsų puslapį. Jums reikia išsirinkti pagrindinius raktinius žodžius, pagal kuriuos norėsite būti randamas paieškos sistemose. Tai labai paprasta, nes raktiniai žodžiai dažniausiai atspindi įmonės pagrindines veiklas. Pagal šiuos raktinius žodžius turite sutvarkyti visą savo svetainės turinį. Tam pirmiausia reikalingi SEO tekstai su šiuo raktiniu žodžiu. Pasirūpinkite, kad visi svetainės tekstai būtų su raktažodžiais. Taip Google galvos, jog Jūsų svetainėje yra iš tiesų daug kokybiškos ir geros medžiagos šia tema. Labai svarbu, kad tekstai būtų unikalūs ir kokybiški, o ne tiesiog pasikartojantys teiginiai. Taip pat užtikrinkite, kad svetainės aprašyme, skiltyse ir paveikslėlių pavadinimuose taip pat būtų naudojami Jums reikalingi raktažodžiai. Taip sukursite dar didesnę tikimybę, kad lankytojai, ieškantys informacijos apie Jūsų vykdomą veiklą, užsuks būtent į Jūsų puslapį.

Pakvieskite ir iš svetur

Kai „namai“ jau sutvarkyti, reikia apsirūpinti, kad kiti klaidžiojantys informacijos ieškotojai taip pat pastebėtų Jūsų svetainę. Kai tai padaryti? Tam taip pat Jums bus reikalingi SEO straipsniai. Susiraskite gerą ir patikimą tekstų rašytoją, kuris parašys keletą tekstų, panaudodamas Jūsų pagrindinius raktažodžius, kuriuos naudojote tekstuose savo svetainei. Šiuos užsakytus straipsnius talpinkite įmonių ir straipsnių kataloguose. Kuo tai naudinga? Pagal tokį SEO tekstą Jūsų svetainę aplankys gerokai daugiau lankytojų. Šio teksto paslaptis – naudinga nuoroda, kuri paliekama tekste. Pasirūpinkite, kad šie tekstai būtų parašyti įdomiai ir lengvai. Tik tokiu atveju skaitytojai susidomės ir paspaus ant nuorodos bei aplankys Jūsų svetainę. O kuo daugiau žmonių susidomės, tuo didesnė tikimybė, kad pasinaudos Jūsų įmonės siūlomomis paslaugomis!

Įmonės steigimas ir globalizacija

įmonėsGyvenant šiandieniniame pasaulyje dažnas suvokia, kad dirbant samdomą darbą, retas kuris, neimdamas paskolos, galės įsigyti nuosavą būstą, mėgstamą automobilį, pakeliauti po pasaulį. Dėl šios priežasties tiems, kurie turi nors mažiausių verslininko įgūdžių, geriausia išeitis – tapti sėkmingai veikiančios įmonės savininku. Jei jau turite originalią idėją, kuo galėtumėte užsiimti, turite nuspręsti, koks bus jūsų įmonės tipas.

Dažnas Lietuvos verslininkas įkuria individualią įmonę. Jos savininkas negali būti kitos tokios pat įmonės savininku. Tokiai veiklai, jei joje dirba vienas žmogus, nereikia pradinio kapitalo, tačiau negalima pamiršti, kad IĮ savininkas savo turtu atsako už neįvykdytus įsipareigojimus. Dažnas reiškinys yra ir uždaroji akcinė bendrovė. Jos akcininkai už neįvykdytus įsipareigojimus savo turtu neatsako,bet čia įstatinis kapitalas negali būti mažesnis nei 10 tūkst. Lt. Šios rūšies įmonės akcininkų skaičius gali siekti 249. Sprendimai priimami balsavimo būdu. Įmonei dirbant pelningai, akcininkams pelnas mokamas per dividendus. Galima kurti ir viešąją įmonę, bet tai yra pelno nesiekianti organizacija. Ji siekia tenkinti viešąjį interesą. Siekiant tikslo yra galimybė užsiimti ir komercine veikla, kadangi galima gauti paramą tiek iš fizinių, tiek ir iš juridinių asmenų, pasinaudoti mokestinėmis lengvatomis. Visai neseniai atsiradęs įmonės tipas – mažoji bendrija. Jai įstatinis kapitalas nėra būtinas, tačiau nariai moka įnašus. Gautas pelnas nariams skirstomas proporcingai pagal jų įnašo dydį. Čia sprendimai priimami balsuojant.

Steigiant savo įmonę svarbu atsiminti, vieną svarbiausių pastarųjų dešimtmečių įvykių, padariusių didžiulę įtaką būtent verslui – milžinišką globalizaciją, nulemtą nuolatinio ir greito tarptautinio verslo augimo. Ji  pasižymi išaugusia tarptautine prekyba ir laisva rinka. Globalizaciją pasaulyje lėmė vartotojų poreikių supanašėjimas, globalūs išteklių šaltiniai, rinkodaros galimybės, taip pat prekybos tarp šalių didėjimas, ekonominė šalių integracija, spartūs užsienio investicijų augimo tempai, stiprėjanti tarptautinė finansų rinka, technologijų pažanga, įvairūs konkurenciniai ir išlaidų veiksniai.

Taigi šiandien steigiamos įmonės turėtų būti tarptautinės, kuriamas atsižvelgiant į pagrindines pasaulines verslo tendencijas: globalizaciją, skirtingas kultūras, intensyvaus bendravimo svarbą. Šiuolaikinis verslas, būdamas labai atviras, plečiasi už savo šalies ribų, įmonės bendrauja tarpusavyje, kuria savo padalinius ir atstovybes kitose šalyse ar netgi perkelia gamybą į palankesnę ekonominę zoną.

SEO patarimai

seo paslaugosKartais problemą išspręsti galima ir labai nesudėtingai, bei itin minimaliomis sąnaudomis. Tai supranta dauguma verslininkų, tad prieš užsisakydami profesionalias SEO paslaugas, jie tiesiog prašo pateikti keletą patarimų, tada vertina, ar galės atlikti viską patys. SEO paslaugos susideda iš daugybės smulkių darbų, tačiau kai kuriuos galima pasidaryti ir nesant šios srities profesionalu. Šiandien norėtume duoti keletą patarimų, kurie padės atlikti bent minimalius SEO veiksmus.

Patarimai yra skirti naujai paleistų puslapių savininkams, kurie ką tik išleido 2000-5000 litų už naują, blizgantį interneto puslapį su nuotraukų galerija, gražiomis besišypsančiomis kolegėmis (visai jos ne kolegės, o modeliai su verslininkių kostiumėliais, pozuojantys kažkur Čekijoje, nes nuotrauka nusipirkta už 10 dolerių). Puslapis itin „kietas“, tad čia tuoj turi susirinkti klientai, kurie padės uždirbti milijonus. Kad tai atsitiktų, reikia šiek tiek padirbėti…

1 patarimas. „Informacija ruošiama“ yra blogiau nei „404 page cannot be found“.

Pastebėjome tokį dalyką. Kai kažkas užeina į puslapį ir mato „404 page cannot be found“ užrašą, iš karto puola į Google ieškoti tos įmonės. Randa Rekvizitai.lt informaciją ir iš ten gauna el. pašto adresą bei telefono numerį – rašo, skambina, teiraujasi apie norimą produktą ar paslaugą. Kai užeina į tam tikros paslaugos puslapį ir pamato „Informacija ruošiama“, supranta, kad šios paslaugos greičiausiai dar net neteikiate ir… eina pas konkurentus. Taigi mūsų patarimas – susitvarkykite su tekstais, nepalikite ten jokių „Informacija atnaujinama“ ar „greitai bus…“. Tai lankytojams duoda labai aiškų signalą, kad esate beveik „šaraškino kontora“. Prie ko čia SEO? Prie to, kad Google paieškai irgi tušti puslapiai nepatinka, nes į juos niekas neužeis.

2 patarimas. Naujam puslapiui reikia atgalinių nuorodų, tad pasirūpinkite, kad būtų bent 10.

SEO paslaugos susideda iš keleto dalių. Viena iš jų yra nuorodų gavimas. Atgalinės nuorodos yra be galo svarbios bet kuriam puslapiui, todėl jums reikia pasistengti, kad jų atsirastų. Lengviausias būdas – nuorodų katalogai. Lietuvoje jų yra apie 30, nors kokybiški yra vos 10-15. Pasirašote pristatomąjį tekstą ir pirmyn. Registracijos čia dažniausiai nereikia tad per valandą galite pasiūlyti į 10-15 katalogų. Nuorodas patvirtina ne iš karto, taip pat ne iš karto jos ir pasirodo Google Webmaster Tools. Tai dar vienas ženklas, kad laukti ir dūmoti nėra ko – paleidote puslapį ir iš karto gaukite nuorodų.

3 patarimas. Dalinkitės savo puslapio nuoroda socialiniuose tinkluose, prašykite kitų pasidalinti.

Šiuolaikinis SEO yra ne tik tinkamai paruošti tekstai, atgalinės nuorodos ir teisingas HTML kodas. Vienas iš svarbiausių dalykų yra socialiniai tinklai. Logika čia paprasta. Jei jūsų puslapio nuoroda kažkas pasidalina ant savo Facebooko sienos, reiškia tas žmogus pripažįsta, kad jūsų puslapis yra naudingas („Dislike“ mygtuko juk nėra, tik „Like“…), reikalingas, įdomus. Jei juo dalinasi žmonės, kurie su jumis tiesiogiai nedraugauja – dar geriau, nes tas pasidalinimas tapo beveik virusinis ir keliauja po socialinius tinklus savarankiškai. Reiškia iš tikrųjų kažką gero ten turite. Parašykite keliems pažįstamiems pasidalinti jūsų puslapiu savo socialiniuose tinkluose, net jei ir nedraugaujate su jais Facebooke. Tai bus vertinga ne dėl atgalinės nuorodos, o dėl socialinio faktoriaus, kurį Google stebi.

Taigi, reziumuokime. Reikalingi trys nedideli darbai – susitvarkyti tekstus, gauti keletą atgalinių nuorodų ir dalintis savo puslapiu Facebooke, Twitteryje, Google+, LinkedINe ir kituose socialiniuose tinkluose. Po šių trijų darbų galite pradėti domėtis, kiek kainuoja SEO paslaugos, bet prieš tai įsitikinkite, ar dar nesate randami… Gali taip nutikti, kad jus ras iš karto labai gerose pozicijose, tad SEO profesionalai padės jas dar pasigerinti ir ten išsilaikyti.

Reklaminiai informaciniai stovai – puikus būdas tapti matomiems

Įmonėms, norinčioms išlaikyti savo vardą, būti matomoms ir pasiekti didesnę auditorijos dalį, yra sukurta puiki priemonė visa tai įgyvendinti, tai – reklaminiai stovai. Kas tai yra ir kaip visa tai atrodo? Stovai, skirti reklamuoti vieną ar kitą produktą arba paslaugą – tai vienas geriausių būdų, kur talpinti reklaminius lankstinukus, plakatus ir nemokamas dovanėles parodų, švenčių metu ar tiesiog prekybos centre, biuro patalpose.
Reklaminiai stovai –  vienas iš veiksmingiausių būdų, kuriuos naudoja daugelis įmonių, norėdamos klientams pristatyti naujus produktus, skelbdamos akcijas ar stengdamos supažindinti būsimus pirkėjus su tam tikra informacija, reklama.  Reklaminiai stovai nesunkiai patraukia žmonių dėmesį, nes nėra maži, turi apimtį ir lengvai pastebimi. Tai – puiki investicija į reklamą, nes juos galima naudoti ne vieną kartą. Užtenka tik pakeisti reklaminį plakatą. Reklaminiai stendai puikiai praverčia ir atlieka savo funkciją prezentacijos, parodos, konferencijos metu ar bendrai reklaminiai sklaidai vykdyti. Tai praktiškas pasirinkimas įmonėms, gyvenančioms žingsniu į priekį ir norinčioms tinkamai investuoti į reklamą.
Reklaminiai informaciniai stovai yra kilnojami, todėl juos patogu pervežti iš vienos vietos į kitą ir naudoti daugeliu atvejų. Šios pagalbinės priemonės gali būti vienpusės bei dvipusės. Tai reiškia, kad galite stovą rinktis pagal tai, kur jis stovės ir „kiek akių” jį matys. Jei reklaminiam informaciniam stovui yra numatyta vieta prie sienos ar kampe, tuomet logiškiau rinktis vienpusį, o jeigu priešingai, jį statysite centre ir bus galima apžiūrėti iš abiejų pusių, tokiu atveju verta įsigyti dvipusį reklaminį stovą. Tokie stovai puikiai tinka talpinti plakatus tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Šiame prietaise esanti reklama atrodo elegantiškiau, stilingiau ir užtikrintai reklamuojamus gaminius pristato visiems matomu kampu bei lygiu. Stovas stabiliai remiasi į pagrindą, nes turi tvirtą ir plačią metalinę koją. Tad net ir netyčia užkliuvus ne taip lengvai jį pargriausite.
Aukščiau aprašytus stovus gamina įmonė „Menrex“, kuri užsiima mobiliųjų stendų gamyba bei prekyba. Daugiau informacijos apie jų gaminamus ir parduodamus produktus galite rasti jų internetiniame puslapyje bei susisiekę telefonu arba el.paštu. Reklama –  tai vienas iš efektyviausių būdų pasiekti klientus, o reklaminiai stendai gali labai pagelbėti vykdant reklaminę kampaniją.

Verslo dovanos ir reklaminiai suvenyrai

Šiandieniniame verslo pasaulyje dovanos yra neatsiejama gerų verslo santykių dalis. Tai būdas, padedantis palaikyti bei gerinti tarpusavio santykius.

Dovanos – visada maloni staigmena įvairių akcijų, parodų, mugių, labdaros renginių metu. Jos paprastai dalinamos klientams, potencialiems pirkėjams dideliais kiekiais. Tai gali būti įvairūs mieli daiktai, kurie skatina ne tik žmonių domėjimąsi pačia akcija, bet ir produkcija, įmone, drauge tai puiki reklama, kuri didina pardavimus.

Verslo dovanos – gera dovana lojaliems užsakovams, įmonės partneriams, geriems darbuotojams. Galima dovanoti šratinukus, darbo kalendorius, kvepiančius pakabukus automobiliams, firminius šokoladukus, padėkliukus kavos puodeliams, kilimėlius kompiuterio pelei, firminius maišelius, dėžutes, firminius degtukus, užrašines, puodelius su firmos ženklu, nestandartines dovanas. Solidžios dovanos teikiamos ypač svarbiems klientams bei verslo partneriams.

Verslo partneriams, su kuriais bendraujama ilgą laiką, galima dovanoti gerų alkoholinių gėrimų, saldumynų, odos, stiklo, keramikos, metalo dirbinių. Asmeninių daiktų – marškinių, parfumerijos, kepurių, kojinių dovanoti nepriimta. Tik kaklaraištis gali būti priskiriamas prie suvenyrų.

Brangenybes, antikvarinius daiktus galima dovanoti didelėms firmoms ir tik ypatingomis progomis, pavyzdžiui, švenčiant kokį nors jubiliejų. Paprastų smulkių dovanėlių, kurios tiktų nuolatiniams klientams, tokių kaip tušinukai, puodeliai, laikrodžiai, raktų pakabukai įsigyti tikrai nėra problema. Tačiau žmogus jausis žymiai labiau pamalonintas, jei padovanosite dovaną, atspindinčią jo pomėgius, jo asmenybę.

Visai kas kita – dovanos kitų šalių verslininkams. Jos turėtų būti susijusios su mūsų krašto kultūra ir papročiais. Tai gali būti žymaus dailininko paveikslas, nedidelė skulptūrėlė, keramikos dirbinys, vertinga knyga ir pan. Ant dovanos esantis firmos ženklas neturėtų būti didelis, kad neatrodytų kaip rėksminga reklama.

Nepagarbos ir nemandagumo ženklas būtų, jei tokia pat dovana būtų apdovanoti firmos prezidentas ir kiti darbuotojai – atrodys, kad negerbiate firmos vadovo. Ypač jautriai į tai reaguotų japonai, kinai, korėjiečiai.

Verslo dovanos verslo pasaulyje teikiamos laikantis nerašytų taisyklių, tad atkreipkite dėmesį:

  • Laikas: šalies ir asmeninės šventės, paaukštinimai, išėjimas į pensiją, paskatinimas. Netinkamas laikas, kai kalbate apie svarbų sandorį arba laukiate potencialaus kliento apsisprendimo – tai gali būti palaikyta spaudimu.
  • Vertė: dalis įmonių nustato, kokios vertės verslo dovanas teiks. Kad pernelyg neišlaidautų ir neįpareigotų gavėjo.
  • Etiketas: įsitikinkite, kad gavėjo bendrovė leidžia jam priimti dovanas. Kai kurios įmonės, kaip ir institucijos, laikosi griežtos politikos šiuo klausimu. Dovanokite skoningus, aukštos kokybės daiktus, atsižvelkite į kultūrinius skirtumus.

Įmonės logotipai ant dovanos ir reklaminių suvenyrų dedami tik subtilūs, nedideli, kad būtų matomi tik gavėjui, o ne visiems aplinkui.

Verslo dovana dar ne viskas. Tiek pat svarbi ir jos pakuotė, nesvarbu ar tai būtų dėžutė, ar dovanų popierius, kaspinas, viskas turi derėti ir atitikti progą. Įteikiant dovaną būtina pasakyti keletą žodžių, palinkėjimų. Verslo partneriui pakvietus apsilankyti jo namuose, galima nunešti dovanų jo vaikams.